Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALDI : All in one PC met touch screen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

    Oorspronkelijk geplaatst door c4um8 Bekijk bericht
    moest ik het geweten hebben.....zou ik zeker geen uur bellen
    2de keer hebben we maar 2min moette wachten.

    ondertussen zijn de "luchtbellen" en de vochtvlekken weg
    en werkt hij heel goed! hopelijk blijft het zo

    en bij de andere?
    Hier zijn de vlekken ook weg verder photoshop cs 4 uitgeprobeerd en werkt super
    goed

    Comment


    • #77
      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

      Hier hetzelfde verhaal:

      10/11 09:00 PC aangekocht en de ganse werkdag in de koffer van de auto laten liggen (auto stond buiten).
      10/11 18:30 Thuisgekomen en PC meteen uitgepakt om te laten acclimatiseren.
      10/11 20:00 PC opgestart en geen problemen met het scherm.
      10/11 21:30 Eerste vlekken opgemerkt (ik zag hier en daar zelfs druppels). PC herstart geen resultaat. Touchscreen ook geblokkeerd (op de plaats van de vlekken was een matrix te zien waar het touchscreen een constante aanraking detecteerde).
      10/11 23:30 Uit grote ellende maar besloten om de PC uit te schakelen en het probleem even te laten bezinken.

      11/11 8:30 Uit grote nieuwsgierigheid de PC een keertje opgestart en..vlekken volledig weg (echt niets meer van te merken) en touchscreen terug in orde!

      Sindsdien dus geen vlekken meer gezien en ook geen problemen meer met het touchscreen. PC heeft hier ondertussen al uren staan draaien en moet zeggen dat ik er uiteindelijk zéér tevreden over ben. Ik vind het beeldscherm zelfs zeer goed. De backlight is zéér uniform. Ook de heldeheid, contrast en de kleuren zijn zeer goed (beter dan mijn Dell Wide LCD scherm op het werk).
      Zowel de WiFi (i.c.m. Linksys WRT54G router) als de vaste netwerk aansluiting (Gigabit Ethernet!) doen het prima en zijn zeer stabiel. De harde schijf hoor je nauwelijks en het toestel blijft koel. Ben dus uiteindelijk zeer tevreden over deze All-in-one. Een superkoop als je het mij vraagt. Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik die blauwe LED-verlichting onderaan kan uitschakelen want dat vind ik nogal kitscherig
      Last edited by Fico99; 14 november 2009, 10:25.

      Comment


      • #78
        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

        Het is wel een leuk pctje dat moet ik toe geven

        Comment


        • #79
          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Als die van de nieuwe Aldi-pc stuk gaat na een paar jaar, dan mag ik waarschijnlijk de hele pc vervangen...
          Of misschien dan beroep doen op je 3 jaar garantie

          Comment


          • #80
            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

            Oorspronkelijk geplaatst door Fico99 Bekijk bericht
            Hier hetzelfde verhaal:

            10/11 09:00 PC aangekocht en de ganse werkdag in de koffer van de auto laten liggen (auto stond buiten).
            10/11 18:30 Thuisgekomen en PC meteen uitgepakt om te laten acclimatiseren.
            10/11 20:00 PC opgestart en geen problemen met het scherm.
            10/11 21:30 Eerste vlekken opgemerkt (ik zag hier en daar zelfs druppels). PC herstart geen resultaat. Touchscreen ook geblokkeerd (op de plaats van de vlekken was een matrix te zien waar het touchscreen een constante aanraking detecteerde).
            10/11 23:30 Uit grote ellende maar besloten om de PC uit te schakelen en het probleem even te laten bezinken.

            11/11 8:30 Uit grote nieuwsgierigheid de PC een keertje opgestart en..vlekken volledig weg (echt niets meer van te merken) en touchscreen terug in orde!

