Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AVG of Avast?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AVG of Avast?

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    Ik denk dat Nete goed genoeg weet wat een pliek betekend in verband met software.
    maar jij snapt niet echt veel zo te zien.
    je wilt veel neer posten maar het gene dat je post daar zit niet echt veel nuttige informatie tussen.
    ja dat denk je dat ik niet veel weet maar jij weet niks over mij dus je kan ook niks over mij zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Maar AVG laat het laatste jaar enorme steken vallen (herinner u dat er een jaar of zo geleden eens honderdduizenden PC's niet meer opstartten omdat AVG een systeembestand als virus herkende en het voorstelde te verwijderen).
      Dat is voor mij ook de voornaamste reden geweest om over te schakelen van AVG naar Avast, en tot volle tevredenheid! Met AGV waren er regelmatig kleine ongemakjes, de server niet bereikbaar voor updates, nog maar eens opnieuw installeren voor een nieuwe versie... maar als een pc helemaal niet meer opstart is de pret er snel van af. Avast loopt als een trein.
      Enkele jaren geleden negatieve ervaringen gehad met Norton op een aantal pc's, die versies gingen met zodanig veel system-resources aan de haal dat op den duur niets nog fatsoenlijk draaide. Kan best zijn dat Norton vandaag wel naar behoren zijn werk doet.

WIlly
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
        ja dat denk je dat ik niet veel weet maar jij weet niks over mij dus je kan ook niks over mij zeggen.
        als je uw geweldige uitspraken bekijkt weet je al voldoende denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
          als je uw geweldige uitspraken bekijkt weet je al voldoende denk ik
          Ik ken hem wel : http://www.myspace.com/jesse2314

En jawel hij heeft 1 vriend

Of is het "vrint"
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Ik ken hem wel : http://www.myspace.com/jesse2314

En jawel hij heeft 1 vriend

Of is het "vrint"
            dat ben ik niet
            ik zou trouwens niet weten waarom je dat denkt.

Comment

dat ben ik niet
              ik zou trouwens niet weten waarom je dat denkt.
              Oei, ik word hier gebombardeerd (of is dat nu toch met een t ????)

Was maar een grapje, je zei in de week dat je 25 was en dat kwam overeen met dat profiel. Nu ja, gezien je nogal hoge "Kwak en Boemel"-gehalte heb ik daar dus zelf mijn twijfels over. Mijn dochter van 7 jaar schrijft minder fouten dan jij

Comment

Oei, ik word hier gebombardeerd (of is dat nu toch met een t ????)

Was maar een grapje, je zei in de week dat je 25 was en dat kwam overeen met dat profiel. Nu ja, gezien je nogal hoge "Kwak en Boemel"-gehalte heb ik daar dus zelf mijn twijfels over. Mijn dochter van 7 jaar schrijft minder fouten dan jij
                hou nou toch op over mijn handschrift.

Comment

hou nou toch op over mijn handschrift.
                  Typ jij nu al in handschrift LOL LOL LOL, nu kom ik echt niet meer bij

Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet

Echt waar gast, jou mogen ze echt nooit meer bannen van dit forum, je bent gewoon veel en veel te grappig

Comment

Typ jij nu al in handschrift LOL LOL LOL, nu kom ik echt niet meer bij

Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet

Echt waar gast, jou mogen ze echt nooit meer bannen van dit forum, je bent gewoon veel en veel te grappig
                    vind je dat echt dat je me zo grappig vind
                    of zeg je dat enkel om me handschrift.

Comment

Als er mij op een forum tientallen mensen vragen om een kleine inspanning te doen om in een min of meer juiste spelling te schrijven en zinnige dingen te posten, dan ga ik daarvoor een inspanning doen.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                        Denk nu eens even na. Hoe kan iets "gratis" de moeite waard zijn ? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat bij een "gratis iets" de vlag niet helemaal de lading dekt ?
                        I
                        Dus als je een auto koopt met zoveeeeeeeel gratis opties is het dan normaal dat die opties niet naar behoren werken

En dat je dan niet terug gaat naar de garage omdat je ze toch maar gratis bijgekregen hebt
                        Bootjes

