Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gaan we onder de 8000 vandaag?
Collapse
X
-
-
-
Re: Gaan we onder de 8000 vandaag?
Er is toch iets wat ik niet goed snap.
Actieve leden zijn dat nu leden die ingelogd zijn ? Indien ja, hoe komt men dan op 2 dagen tijd aan 7000. Ik kan me niet echt voor stellen dat op 2 dagen tijd er 7000 logins zijn geweest .
Feitelijk zou dit wel eens interessant kunnen zijn om na te gaan hoeveel logins er gedaan worden op een maand tijd, wel wetende dat niet iedereen vraagt om zijn paswoord bij te houden, maar toch...https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Er is gewoon aardig wat concurrentie bijgekomen.
Hoeveel tijd spenderen sommigen niet op Facebook etc.
Een login om de 3 maand zegt natuurlijk niet zo veel.
Het is misschien interessanter om te kijken hoeveel er zijn die gepost hebben in de laatste 3 maand.
Comment
-
En het aantal ondertussen... 6991.
Maar wat met het aantal posters idd... ?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
-
-
6971... 20 eraf op 3 dagen. Binnen pakweg 3 jaar wordt het hier dan een gezellig clubje.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Ha ... daar hebben we iets aan hé. Grof afronden en de club is zo'n 500 posters groot die effectief bijdragen en topics starten etc...Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtHa ... daar hebben we iets aan hé. Grof afronden en de club is zo'n 500 posters groot die effectief bijdragen en topics starten etc...Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtEen mens vraagt zich soms af waarom hij die moeite doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
Bedankt Jos
Maar zou je ook een vergelijking kunnen maken met dezelfde periode vorig jaar?
Zo kunnen we zien of er minder posters zijn of minder kijkers
De grafiek van vorig jaar is hierboven bijgevoegd.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Hey, beetje kort door de bocht van mij mss. maar toch bedankt voor de stats hoor.
Ik rond maar wat af omdat je bij de 2 topics gestart nieuwe en schuchtere (voornamelijk lezers) hebt, maar ook mensen die het al snel voor bekeken hielden, of die enkel een post komen plaatsen als ze iets te verkopen hebben. De nauwkeurigheid is toch niet van die aard om op basis van deze ene statistiek straffe en nauwkeurige conclusies te trekken.
Effe verduidelijken: de nauwkeurigheid van wat je zou kunnen afleiden... (de stat zelf is exact uiteraard).Last edited by Yourt; 17 juni 2010, 20:38.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
Comment