            Sindsdien dus geen vlekken meer gezien en ook geen problemen meer met het touchscreen. PC heeft hier ondertussen al uren staan draaien en moet zeggen dat ik er uiteindelijk zéér tevreden over ben. Ik vind het beeldscherm zelfs zeer goed. De backlight is zéér uniform. Ook de heldeheid, contrast en de kleuren zijn zeer goed (beter dan mijn Dell Wide LCD scherm op het werk).
            Zowel de WiFi (i.c.m. Linksys WRT54G router) als de vaste netwerk aansluiting (Gigabit Ethernet!) doen het prima en zijn zeer stabiel. De harde schijf hoor je nauwelijks en het toestel blijft koel. Ben dus uiteindelijk zeer tevreden over deze All-in-one. Een superkoop als je het mij vraagt. Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik die blauwe LED-verlichting onderaan kan uitschakelen want dat vind ik nogal kitscherig



            Hey,

            Hier ongeveer hetzelfde verhaal in verband met de vlekken op het scherm.
            Indien je gevonden hebt hoe je die blauwe ledverlichting kan uitschakelen,
            zou ik dit graag vernemen. Ik vind dit het enige mindere aan de pc.

            Groetjes Lynne

            Comment


            • #81
              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

              Hoi

              De vochtvlekken zijn helemaal verdwenen. Ook nadat de pc een tijdje heeft uitgestaan, komen de vlekken bij het aanzetten niet meer terug... Hopelijk blijft het zo.

              Groetjes

              Comment


              • #82
                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                Heeft er al iemand de tv-tuner van deze aio aan de praat gekregen ?

                Menu van instellingen Window Media Center doorlopen verloopt normaal doch na een tijdje vraagt hij de pc terug op te starten omdat de tv-tuner niet werkt. Al verscheidene malen geprobeert terug op te starten doch steeds opnieuw dezelfde boodschap

                Comment


                • #83
                  Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                  en werkt alles nu?
                  ik ben maar ene nederlander dus bij ons kunnen we pas morgen een nw pc bij de aldi kopen.
                  en hoe zit het nu met Games, kan je geheel geen games op de pc spelen of alleen de nieuwste games?

                  gr Shovel

                  Comment


                  • #84
                    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                    En valt windows 7 mee ? En is de meeste software compatibel ?
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #85
                      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                      Zeker, zelfs oudere soft zoals Microsoft Office 2003 die ik op Vista niet aan de praat kreeg, werkt prima op Windows 7
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #86
                        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Zeker, zelfs oudere soft zoals Microsoft Office 2003 die ik op Vista niet aan de praat kreeg, werkt prima op Windows 7
                        Ben je zeker van die office 2003?

                        Heb zelf al office 2000 geinstaleerd bij vista, en dit werkte perfect.
                        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                        Comment


                        • #87
                          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                          Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                          Ben je zeker van die office 2003?

                          Heb zelf al office 2000 geinstaleerd bij vista, en dit werkte perfect.
                          't Ja, ik heb alleen ervaring met versie 2003, maar ik geloof je op je woord hoor
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #88
                            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            't Ja, ik heb alleen ervaring met versie 2003, maar ik geloof je op je woord hoor
                            Office 2003 is normaliter perfect compatibel met Vista,XP,7
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #89
                              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lynne Bekijk bericht
                              Indien je gevonden hebt hoe je die blauwe ledverlichting kan uitschakelen, zou ik dit graag vernemen. Ik vind dit het enige mindere aan de pc.
                              Lynne,
                              Je kan dit als volgt uitschakelen in de BIOS van de PC:
                              1. Meteen na het opstarten van de PC op de <Delete> knop blijven drukken.
                              2. Je komt nu in het BIOS programma.
                              3. Onder het menu "Advanced CMOS settings", ga naar "Ambient LED".
                              4. "Ambient LED" op "Disabled" zetten.
                              5. <F10> drukken om de instelling te bewaren.

                              groetjes,
                              Filip

                              Comment


                              • #90
                                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Zeker
                                Thx
                                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                                Comment

                                Working...
                                X