Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste wel, wel, wel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Geert Hoste wel, wel, wel

    Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
    Hier wordt wel erg minachtend tegen de Vlaamse humorwereld aangekeken, zo lijkt het... Geert Hoste is mijn stijl niet, heb dan ook nooit meer dan een fragment van hem gezien. Maar hij is wel een vakman, en hij trekt al jarenlang volle zalen. Hij zal dus wel grappig zijn.

    Maar zeggen dat er zonder hem, of sinds Toon Hermans, niemand meer grappig is bij ons, dat vind ik toch wel raar. In de Gloria en Buiten de zone waren hun tijd ver vooruit. En nu zie je Willy's en Marietten als Vlaamse tegenhanger van Little Britain. En Van Vlees en Bloed, dat kan bijna tippen aan the Office.

    Alleszins fijne alternatieven voor de wildgroei aan standup-comedians.
    Howla....
    In de Gloria > prima
    Het Eiland > prima
    Little Britain > neen dank u
    Van Vlees en Bloed > prima
    the Office > neen dank u
    Willy's en Marietten > bwa....
    (mijn mening maar he)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #62
      Re: Geert Hoste wel, wel, wel

      geert hoste is voor mij de ongekroonde koning der flauwe grappen.

      echt, ik heb al meerdere malen geprobeerd te kijken maar ik kan er gewoon niet om lachten, ik word er zelfs kwaad van als ik in de zaal mensen zie bulderen van het lachten omdat hij gewoon zegt dat er in Antwerpen meer olifanten dan bruggen geboren worden (twas zoiets toch dacht ik). Ligt dat nu aan mij maar dit is toch niet grappig??

      voor de mensen die deze "Komiek" ook niets vinden, kijk eens op:

      http://www.facebook.com/home.php?ref...id=41213429660

      Comment


      • #63
        Re: Geert Hoste wel, wel, wel

        Oorspronkelijk geplaatst door Jedisparkle Bekijk bericht
        Ligt dat nu aan mij maar dit is toch niet grappig??
        Is inderdaad niet grappig, alleen pure werkelijkheid.

        Comment


        • #64
          Re: Geert Hoste wel, wel, wel

          In de Gloria > prima
          Het Eiland > prima
          Little Britain > prima
          Van Vlees en Bloed > prima
          the Office > prima
          Willy's en Marietten > prima
          (ook mijn mening maar)
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

          Comment


          • #65
            Re: Geert Hoste wel, wel, wel

            je moet eens wa meer buiten komen, kwestie van je horizon wat te verbreden en niet enkel dat wat op tv komt aan te nemen als comedy, beste dingen die ik ooit gezien heb , Hans Liberg = zeer groot en creatief muzikaal entertainment, Freek de Jonge ( zelfs nog in de tijden van Neerlands Hoop gezien , Alles van de Nieuwe snaar , Wouter Deprez , laatst nog enorm genoten van de show van Els de Schepper in de Lotto Arena ( ondanks wat veel pub op tv , heb ik altijd wat reserve tegen)
            Geert Hoste heeft wel enkele spitsvondigheden maar dit wordt allemaal een beeetje te veel commercieel uitgemolken/overexposure.
            Blijven zoeken dus
            Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

            Comment


            • #66
              Re: Geert Hoste wel, wel, wel

              2010 belooft een verschrikkelijk jaar te worden.
              Het is nog maar net begonnen en iedereen zit hier al te zagen en te klagen over onze cabarettiers.
              De dag van vandaag zijn de mensen blijkbaar met niets meer tevreden.
              Niemand is m.i. verplicht om naar G. Hoste te kijken, of heb ik het verkeerd?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #67
                Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Niemand is m.i. verplicht om naar G. Hoste te kijken, of heb ik het verkeerd?
                Nee, maar wie wel gekeken heeft mag zijn mening geven, niet?
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #68
                  Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Nee, maar wie wel gekeken heeft mag zijn mening geven, niet?
                  Waarom blijven kijken wanneer het je niet aanstaat vraag ik mij dan af.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                    Al de shows waren in een mum van tijd uitverkocht (68.000 tickets zijn op een halve dag uitverkocht).Dus dit zegt toch wel dat veel mensen hem goed vinden.
                    Ik vond dat er wel zeer goede momenten inzaten,maar er zaten ook mindere in.

                    Als je dan ziet hoeveel kritiek(stond in al de kranten) Urbanus heeft gekregen na zijn optreden in het Sportgala.

