Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALDI : All in one PC met touch screen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    effe off topic . . . Fic99 . . . wij kennen mekaar van vroeger denk ik ( Barcelone te Mechelen )
    Dat klopt ja, en m'n vader ken je ook
    Ik had jouw naam ook al herkend hoor
    Ga jij dinsdag ook deze mooie Medion ophalen?
    Of twijfel je nog? Een HP Smart Touch kost bijna het dubbele hè!
    Heb je deze test trouwens al gelezen?

    Comment


    • #32
      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

      Net de test gelezen, weinig negatieve dingen te lezen, tja, 3D spellen zijn niet direct een must voor iemand zoals mijn vader, die "werkt" enkel maar alleen op zijn computer.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #33
        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

        3D spellen ga ik normaal gezien ook niet spelen. Tenzij de kids, maar daar ben ik in principe tegen.

        De vraag die ik me stel is of deze machine krachtig genoeg zal zijn voor Adobe CS4, met name Photoshop, Dreamweaver, Premiere en Encore?

        Comment


        • #34
          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

          Goeie morgen Filip

          Ik werk nu met deze laptop : http://www.laptopshop.be/product/528...#specificaties

          Deze specificaties zijn wel beter denk ik dan de ALDI all in one, want CS4 ( net even trial geïnstalleerd want ik gebruik dat programma niet ) werkt hier echt wel snel.

          Prestatie-index van deze HP Dragon is 5,2 --> Windows 7 premium 64 bits
          Last edited by Franciskine; 8 november 2009, 08:28.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #35
            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

            Wow, dat is een mooie laptop zeg

            ik zie wel dat die niet meer verkrijgbaar is. Hoeveel heb je die nog betaald? Wat is zijn opvolger?

            Daar die HP Dragon over een HDMI aansluiting en een Blu-ray speler beschikt, vermoed ik dat die toch wel minstens het dubbele heeft gekost dan de Aldi All-in-one nu?

            In dat artikel van Computer Bild staat wel dat de gebruikte componenten veel sneller werken dan in een vergelijkbare laptop. Ik kan haast niet wachten tot dinsdag. Ik ben verkocht. Dinsdag ga ik hem zowiezo halen en zal ik de prestatieindex posten.
            Last edited by Fico99; 8 november 2009, 09:37.

            Comment


            • #36
              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

              Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
              Medion levert kwalitatief goed materiaal, hun enige "fout" is de keuze van hun distributie kanaal waardoor ze wat geloofwaardigheid hebben ingeboet.
              Wat bedoel je hiermee?


              Gr,
              Wim

              Comment


              • #37
                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                Geen grotere kans op kinderziektes ?
                Eerste Medion-model van dit genre, pas uitgekomen windows 7, ...
                Is alle software nu al compatibel met Windows 7 ?
                En CD's branden gebeurt met de ingebouwde brander blijkbaar met een groter foutpercentage.
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #38
                  Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
                  Wat bedoel je hiermee?


                  Gr,
                  Wim
                  Dat een merk dat alleen bij een supermarkt te krijgen is niet direct in het oog springt als "kwaliteitsmerk".
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #39
                    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fico99 Bekijk bericht
                    Wow, dat is een mooie laptop zeg

                    ik zie wel dat die niet meer verkrijgbaar is. Hoeveel heb je die nog betaald? Wat is zijn opvolger?

                    Daar die HP Dragon over een HDMI aansluiting en een Blu-ray speler beschikt, vermoed ik dat die toch wel minstens het dubbele heeft gekost dan de Aldi All-in-one nu?

