Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone 4, grap van de week?

[QUOTEBlijkbaar is het hier dus veel minder een probleem omwille van een hogere signaalsterkte van de zendmasten dan in de VS. ][/QUOTE]

Dus de volledige "slechte" stock komt naar hier

hou het toestel dan gewoon niet vast in de linkeronderhoek ....
    Wat is links- en wat is rechts - onder.?

Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

"t Zal altijd wel voor discussies blijven zorgen zeker . . . daar moeten we dan maar leren mee leven . . . ik ben ( als fervente, geobsedeerde windows gebruiker ) vorig jaar overgeschakeld naar een iPhone, dit was, zeker na mijn miskleun ( voor mij toch ) om een Macbook aan te kopen, niet direct een gemakkelijke beslissing, maar ik heb toch doorgebeten, mede dankzij Rudy, om een iPhone aan te kopen. Een mobile windows toestel heeft enkele voordelen op een iPhone, maar andersom is dat dus ook zo, een toestel dat bestaat uit "the best of 2 worlds" zou dus ideaal zijn maar ik zie Apple en bvb HTC niet direct samenwerken om zoiets op de markt te brengen. Combineer enkele handigste functies van windows mobile met het gebruiksgemak van de iPhone en je hebt het ideale toestel. Steve Jobs, de HTC CEO en Bill Gates zouden eens samen rond de tafel moeten gaan zitten.. . .
      Wat de iPhone 4 betreft, ik koop deze ook onmiddellijk wanneer deze beschikbaar wordt, misschien vind ik er wel eentje in Frankrijk volgende week . . . kinderziektes kunnen bij nieuwe toestellen al eens voorkomen maar mijn ervaring leert me dat de meeste van deze minimale probleempjes meestal wel met een software update opgelost kunnen worden. Ik heb nog steeds een HTC HD, maar gebruik die nog amper, de tekortkomingen ( voor mijn gebruik dan toch ) bij de iPhone vang ik met allerlei handigheidjes op, via de Mobile Me site kan ik mijn agenda perfect invoeren, daar zijn mogelijkheden ingebouwd die je op de iPhone zelf niet hebt. Zonder jailbrake ben je ook beperkt wat geluiden betreft op de iPhone, maar daar heb ik leren mee leven. En daar komt het eigenlijk op neer, een perfect toestel bestaat nog niet echt, je moet enkel kunnen leven met bepaalde minpuntjes . . . .zo gaat het trouwens in het echte leven ook he . . . geven en nemen.....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        "t Zal altijd wel voor discussies blijven zorgen zeker . . . daar moeten we dan maar leren mee leven . . .
        Heb de Nokia 5530 XpressMusic.
        Niet slecht dus
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
          Bij mij komt de iphone 4 er ZEKER, de iphone 3G is de enige telefoon die ik 2 jaar gebruikte, voordien 2 à 3 toestellen per jaar, maar sinds de iphone vind ik dat er kwa gebruiksgemak/gerieflijkheid/design geen betere te vinden is ...
          Dat is wel decadent niet, twee tot drie toestellen per jaar? Mijn toestel is 6 jaar oud. Heb de batterij 1 keer vervangen. O ja, en het ding kan bellen en sms'en. Niet dat de iphone geen optie is voor mij zeker als ik er 6 jaar mee kan doen. Toch hoor ik graag over eventuele problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Dat is wel decadent niet, twee tot drie toestellen per jaar? Mijn toestel is 6 jaar oud. Heb de batterij 1 keer vervangen. O ja, en het ding kan bellen en sms'en. Niet dat de iphone geen optie is voor mij zeker als ik er 6 jaar mee kan doen. Toch hoor ik graag over eventuele problemen.
            ccc....
            met de witte uitvoering heeft Apple productie-problemen.

However, the launch of the latest iPhone has been beset by various problems culminating
            in the white model being delayed for a month due to unspecified manufacturing difficulties, Apple said Wednesday.

"White models of Apple's new iPhone 4 have proven more challenging to manufacture than expected,
            and as a result they will not be available until the second half of July," the California-based company said.

't Zijn dus wel géén technische problemen die de gebruiker zouden benadelen.

Last edited by theokus; 26 juni 2010, 20:57.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Dat is wel decadent niet, twee tot drie toestellen per jaar?
              Ieder zijn gebrek hé ...

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik zou er me nog een mooi design-tasje van Apple bijkopen
              Wat komt dat er nu weer bij doen Theo ? De mens kan toch klein zijn ...
              Last edited by Wimpy; 27 juni 2010, 10:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                ccc....
                met de witte uitvoering heeft Apple productie-problemen.
                ...en da's niet alles! Verder zijn er toestellen waar de volumeknopjes verkeerd geplaatst zijn, en waar de bindingslijm tussen het scherm en de touchsensor nog niet volledig gedroogd is, met gele vlekken in het scherm tot gevolg.
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  ...en da's niet alles! Verder zijn er toestellen waar de volumeknopjes verkeerd geplaatst zijn, en waar de bindingslijm tussen het scherm en de touchsensor nog niet volledig gedroogd is, met gele vlekken in het scherm tot gevolg.
                  Ja en gebeurd alleen bij apple materiaal, andere merken hebben dit niet voor ...

Comment

Ja en gebeurd alleen bij apple materiaal, andere merken hebben dit niet voor ...
                    Dat beweer ik niet!
                    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Dat beweer ik niet!
                      Er wordt hier nu toch genoeg geleuterd in deze topic, kan ik beter wat meedoen zeker ?

