Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaan we onder de 8000 vandaag?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Gaan we onder de 8000 vandaag?

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
    En kankeren is een heel normaal werkwoord hoor, staat trouwens in de Van Dale, en betekent gewoon 'voordurend mopperen'.
    Mvrgr.
    Waarom gebruik je het werkwoord -mopperen- dan niet als het zo gewoon is?
    Gewoon een beetje nadenken in wat je schrijft is toch niets mis mee.
    On-topic: Ben het wel eens met je stelling, want het is ook altijd wat. Je kunt het ook nooit iedereen naar zijn zin maken. En ja, als je niet tevreden bent ga je ook niet meer terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Waarom gebruik je het werkwoord -mopperen- dan niet als het zo gewoon is?
      Gewoon een beetje nadenken in wat je schrijft is toch niets mis mee.
      On-topic: Ben het wel eens met je stelling, want het is ook altijd wat. Je kunt het ook nooit iedereen naar zijn zin maken. En ja, als je niet tevreden bent ga je ook niet meer terug
      Ik ben niet bang om het woord te gebruiken omdat ik er letterlijk anderhalf jaar lang persoonlijk aan den lijve mee te maken had .
      Ik denk dus heus goed na over wat ik schrijf en welke woorden in gebruik, mocht je daar aan twijfelen.
      Mvrgr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Wat jij als gal spuwen omschrijft, is voor sommigen eerder zeggen wat beter moet.

Wat kankeren betreft, ik vind het een enorm irritant/pijnlijk woord...
        En dat het in de vandale staat maakt het voor mij niet meer aanvaardbaar hoor,
        Ik heb hier wat verder reeds geantwoord op iemand die zich ook ergerde aan het woord.
        Je moet het maar eens lezen als je tijd hebt.

Als ik het over gal spuwen had, dan doelde ik op diegenen die gal spuwen op BD zelf, niet over de fotos.
        Blijkbaar heeft U nogal wat moeite om iets juist te lezen, maar het is u vergeven.

Mvrgr.

Comment

Ik begrijp niet goed dat er zijn die zo kunnen 'kankeren' over BD.
          Als het zo erg is blijf er dan gewoon weg, post geen foto's, lees geen commentaren, geef geen reacties.....enz ipv hier gal te spuwen.
          Als je niks dan slecht weet te vertellen over een restaurant ga je er toch ook niet meer eten !?
          Mvrgr.
          Kankeren is inderdaad nogal grof of sterk uitgedrukt, en doet denken aan het ouwe zeursyndroom. Ik denk niet dat er iets mis is met kritisch te zijn of bepaalde wantoestanden te melden.
          En gal(uit)spuwen/uitbraken over iets of tegen iemand is al even straf en is niet representatief voor BD. De uitzonderingen bevestigen de regel niet.
          Na een decennium zal je het al wel weten zeker...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Kankeren is inderdaad nogal grof of sterk uitgedrukt, en doet denken aan het ouwe zeursyndroom. Ik denk niet dat er iets mis is met kritisch te zijn of bepaalde wantoestanden te melden.
            En gal(uit)spuwen/uitbraken over iets of tegen iemand is al even straf en is niet representatief voor BD. De uitzonderingen bevestigen de regel niet.
            Na een decennium zal je het al wel weten zeker...
            Tot in 2021 dan maar (als ik er nog ben), dan ben ik hier ook een decennium en zal ik het misschien ook al wel weten .
            Mvrgr.

Comment

Ik heb hier wat verder reeds geantwoord op iemand die zich ook ergerde aan het woord.
              Je moet het maar eens lezen als je tijd hebt.

Als ik het over gal spuwen had, dan doelde ik op diegenen die gal spuwen op BD zelf, niet over de fotos.
              Blijkbaar heeft U nogal wat moeite om iets juist te lezen, maar het is u vergeven.

Mvrgr.
              Euhm, Dat was ook op mij dat je dat antwoordde?
              Ik heb geen moeite, maar je begrijpt niet wat ik bedoel (of je wilt het niet begrijpen).
              Maar dat is u ook vergeven.
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
              X