                    In dat artikel van Computer Bild staat wel dat de gebruikte componenten veel sneller werken dan in een vergelijkbare laptop. Ik kan haast niet wachten tot dinsdag. Ik ben verkocht. Dinsdag ga ik hem zowiezo halen en zal ik de prestatieindex posten.
                    Inderdaad niet meer verkrijgbaar, eigenlijk is het een uniek toestel want er bestaan geen "zuivere" laptops meer met die schermafmetingen, prijs die ik 2 jaar geleden heb betaald was 1800€
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Dat een merk dat alleen bij een supermarkt te krijgen is niet direct in het oog springt als "kwaliteitsmerk".
                      Dat is inderdaad een grote reden waarom er ook direct zo subjectief wordt gereageerd, uit ervaring weet ik dat de Medions goed zijn, ik heb al zeker 5 desktops en 3 laptops uit die reeks gehad, buiten één fabrieksfoutje, nergens iets op aan te merken. Eentje gehad met kapot moederbord na 1,5 maand, hersteldienst gebeld, ze zijn de dag daarop laptop komen oppikken en 3 dagen later terug opgestuurd gekregen

                      Misschien vraag je waarom ik ze dan allemaal heb verkocht? Simpel, ik verander graag elke 2 jaar en werk met verschillende pc's, op dit ogenblik heb ik er ook nog 4 ( de HP dus, een Acer 17", een Acer 13" en nog een Acer 15", deze laatste komt dus nu te koop )
                      Last edited by Franciskine; 8 november 2009, 10:35.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Dat een merk dat alleen bij een supermarkt te krijgen is niet direct in het oog springt als "kwaliteitsmerk".
                        Voila dat wou ik zeggen Zelf heb ik er geen, maar er draaien der enkele in de familie. Mijn PC gerief maak ik liever zelf, heb je er drie keer plezier van
                        Rudy,

                        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                        Comment


                        • #42
                          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                          Ik werk nu op een Dell notebook van 3-4 jaar oud, maar deze maakt veel herrie (is continu bezig met blazen/ ventileren). Enig idee hoe dat op deze medion is? Hij komt in de woonkamer te staan en met die Dell vinden we het echt heel storend (maar misschien is hij gewoon te vol en te oud).

                          Comment


                          • #43
                            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                            Vraagske: Kan iemand me nu eens uitleggen wat het voordeel is van op je pc zo'n touchscreen te hebben?

                            Ik heb eventjes gewerkt met die HP Touchscreen maar dat vond ik behalve dat het een gadget is maar niks. Plus een hoop vette vingers op het scherm.

                            Veel voordeel om te mailen, tekstverwerking en zelfs surfen zul je er toch niet van hebben me dunkt.



                            Plus, 't is Aldi
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #44
                              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Vraagske: Kan iemand me nu eens uitleggen wat het voordeel is van op je pc zo'n touchscreen te hebben?

                              Ik heb eventjes gewerkt met die HP Touchscreen maar dat vond ik behalve dat het een gadget is maar niks. Plus een hoop vette vingers op het scherm.

                              Veel voordeel om te mailen, tekstverwerking en zelfs surfen zul je er toch niet van hebben me dunkt.



                              Plus, 't is Aldi
                              Dat moet de toekomst uitwijzen natuurlijk. Ik vind het ook maar niks, maar ik ben wel enthousiast over het feit dat men dit dan in WIndows 7 heeft ingebouwd. Het kan bijvoorbeeld interessanter worden voor kassasystemen, tablet pc's, en dergelijke. Ook de Surface van Microsoft is een formfactor waar multi-touch van pas komt.

                              Ik zie me niet direct een hele avond met uitgestrekte armen op een touch screen voor me werken, dat niet.
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #45
                                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                Dat moet de toekomst uitwijzen natuurlijk. Ik vind het ook maar niks, maar ik ben wel enthousiast over het feit dat men dit dan in WIndows 7 heeft ingebouwd. Het kan bijvoorbeeld interessanter worden voor kassasystemen, tablet pc's, en dergelijke. Ook de Surface van Microsoft is een formfactor waar multi-touch van pas komt.

                                Ik zie me niet direct een hele avond met uitgestrekte armen op een touch screen voor me werken, dat niet.

                                Ja voor kassasystemen wel maar dan ben je professioneel bezig en zie ik ze niet direct Medion voor gebruiken.

                                Ter informatie, de Surface draait op een Vista Basic.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X