Comment

ik vind dit groot gelul kijk hier eens
                          dit is een lijstje welke virusscanner het meeste gebruikt zijn
                          F-Prot 85,27%
                          McAfee 87,28%
                          Nod32 88,32%
                          Trend Micro 90,97%
                          BitDefender 95,68%
                          AVG 96,15%
                          avast! 96,32%
                          Kaspersky 97,64%
                          Symantec (Norton) 97,77%
                          F-Secure 97,93%
                          Avira AntiVir 99,42%
                          AVK 2007 99,56%

je ziet toch dat avg redelijk veel word gebruikt
                          ik had dat lijstje hier vandaan
                          Er zijn heel veel virusscanners. Betaald en gratis. En allen beloven ze om uw pc zo goed mogelijk te beschermen. Maar doen ze dat ook? Voor een gewone gebruiker is dat nauwelijks te controleren. Tenzij u de pech hebt dat uw anti-virus-programma faalt en een virus de vrije doorgang geeft. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak, maar toch... Om te bepalen hoe goed virusscanners nou

ps doe niet zo onpositief over gratis virusscanners
                          beste Jesse... ik denk dat u mijn bijdrage beter moet lezen alvorens te zeggen dat u het gelul vind... ik gebruik zelf avg, en ben dus voor gratis sorftware.
                          tot zover
                          http://500px.com/RonnyJanss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

Dus als je een auto koopt met zoveeeeeeeel gratis opties is het dan normaal dat die opties niet naar behoren werken

En dat je dan niet terug gaat naar de garage omdat je ze toch maar gratis bijgekregen hebt
                            Toen je dit schreef had je waarschijnlijk ook niet je helderste moment, neem ik aan ?
                            Om die "gratis" opties bij je wagen te bekomen moet je wél de auto... kopen. KOPEN. Snap je 't ?
                            ---------------
                            Bovendien zijn er zoveel "opties" die haast niets meer kosten omdat ze zo massaal worden geproduceerd en bijna standaard worden ingebouwd. Airco, cruise-control, radio/cd-speler en nog wel met bediening op het stuur, diverse airbags, boordcomputer, regensensor, parkeerhulp,...
                            ---------------
                            Weet je dat ik indertijd, eind van de jaren '70 van de vorige eeuw, in mijn (toen Franse) wagens een "dagteller" als optie moest bijkopen ? Een achterruitenwisser ? Een spiegeltje rechts ? Zelfs een aanstekertje was "optie", achterruitontdooiing (nu ontdooien zelfs je buitenspiegels !). Zelfs een dag/nachtspiegel (!!!) was niet vanzelfsprekend.
                            --------------
                            En auto's zijn een gewéldig voorbeeld, zeker nu, nu de verkoop volledig ineen zakt. Hoe gaan ze ooit hun stocks opruimen, denk je ?
                            ---------------
                            Ik mag toch vragen stellen bij het "gratis" leveren van bepaalde diensten ? Het kàn een strategie zijn van een bedrijf om met het "gratis"-element uit te pakken om zo op korte tijd een bepaald marktaandeel te veroveren. Dat houdt dan in dat dat bedrijf op een bepaald ogenblik, als het voldoende naam heeft gemaakt, wél geld voor haar product of dienst gaat vragen.
                            Maar ik maak me er absoluut geen zorgen om : wat ik nodig heb héb ik en als ik het niet heb is dat omdat het me niet interesseert. De winkels en warenhuizen liggen vol met rommel die ik nog niet "gratis" in huis zou willen.
                            ---------------
                            ik vind "minder" écht "méér" hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
                              beste Jesse... ik denk dat u mijn bijdrage beter moet lezen alvorens te zeggen dat u het gelul vind... ik gebruik zelf avg, en ben dus voor gratis sorftware.
                              tot zover
                              nee jij moet beter lezen die lijst is bedoelt om te laten zien dat avg bijna de meest gebruikte virusschanner is.

Comment

nee jij moet beter lezen die lijst is bedoelt om te laten zien dat avg bijna de meest gebruikte virusschanner is.
                                FOUT!

Nooit het vak begrijpend lezen gehad op school? (Of moet dit nog komen?)

In de test van AV-Test komt Avira AntiVir als derde uit de bus met een opsporingspercentage van maar liefst 99,42%! Ook AVG en avast! doen het hier goed met 96,15% en 96,32% gevonden virussen. Niet perfect, maar wel bijna. Ter vergelijking wat resultaten van een aantal virusscanners:
                                Het gaat over opsporingspercentages, niet over hoe vaak ze gebruikt worden.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X