Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste wel, wel, wel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Geert Hoste wel, wel, wel

    Oorspronkelijk geplaatst door Niek Peeters Bekijk bericht
    Wat mij ook mateloos stoort aan z'n programma zijn de closeups van de (tweederangs?)BV's. Het is alsof zij fungeren als de graadmeter van zijn 'humor'. Zij lachen met zijn oneliners dus het zal wel grappig zijn.. Geert Hoste is gewoon vermaak voor personen die niet bereid zijn om zelf na te denken imo. Van spitsvondigheid of originaliteit is in heel zijn show niets terug te vinden. Herkauwde grappen die al jaren moeten meegaan, bijgezet door overdreven mimiek om te lachers toch maar op zijn hand te krijgen (of om de inhoud van z'n mopjes te verdoezelen), er is helemaal niets grappigs aan die kerel. België scoort tegenwoordig zeer voor mij wat betreft cabaretiers. Nederland staat hier veel verder in. De komieken zijn daar gedurfder, gevatter.
    En argumenten als 'hij trekt toch maar elk jaar volle zalen, dus hij zal wel goed zijn' gaan helemaal nergens over. Milk Inc sleurt ook ieder jaar enkele sportpaleizen vol.
    Nu ja, ieder zijn smaak zeker, zolang mensen die kerel grappig vinden, goed voor hun.
    Clouseau zingt ook reeds 10 jaar hetzelfde... en de zaal is altijd vol
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #92
      Re: Geert Hoste wel, wel, wel

      Z'n humor moet wel beter zijn dan de meeste foto's hier, want z'n topic -dat hij overigens niet eens zelf aanmaakte- lokt al méér dan 90 reacties

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #93
        Re: Geert Hoste wel, wel, wel

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Z'n humor moet wel beter zijn dan de meeste foto's hier, want z'n topic -dat hij overigens niet eens zelf aanmaakte- lokt al méér dan 90 reacties

        Mvg,
        Frederic
        Tja, dat krijg je als je dagelijks via de TV en advertenties te zien en horen krijgt hoe goed de show van Hoste is, en dat je het zeker niet mag missen. Dan is het maar normaal dat je een tegenreactie krijgt van mensen die daar niet mee akkoord gaan. En niet alleen hier maar ook in de kranten, magazines en diverse internet fora. En geef toe, hier blijft het nog netjes. Als je dit forum vergelijkt met andere fora dan lijkt dit eerder nog een lofzang op GH. Dat Hoste's humor wel beter moet zijn dan de meeste foto's omdat er veel reacties zijn is een dooddoener. Onderzoek heeft uitgewezen dat er nooit meer reacties op fora en in kranten geweest zijn dan tijdens de Dutrouxaffaire. En we weten allemaal dat die vent niet veel goeds in zich had.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #94
          Re: Geert Hoste wel, wel, wel

          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          Hmm...
          Als tienduizenden mensen per jaar naar zijn shows kijken, plus enkele honderdduizenden op tv, dan zal hij toch wel grappig zijn?

          En ik heb niet gezegd dat hij goed is he, voor zover je dat kunt definiëren. Maar hij is in ieder geval goed in mensen doen lachen, en dat is alles wat hij beoogt denk ik.

          Ik vind hem alleszins niet grappig, en ik erger me ook wel eens aan zijn succes, maar ja, leven en laten leven he Beter lachen dan zagen
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

          Comment


          • #95
            Re: Geert Hoste wel, wel, wel

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Clouseau zingt ook reeds 10 jaar hetzelfde... en de zaal is altijd vol
            Jeetje... begin me daar niet over... Nog zo'n mediaklok die we ongewild en ongevraagd in ons strot krijgen geramd... iedere dag op radio, teevee en de boekskes. d' Er moet daar toch veel geld mee te verdienen zijn
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #96
              Re: Geert Hoste wel, wel, wel

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Jeetje... begin me daar niet over... Nog zo'n mediaklok die we ongewild en ongevraagd in ons strot krijgen geramd... iedere dag op radio, teevee en de boekskes. d' Er moet daar toch veel geld mee te verdienen zijn
              Het "I scratch your back, you scratch mine" principe.
              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

              Comment


              • #97
                Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Clouseau zingt ook reeds 10 jaar hetzelfde... en de zaal is altijd vol
                Ik dacht dat ze nu in december 6 concerten van niet helemaal vol hadden. 2 jaar geleden was het nog 12 keer uitverkocht.
                Je moet blijven werken om succes te hebben, en dat is, nu weer helemaal on topic, ook wat Geert Hoste te weinig doet.

                Je komt er niet meer met enkel je eigen uitvindsels en woordspelingen. Als je die 5 oneliners uit de topic van weebee ziet, dan merk je het: er is veel werk aan de winkel.

                Ik heb gisteren ook de opgenomen oudejaarshow van Canvas gezien, met het onvolprezen TV Touché, en Barend Servet en toestanden. Wel ook dat is nu niet meer om aan te zien, omdat we veel beter en veel minder flauwe moppen gewoon zijn geworden.

                En dat klinkt nu misschien alsof niets nog goed is. Dat nu ook weer niet, want ik vind dat er heel veel mooie televisie gemaakt wordt. Maar de show van Geert Hoste deed mij deze keer te veel denken op zijn pagina in de, euh...

                Dag Allemaal

                Comment


                • #98
                  Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                  Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                  Ik dacht dat ze nu in december 6 concerten van niet helemaal vol hadden. 2 jaar geleden was het nog 12 keer uitverkocht.
                  Je moet blijven werken om succes te hebben, en dat is, nu weer helemaal on topic, ook wat Geert Hoste te weinig doet.

                  Je komt er niet meer met enkel je eigen uitvindsels en woordspelingen. Als je die 5 oneliners uit de topic van weebee ziet, dan merk je het: er is veel werk aan de winkel.

                  Ik heb gisteren ook de opgenomen oudejaarshow van Canvas gezien, met het onvolprezen TV Touché, en Barend Servet en toestanden. Wel ook dat is nu niet meer om aan te zien, omdat we veel beter en veel minder flauwe moppen gewoon zijn geworden.

                  En dat klinkt nu misschien alsof niets nog goed is. Dat nu ook weer niet, want ik vind dat er heel veel mooie televisie gemaakt wordt. Maar de show van Geert Hoste deed mij deze keer te veel denken op zijn pagina in de, euh...

                  Dag Allemaal
                  Verstandige verklaring
                  Die oudejaarshow heb ik ook niet lang volgehouden.... "reeds"
                  Vroeger zag ik dat ook niet zo heel graag.
                  Het leukste vond ik Paul De Leeuw op Nederland.
                  Ook omdat het een live-uitzending was en dus geen "afgezaagde" oude rommel.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment

                  Working...
                  X