                    Groetjes,
                    Robert
                    Panasonic TZ 7 - FZ 35
                    Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

                    Comment


                    • #70
                      Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                      Al de shows waren in een mum van tijd uitverkocht (68.000 tickets zijn op een halve dag uitverkocht).Dus dit zegt toch wel dat veel mensen hem goed vinden.
                      FC De Kampioenen is nog steeds een kijkcijferkanon. Er kijken soms 1 miljoen kijkers. En dus, als we uw redenering doortrekken, is dat een uitstekend humoristisch programma, want er kijken X-aantal mensen. En wie daar een ander idee over heeft is volgens een andere poster hier een zaag en een klager. En ik die dacht dat dit een forum was waar iedereen zijn belevenis van humor mag neerpennen. Voor mij een bewijs van de hokjesmentaliteit van vele Vlamingen. Je hebt wat kritiek die niet strookt met hun idee over humor, en hop, ze staan klaar om je in een hokje to duwen. Assertiviteit is in Vlaanderen een heikel punt. Nog steeds. Het zit volgens mij in de genen. Veel Vlamingen voelen zich onwennig als de platgereden paden verlaten worden. En ik kan het weten want ik ben 3 jaar lang gids geweest in landen rond de Middellandse zee. Dan zit je met 12 Vlamingen in één van de beste restaurants van Barcelona, en 8 van de 12 vinden het Spaanse eten vies en willen biefstuk met frieten.
                      Zal 't gaan ja ??
                      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                      Comment


                      • #71
                        Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                        Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                        Dan zit je met 12 Vlamingen in één van de beste restaurants van Barcelona, en 8 van de 12 vinden het Spaanse eten vies en willen biefstuk met frieten.
                        Zal 't gaan ja ??
                        Laat me raden, je was met de fanclub van FC De Kampioenen op pad ?

                        Comment


                        • #72
                          Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                          Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                          Laat me raden, je was met de fanclub van FC De Kampioenen op pad ?
                          Die waren in het centrum op zoek naar Bomaworst aangezien ze Chorizo niet zo lekker vonden.
                          Heb toen wel de echte kampioenen gezien in Nou Camp.
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                          Comment


                          • #73
                            Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                            Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
                            je moet eens wa meer buiten komen, kwestie van je horizon wat te verbreden en niet enkel dat wat op tv komt aan te nemen als comedy, beste dingen die ik ooit gezien heb , Hans Liberg = zeer groot en creatief muzikaal entertainment, Freek de Jonge ( zelfs nog in de tijden van Neerlands Hoop gezien , Alles van de Nieuwe snaar , Wouter Deprez , laatst nog enorm genoten van de show van Els de Schepper in de Lotto Arena ( ondanks wat veel pub op tv , heb ik altijd wat reserve tegen)
                            Geert Hoste heeft wel enkele spitsvondigheden maar dit wordt allemaal een beeetje te veel commercieel uitgemolken/overexposure.
                            Blijven zoeken dus
                            Ah ja natuurlijk.
                            Hans Liberg nog gezien, zelfs op de Duitse TV.
                            Vorige week nog ergens op een Nederlandse zender.

                            Freek zijn shows heb ik gezien. De laatste vanuit Voldendam en ik heb heerlijk hartelijk
                            kunnen lachen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #74
                              Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                              Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                              FC De Kampioenen is nog steeds een kijkcijferkanon. Er kijken soms 1 miljoen kijkers. En dus, als we uw redenering doortrekken, is dat een uitstekend humoristisch programma, want er kijken X-aantal mensen.
                              Eerst en vooral vroeger keken er meer dan 1,5 miljoen,nu draait dit rond de miljoen.
                              En ik moet eerlijk bekennen als ze gingen voortdoen als het vorige seizoen dat de kijkcijfers nog meer naar beneden zouden gaan.Ik wilde gewoon aantonen van Geert Hoste
                              dat de shows van hem nog sneller verkopen dan anders en heb ook nooit gezegd dat het daarom een zeer goede show is.De ene zal die show goed vinden en de andere nie ik respecteer ieder zijn keuze.
                              Panasonic TZ 7 - FZ 35
                              Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

                              Comment


                              • #75
                                Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                                Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                                Eerst en vooral vroeger keken er meer dan 1,5 miljoen,nu draait dit rond de miljoen.
                                En ik moet eerlijk bekennen als ze gingen voortdoen als het vorige seizoen dat de kijkcijfers nog meer naar beneden zouden gaan.Ik wilde gewoon aantonen van Geert Hoste
                                dat de shows van hem nog sneller verkopen dan anders en heb ook nooit gezegd dat het daarom een zeer goede show is.De ene zal die show goed vinden en de andere nie ik respecteer ieder zijn keuze.
                                Jamaar, ik respecteer ook iedereen. Zelfs als ze geen TV kijken. Maar ik wou enkel aantonen dat de link tussen veel kijkers/bezoekers/kopers en kwaliteit niet evident is. Het omgekeerde is ook waar. Het is niet omdat het merendeel van de kinderen geen groenten lusten dat groenten slecht zouden zijn.
                                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                                Comment

                                Working...
                                X