Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALDI : All in one PC met touch screen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

    we zijn naar de aldi gegaan,ik wilde hem gaan wisselen
    maar hij is totaal uitverkocht,heb hem nu terug mee om nog eens te testen.
    ze kunnen het geld terug geven tot 10.12.2009.
    al verschillende mensen hebben de pc terug gebracht,ik wacht nog even af.


    zijn jullie pc problemen al weg??

    Comment


    • #62
      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

      Een probleem dat vanzelf verdwijnt, kan ook vanzelf terugkomen.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #63
        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

        Oorspronkelijk geplaatst door c4um8 Bekijk bericht
        we gaan straks nog eens bellen met medion (gisteren bijna 1uur aan te tel. geweest)
        als het zo blijft,breng ik hem morgen terug......want zo kun je er niet mee werken
        Amaai, die mensen nemen er hun tijd voor, of bedoelde je misschien een uur "in de wacht" gestaan ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #64
          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

          bijna 1uur in de wacht gestaan,voor een gesprek van 5min.

          Comment


          • #65
            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

            Oorspronkelijk geplaatst door c4um8 Bekijk bericht
            bijna 1uur in de wacht gestaan,voor een gesprek van 5min.
            En gij wilt zelfs nog eens terugbellen.....

            Na MAXIMUM een minuut of twee had ik de telefoon al toegelegd en die computer teruggebracht.
            Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen bereid zijn EEN UUR aan de lijn te hangen om ergens gehoor te krijgen.
            Volgende week zal het misschien TWEE UUR zijn hé, waarom zouden ze er niet wat minder mensen zetten, de "kudde" blijft toch klant.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              En gij wilt zelfs nog eens terugbellen.....

              Na MAXIMUM een minuut of twee had ik de telefoon al toegelegd en die computer teruggebracht.
              Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen bereid zijn EEN UUR aan de lijn te hangen om ergens gehoor te krijgen.
              Volgende week zal het misschien TWEE UUR zijn hé, waarom zouden ze er niet wat minder mensen zetten, de "kudde" blijft toch klant.
              En je moest eens weten voor welk loon die mensen daar zitten te proberen de problemen op te lossen die door anderen zijn gecreëerd. Met een "manager" die constant achter hun veren zit omdat hij anders zijn "target" niet haalt.

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #67
                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                Oorspronkelijk geplaatst door c4um8 Bekijk bericht
                we zijn naar de aldi gegaan,ik wilde hem gaan wisselen
                maar hij is totaal uitverkocht,heb hem nu terug mee om nog eens te testen.
                ze kunnen het geld terug geven tot 10.12.2009.
                al verschillende mensen hebben de pc terug gebracht,ik wacht nog even af.


                zijn jullie pc problemen al weg??
                Hey,

                Hier staat hij van 6 uur vanmorgen op, ik was nieuwsgierig en heb dan ook eens
                dat touch scherm uitgeprobeerd op mijn site is daardoor dat hij nog een 4 tal kleine plekjes heeft, al de rest is weg en deze zullen morgen ook wel verdwenen zijn.
                Ik ga afwachten tot na weekend is toch geld terug garantie !!!!!
                Ondertussen photoshop cs 4 geinstalleerd en die ga ik nu eens uitproberen.

                Groetjes Lynne

                Comment


                • #68
                  Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                  Hier totaal geen problemen meer, perfect beeld nu, geen plekjes meer te zien
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    En gij wilt zelfs nog eens terugbellen.....

                    Na MAXIMUM een minuut of twee had ik de telefoon al toegelegd en die computer teruggebracht.
                    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen bereid zijn EEN UUR aan de lijn te hangen om ergens gehoor te krijgen.
                    Volgende week zal het misschien TWEE UUR zijn hé, waarom zouden ze er niet wat minder mensen zetten, de "kudde" blijft toch klant.
                    nete, deze kopers hebben er naar uitgekeken en met veel verwachting.
                    Sommigen leken me zelfs echt verliefd
                    Het is ook nu voor iedereen een verrassing dat het toestel in gebreke lijkt
                    omdat normaal gezien de kwaliteit van het informatica-materiaal dat Aldi aanbiedt
                    niet slecht is.
                    Het wordt nu ook duidelijk dat het niet dezelfde winkel (Aldi) is waar die werd aangekocht.
                    Mensen doen dat niet graag nete, terug naar de winkel gaan en hun geld terug vragen.
                    Misschien dat men daarom liever (als 1ste stap) aan de telefoon "hangt"?
                    Of ze moeten bijna razend kwaad worden zoals jij
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #70
                      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Of ze moeten bijna razend kwaad worden zoals jij
                      Als iedereen dat deed, dan zou er misschien iets veranderen aan die schandalige wachttijden.
                      Alhoewel, die "verliefde" klant behoudt toch zijn aankoop, waarom dan als bedrijf kosten maken om die wachttijd terug te dringen.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #71
                        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Als iedereen dat deed, dan zou er misschien iets veranderen aan die schandalige wachttijden.
                        Alhoewel, die "verliefde" klant behoudt toch zijn aankoop, waarom dan als bedrijf kosten maken om die wachttijd terug te dringen.
                        Ah ja natuurlijk, ben ik met u eens.

                        Intussen zijn we een dag verder en de problemen lijken opgelost te geraken.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #72
                          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                          moest ik het geweten hebben.....zou ik zeker geen uur bellen
                          2de keer hebben we maar 2min moette wachten.

                          ondertussen zijn de "luchtbellen" en de vochtvlekken weg
                          en werkt hij heel goed! hopelijk blijft het zo

                          en bij de andere?

                          Comment


                          • #73
                            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                            Oorspronkelijk geplaatst door c4um8 Bekijk bericht
                            moest ik het geweten hebben.....zou ik zeker geen uur bellen
                            2de keer hebben we maar 2min moette wachten.

                            ondertussen zijn de "luchtbellen" en de vochtvlekken weg
                            en werkt hij heel goed! hopelijk blijft het zo

                            en bij de andere?
                            Wat mij nu echt interesseert, ZONDER afbreuk te doen aan deze Medion,
                            is hoe nu zo'n duur "touch screen" scherm is gemaakt.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #74
                              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Wat mij nu echt interesseert, ZONDER afbreuk te doen aan deze Medion,
                              is hoe nu zo'n duur "touch screen" scherm is gemaakt.
                              De duurdere werken (net zoals gsm's) met warmte sensoren en de goedkopere met druksensoren?
                              Canonian

                              Comment


                              • #75
                                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
                                De duurdere werken (net zoals gsm's) met warmte sensoren en de goedkopere met druksensoren?
                                Nee, warmte komt er niet aan te pass.

                                De goedkopere, en de meeste smartphones buiten de iPhone werken met "resistive touch" wat er inderdaad op neerkomt dat de druk met de vinger wordt gemeten. Maar de iPhone en nog enkele andere werken met capacitive touch, wat erop neerkomt dat de lichtste aanraking met de vinger een verandering in de capaciteit teweegbrengt.

                                't Is momenteel ook de meest praktische om multitouch te doen, die capacitive touch. Nog andere, zoals de Surface (en gelijkaardige zelfbouwprojecten) werken met een infraroodcamera die de verandering in lichtbreking op de plek van aanraking meten.

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X