Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste wel, wel, wel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Geert Hoste wel, wel, wel

    Moeten we dan de lat minder hoog leggen voor Belgische artiesten? We doen dat toch ook niet voor sporters? Er bestaat toch ook geen WK voetbal voor kleine landjes? Niemand verplicht Hoste om elk jaar dezelfde persiflage te maken van de koninklijke familie? Nederlands met een zwaar Frans accent is niet grappig als er geen grap aan vast hangt. En Wat is er nu grappig aan: "in Antwerpen worden er meer olifanten geboren dan bruggen gebouwd". En hop daar gaat de zaal plat. Of ook nog:" Als Jean-Marie Dedecker samen gaat met het VB dan moet volgens hem de nieuwe partij Blok en Decker heten". En hopla, daar gaat de zaal weer. Dat is voor mij toch allemaal een beetje te braaf. Hoste wil teveel behagen Alle scherpe kantjes zijn eraf. Dit is middle of the road entertainment. De uitspraak van Bart De Wever een paar dagen eerder in de pappenheimers over Fabiola was veel grappiger en gedurfder. Misschien geeft de VRT volgend jaar een kans aan deze man. Fris en gedurfder. Ben benieuwd.
    Last edited by weebee; 3 januari 2010, 09:46.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

    Comment


    • #47
      Re: Geert Hoste wel, wel, wel

      Elke humorist is tijdsgebonden. Urbanus WAS grappig in de jaren 80 met zijn theatershows. Ondanks zijn vele pogingen op VTM en zijn gastoptredens in verschillende shows krijgt hij de zaal niet meer op handen. Een humorist moet evolueren, aanvoelen wat de tijdsgeest is en zich aanpassen. Iemand als een Urbanus heeft dat niet gedaan.
      Ik moet GH nog bekijken (opgenomen) maar als ook deze man zichzelf niet zal heruitvinden de komende jaren zal hij hetzelfde lot beschoren zijn als Urbanus vrees ik.
      Eén der beste Belgische komieken is Wouter Deprez. Ook zijn verhaal gehoord op Radio 1 (stories) over een voorstelling die hij in Mechelen heeft gegeven en dat is voor mij 1 van de beste uurtjes radio geweest van 2009.

      Comment


      • #48
        Re: Geert Hoste wel, wel, wel

        Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Elke humorist is tijdsgebonden. Urbanus WAS grappig in de jaren 80 met zijn theatershows. Ondanks zijn vele pogingen op VTM en zijn gastoptredens in verschillende shows krijgt hij de zaal niet meer op handen. Een humorist moet evolueren, aanvoelen wat de tijdsgeest is en zich aanpassen. Iemand als een Urbanus heeft dat niet gedaan.
        Ik moet GH nog bekijken (opgenomen) maar als ook deze man zichzelf niet zal heruitvinden de komende jaren zal hij hetzelfde lot beschoren zijn als Urbanus vrees ik.
        Eén der beste Belgische komieken is Wouter Deprez. Ook zijn verhaal gehoord op Radio 1 (stories) over een voorstelling die hij in Mechelen heeft gegeven en dat is voor mij 1 van de beste uurtjes radio geweest van 2009.
        "Maar toen was er dat ene moment. Vanuit het donker kwam een luide opmerking van
        een vrouw. Een snijdende ontboezeming. De zaal verstomde. Ook achter de coulissen
        hield iedereen de adem in."

        Wat zei die vrouw?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #49
          Re: Geert Hoste wel, wel, wel

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Hoste is zeer herkenbaar en ook voorspelbaar maar toch: je moet het maar doen he.
          Ja, ze moeten hem vooral "laten doen ".
          Voor mij mag zijne kop van tv verdwijnen want ik kan hem niet zien.
          En op de commerciële tv komt ook nogal eens kritiek maar ik vind dat de VRT momenteel zeer erg " commerciëel" bezig is. Kijkcijfers primeren momenteel op de kwaliteit. Waar VTM altijd kritiek kreeg over het "platvloerse" doet VRT momenteel niet anders.

          Comment


          • #50
            Re: Geert Hoste wel, wel, wel

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Ja, ze moeten hem vooral "laten doen ".
            Voor mij mag zijne kop van tv verdwijnen want ik kan hem niet zien.
            En op de commerciële tv komt ook nogal eens kritiek maar ik vind dat de VRT momenteel zeer erg " commerciëel" bezig is. Kijkcijfers primeren momenteel op de kwaliteit. Waar VTM altijd kritiek kreeg over het "platvloerse" doet VRT momenteel niet anders.
            Ben benieuwd naar "Oud België" deze avond
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #51
              Re: Geert Hoste wel, wel, wel

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ben benieuwd naar "Oud België" deze avond
              Al heb ik het niet zo op die "Vlaamsche" series, bij deze twijfel ik toch een beetje.

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #52
                Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ben benieuwd naar "Oud België" deze avond

                Ik zal het morgen eens bekijken.
                moet deze avond dit :


                gaan sluiten.

                Comment


                • #53
                  Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                  Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht

                  Ik zal het morgen eens bekijken.
                  moet deze avond dit :
                  gaan sluiten.
                  Geen idee wat het is en zie maar dat je geen kou vat
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #54
                    Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    "Maar toen was er dat ene moment. Vanuit het donker kwam een luide opmerking van
                    een vrouw. Een snijdende ontboezeming. De zaal verstomde. Ook achter de coulissen
                    hield iedereen de adem in."