Comment

Apple discrimineert!

hahaha

Wat een slechte week om apple fanboy te zijn

Nee serieus, soms worden er design fouten gemaakt. Meestal wordt ermee gelachen and then life goes on. Laptop batterijen die de fik ingaan, Senseo koffie apparaten waarvan de boiler "spontaan loskomt van het toestel" en Toyota's die niet willen remmen.

Jammer voor de gebruiker wie het overkomt, maar zo een dingen gebeuren nu eenmaal.

Comment

Er wordt hier nu toch genoeg geleuterd in deze topic, kan ik beter wat meedoen zeker ?
                          En het gekke is, dat we met hier 4 (lol) een nieuwe iphone 4 hebben, en geen problemen hebben. raar.
                          Ik heb er nu al 2 u 40 min mee gebeld. Geen problemen.
                          Het is wat raar om te horen dat er grote problemen zijn, terwijl je er zelf een in gebruik hebt..
                          Maar ja, de negatieve stemmen klinken altijd 100x luider. En als daar dan nog een hoop meelopers bijkomen...

Comment

Ieder zijn gebrek hé ...

Wat komt dat er nu weer bij doen Theo ? De mens kan toch klein zijn ...
                            Ach Wimpy,

Voor het duurste toestel ben je dik 32.000 oude Belgische frank kwijt
                            en god weet hoeveel zo'n tasje van Apple kost :-)
                            Het schijnt dat ik geen "kenner" ben maar de waarde van geld ken ik maar al te goed.

En intussen zegt Apple om het toestel in de rechterhand te houden bij gebruik
                            of om zo'n tasje aan te schaffen.
                            Het eerste is gratis, het tweede niet.

Weet ge, ik snap die tolerantie niet
                            Waar ligt de grens?
                            Hoe ver kan Apple gaan?
                            Of zijn de klanten bereid om zo goed als alles te slikken?
                            En intussen gaat het hier over de vierde generatie van de iPHone.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Apple discrimineert!

hahaha

Wat een slechte week om apple fanboy te zijn

Nee serieus, soms worden er design fouten gemaakt. Meestal wordt ermee gelachen and then life goes on. Laptop batterijen die de fik ingaan, Senseo koffie apparaten waarvan de boiler "spontaan loskomt van het toestel" en Toyota's die niet willen remmen.

Jammer voor de gebruiker wie het overkomt, maar zo een dingen gebeuren nu eenmaal.
                              Tja, ccc, ken je veel mensen die al lachend hun centen verdienen?
                              Dat van Toyota heb ik gevolgd.
                              Ik rijd nu met mijn vierde Toyota.
                              De hele zaak draaide erom omdat de nieuwe baas een andere politiek wilde
                              die er op neer kwam om meer winst te maken.
                              Het afstappen van hun originele concept was de oorzaak.
                              Al die uitleg van hen die daarop volgde interesseerde me niet echt veel.
                              Als het gaat over winst maken op kap en kosten van klanten en daardoor de veiligheid
                              van kopers nog in gedrang komt?
                              En dan nog proberen de zaken te verdoezelen i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen.
                              Ik kan daar niet goed tegen op z'n zachts gezegd.
                              In de VS zijn er doden gevallen: jammer voor de gebruiker die het overkomt?

Hoe tolerant kunnen wij nog zijn?
                              Als we (de gevolgen) blijven aanvaarden wat die grote firma's allemaal
                              uitspoken om nog meer winsten te maken, dan lijkt er mij toch ergens iets fout
                              te zitten.
                              Of het moet zijn dat wij geen haar beter zijn dan die firma's.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Hier nog wat geleuter
                                Van 4 augustus 2006.
                                Vandaag per toeval een gedrukt exemplaar gelezen van het Laatste Nieuws.
                                Staat een interessant verhaal in over Apple.

Het gaat over problemen en véél klachten.
                                Er zijn zelfs enkele websites opgericht om Steve Jobs en co. aan het denken
                                en aan het werk te zetten.

Het blijkt dat de problemen zijn ontstaan door de productie te verhuizen
                                naar China. (vroeger gebeurde deze in de VS)

Design is belangrijk bij Apple maar ja, als dan na een tijdje de behuizing
                                begint te verkleuren...en hardware defecten opduiken.
                                Ook de iPod krijgt het zwaar te verduren.

U kent het voorbeeld van mijn vriend en zijn G5....
                                waarbij ik aanvankelijk dacht dat de voeding was ontploft.
                                Nu, het was de cpu

Het is jammer dat iets origineels als Apple, zichzelf aan 't bederven is.
                                Het heeft weer met geld te maken: China is veel beterkoop dan de VS.
                                Vraagt geen verdere uitleg.

Als ik vroeger meer geld had gehad...dan was ik ooit aan Apple begonnen
                                Achteraf bekeken heb ik er toch geen spijt van.

Apple heeft veel geld verdiend aan zijn klanten door een beperkt aanbod
                                van (goede) hardware in combinatie met goedkope(?) plastiek in een mooi
                                design gegoten.

Ik begrijp maar al te goed dat fan's van Apple zich een beetje bedrogen
                                voelen en dat de gemoederen in de Apple-kring niet zo rustig meer zijn
                                ================================================== ==================

================================================== ==================
                                Weet je wat iemand erg vond?
                                Dat ik het woord "ontploffen" gebruikte
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X