Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macbook of toch maar weer Windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Macbook of toch maar weer Windows

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Kaneda, één van de weinige nuchtere Mac-gebruikers.. ze bestaan wel blijkbaar.
    Zo is dat.
    Ben even oud als zijn schoonvader maar ik denk en doe zoals Kaneda op zijn veertigste
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #77
      Re: Macbook of toch maar weer Windows

      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Pfff leg gewoon je iPhone naast de Mac als numeriek toetsenbord met de applicatie http://www.edovia.com/numpad/ opgelost.
      Da's geen serieuze oplossing, en dat moet je zelf toegeven. Je voelt niet waar je vingers staan, dus moet je niet alleen je hand van je toetsenbord halen, je moet ook nog eens je ogen van je scherm halen.
      pixelpusher

      Comment


      • #78
        Re: Macbook of toch maar weer Windows

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Da's geen serieuze oplossing, en dat moet je zelf toegeven. Je voelt niet waar je vingers staan, dus moet je niet alleen je hand van je toetsenbord halen, je moet ook nog eens je ogen van je scherm halen.
        Dat komt omdat ik het probleem niet serieus vind.

        Comment


        • #79
          Re: Macbook of toch maar weer Windows

          Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Dat komt omdat ik het probleem niet serieus vind.
          Wel, dan kun je je beter afzijdig houden. Voor sommigen is dit echt een must, en als jij daar niet mee om kan gaan, dan hou je je beter stil.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • #80
            Re: Macbook of toch maar weer Windows

            Wat een simpel vraagje stellen al niet teweegbrengt op een forum...

            Comment


            • #81
              Re: Macbook of toch maar weer Windows

              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Wel, dan kun je je beter afzijdig houden. Voor sommigen is dit echt een must, en als jij daar niet mee om kan gaan, dan hou je je beter stil.

              Dave
              Ho maar, terug van je paard af, of je mijn mening deelt of niet, ik mag die uiten, er is geen reden om mij twee keer terug te fluiten in één bericht.

              Comment


              • #82
                Re: Macbook of toch maar weer Windows

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Da's geen serieuze oplossing, en dat moet je zelf toegeven. Je voelt niet waar je vingers staan, dus moet je niet alleen je hand van je toetsenbord halen, je moet ook nog eens je ogen van je scherm halen.
                Duur toetsenbordje idd.
                Het is een oplossing ja maar waaraan moeten we nog allemaal gaan toegeven
                om het gelijk te bevestigen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #83
                  Re: Macbook of toch maar weer Windows

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                  Dat komt omdat ik het probleem niet serieus vind.
                  Mijn probleem is die dure iPhone naast een dure Mac om enkel een paar cijfertjes
                  in te tikken.
                  Normaal is het niet en dat is het minste wat ik kan zeggen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #84
                    Re: Macbook of toch maar weer Windows

                    We weten intussen dat je dus geen numeriek klavier hebt op een mac
                    Hierdoor weet ik het echter nog steeds niet wat doen, heb mac niet specefiek nodig voor mijn opleiding, dus misschien toch maar de hp... of niet ....

                    Comment


                    • #85
                      Re: Macbook of toch maar weer Windows

                      Zelf werk ik als systeembeheerder op Windows systemen, ik heb dus ervaring met zowat alle Windows versies, en op het werk gebruik ik dat ook op mijn laptop.

                      Thuis ben ik 2 jaar geleden overgeschakeld op een Macbook Pro en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Voor mij staat vast dat ik thuis niet meer overschakel op Windows.

                      Enkele voordelen die ik in de Macbook Pro heb gevonden (en ik heb erwaring met heel wat Windows laptops van HP, Toshiba, Acer, Asus, Dell, IBM/Lenovo) :
                      • Mac is veel steviger : stevige behuizing, geen goedkoop plastic
                      • Degelijkheid van de scharnieren
                      • Kwaliteit van het beeldscherm : zeer helder beeld dat ook buiten zeer duidelijk is, wat op de meeste windows laptops niet het geval is. Dit heeft natuurlijk weinig met het besturingssysteem te maken
                      • Je kan al zeer veel doen met de bijgeleverde software


                      Voor de mensen die graag met illegale kopiën van software werken is de Mac niet aan te raden, dit wordt door de Mac gebruikers blijkbaar veel minder gedaan.
                      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                      Comment


                      • #86
                        Re: Macbook of toch maar weer Windows

                        Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                        We weten intussen dat je dus geen numeriek klavier hebt op een mac
                        Hierdoor weet ik het echter nog steeds niet wat doen, heb mac niet specefiek nodig voor mijn opleiding, dus misschien toch maar de hp... of niet ....
                        Haha, beslissen en kiezen is niet gemakkelijk he yakke.
                        Probeer ergens bij een kennis een briefje te typen op een Mac en probeer
                        eens een rekenblad.
                        Je bent Windows gewend he
                        Probeer ook alle bekende "haakjes" [ ] / \ enz. enz.
                        (of andere tekens)
                        Last edited by theokus; 21 juni 2010, 17:00.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #87
                          Re: Macbook of toch maar weer Windows

                          Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                          We weten intussen dat je dus geen numeriek klavier hebt op een mac
                          Hierdoor weet ik het echter nog steeds niet wat doen, heb mac niet specefiek nodig voor mijn opleiding, dus misschien toch maar de hp... of niet ....
                          Volgens mij ben je een slachtoffer van de marketingmachine 'Jobs' .
                          Het ding is duur maar het ziet er geweldig, geil en lekker uit!
                          En 'Image is everything' niet?
                          Wil je het geld er aan uit geven... doen...

                          Comment


                          • #88
                            Re: Macbook of toch maar weer Windows

                            Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
                            Voor de mensen die graag met illegale kopiën van software werken is de Mac niet aan te raden, dit wordt door de Mac gebruikers blijkbaar veel minder gedaan.
                            Dan ben jij ofwel naïef ofwel ken jij weinig mensen die met Mac werken.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #89
                              Re: Macbook of toch maar weer Windows

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
                              Volgens mij ben je een slachtoffer van de marketingmachine 'Jobs' .
                              Het ding is duur maar het ziet er geweldig, geil en lekker uit!
                              En 'Image is everything' niet?
                              Wil je het geld er aan uit geven... doen...
                              mijn ouders betalen het grootste deel, omdat het voor school bestemd is ik zal waarschijnlijk wel een windows er zowieso moeten opzette als ik een mac koop via bootcamp omdat ik al leraar informatica vroeg of laat specefieke windows dingen zal zien vermoed ik...

                              Comment


                              • #90
                                Re: Macbook of toch maar weer Windows

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Dan ben jij ofwel naïef ofwel ken jij weinig mensen die met Mac werken.
                                Geen van beide, ik heb ook niet gezegd dat het niet te vinden is, gewoon veel minder dan voor Windows, wat ook logish is door de kleinere groep gebruikers.
                                Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                                Comment

                                Working...
                                X