                    Wat zei die vrouw?
                    Ga ik niet zeggen , ik geef nooit de clou van een verhaal, toneel of film weg maaaaaaaaaar het hele programma kan je vrij downloaden als mp3 op de site van Radio 1:

                    Je moet er wel 48min voor vrij maken

                    (en ook zijn bijdrage van vorig jaar "De bende van Menen" is te downloaden)

                    O ja, ook even de 15 reacties lezen

                    Comment


                    • #55
                      Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      Ga ik niet zeggen , ik geef nooit de clou van een verhaal, toneel of film weg maaaaaaaaaar het hele programma kan je vrij downloaden als mp3 op de site van Radio 1:

                      Je moet er wel 48min voor vrij maken

                      (en ook zijn bijdrage van vorig jaar "De bende van Menen" is te downloaden)

                      O ja, ook even de 15 reacties lezen
                      Ik heb het afgezet Twister.
                      Het zijn wel menselijke verhalen maar als kerst-documentaire stel ik me iets anders voor. Ik heb er wel alle begrip voor.
                      Moet ook toegeven en ik hoop dat ik me NIET vergis, dat Wouter een zeer gevoelig mens is en in feite een lieve man is.
                      Als dat niet zo was dan had hij al die vrouwen niet getelefoneerd.

                      Ik ga je nog iets zeggen.
                      De moeder van een zeer goede vriend ligt op sterven. Ze ligt nu al drie weken in
                      het ziekenhuis.
                      Zijn vader lag een paar jaar geleden ook ziek te bed en ook rond deze tijd.
                      Een zeer lieve oom van mij stelt het ook zeer slecht.
                      Zijn dochter heeft me al een paar keren aangesproken de afgelopen dagen en een en ander vertelt.

                      Niet verkeerd oppakken he maar ik kan daar niet tegen en zeker niet in deze
                      periode van het jaar. Het bederft de "gezellige" sfeer.
                      Ik vind het natuurlijk des te erger voor mijn vriend en voor mijn nicht.
                      We weten allemaal dat het ooit zo ver moet komen maar waarom juist nu he.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Geen idee wat het is en zie maar dat je geen kou vat
                        Nog niet op Winterland geweest?

                        Comment


                        • #57
                          Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                          Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          Nog niet op Winterland geweest?
                          Aaaah, dat is het!
                          Ben er een keer langs gereden toen ik dacht te gaan winkelen, vlak voor Kerstmis.
                          De kleine ring zat pot-vast . Dom van mij natuurlijk maar ik had al die drukte niet
                          verwacht op een MAANDAG....
                          Heb toen een dag later de bus genomen.

                          't Is goed dat de stad dit doet. Leuk voor de mensen en een gezellige bedoening.

                          Ik zoek een beetje mijn Winterland hier: de Borggraaf, Kiewitstraat richting Bokrijk en Zonhoven.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #58
                            Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Ik heb het afgezet Twister.
                            Het zijn wel menselijke verhalen maar als kerst-documentaire stel ik me iets anders voor. Ik heb er wel alle begrip voor.
                            Moet ook toegeven en ik hoop dat ik me NIET vergis, dat Wouter een zeer gevoelig mens is en in feite een lieve man is.
                            Als dat niet zo was dan had hij al die vrouwen niet getelefoneerd.

                            Ik ga je nog iets zeggen.
                            De moeder van een zeer goede vriend ligt op sterven. Ze ligt nu al drie weken in
                            het ziekenhuis.
                            Zijn vader lag een paar jaar geleden ook ziek te bed en ook rond deze tijd.
                            Een zeer lieve oom van mij stelt het ook zeer slecht.
                            Zijn dochter heeft me al een paar keren aangesproken de afgelopen dagen en een en ander vertelt.

                            Niet verkeerd oppakken he maar ik kan daar niet tegen en zeker niet in deze
                            periode van het jaar. Het bederft de "gezellige" sfeer.
                            Ik vind het natuurlijk des te erger voor mijn vriend en voor mijn nicht.
                            We weten allemaal dat het ooit zo ver moet komen maar waarom juist nu he.
                            Ik pak dat helemaal niet verkeerd op. Precies zoals Wouter zich niks aantrekt wat zijn publiek tegengekomen heeft in het dagelijks leven, zoals hij zegt aan het begin van zijn programma, zo weet ik ook niks van het prive leven van de BD'ers die dit programma eventueel beluisteren.
                            Met deze link wilde ik enkel aantonen dat de "komiek" Wouter Deprez enkele niveaus hoger zit dat de gemiddelde komiek. Dat deze meer is dan iemand die een grapje komt vertellen (niet voor niets De Slimste Mens geweest ). Een heel knap stukje radio die me lang zal bijblijven trouwens (maar luister er toch maar eens naar later op het jaar).

                            Comment


                            • #59
                              Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                              Een heel knap stukje radio die me lang zal bijblijven trouwens .
                              100% mee eens.
                              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                              Comment


                              • #60
                                Re: Geert Hoste wel, wel, wel

                                Hier wordt wel erg minachtend tegen de Vlaamse humorwereld aangekeken, zo lijkt het... Geert Hoste is mijn stijl niet, heb dan ook nooit meer dan een fragment van hem gezien. Maar hij is wel een vakman, en hij trekt al jarenlang volle zalen. Hij zal dus wel grappig zijn.

                                Maar zeggen dat er zonder hem, of sinds Toon Hermans, niemand meer grappig is bij ons, dat vind ik toch wel raar. In de Gloria en Buiten de zone waren hun tijd ver vooruit. En nu zie je Willy's en Marietten als Vlaamse tegenhanger van Little Britain. En Van Vlees en Bloed, dat kan bijna tippen aan the Office.

                                Alleszins fijne alternatieven voor de wildgroei aan standup-comedians.
                                Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                                Comment

                                Working...
                                X