Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALDI : All in one PC met touch screen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Vraagske: Kan iemand me nu eens uitleggen wat het voordeel is van op je pc zo'n touchscreen te hebben?

    Ik heb eventjes gewerkt met die HP Touchscreen maar dat vond ik behalve dat het een gadget is maar niks. Plus een hoop vette vingers op het scherm.

    Veel voordeel om te mailen, tekstverwerking en zelfs surfen zul je er toch niet van hebben me dunkt.



    Plus, 't is Aldi
    als multimedia PC is een touch wel leuk, geen gesleur met keyboard of muis enkel een touch naast uwen TV !!
    Voor te surfen, tekstverwerking deugt dit niet, de touch oppervlakken zijn veel te klein en je duwt constant op de verkeerde dingen. Trouwens als je aan je bureau zit neem je veel sneller de muis vast enne op een touch rechts klikken, tja das niet echt eenvoudig hé
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

    Comment


    • #47
      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

      deze monitor ondersteund enkel single-touch ... niet bruikbaar om echt met het scherm te werken dus...

      verder is een keyboard en muis nog altijd sneller (en properder) in gebruik ... probeer zo'n beeldscherm maar is proper te houden.

      mij het geld niet waard... niet upgradebaar en blinkt niet uit in wat hij wel kan.

      Deze lijkt me dan véél interessanter (dan kan je hem tenminste op schoot pakken, zo gebruik je touch volgens mij eerder, als je niet achter je bureau zit waar toch al muis en keyboard staan...):
      HP Pavilion tx2510us Touch Tablet PC - http://www.buy.com/retail/product.as...ingid=51359407
      Last edited by RikH; 9 november 2009, 22:11.
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #48
        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

        Inderdaad zolang je geen multi-touch hebt, zou ik het niet kopen. Windows 7 ondersteunt dit natuurlijk wel, maar de monitor niet, jammer.

        Het voorgestelde alternatief van Rik vind ik ook maar prul: een 12 tot 13 inch met twee vingers bedienen is ook te dom. Wil je echt multi-touchen, ga dan voor minstens 20" (maar wel nog duur momenteel).

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #49
          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Ter informatie, de Surface draait op een Vista Basic.
          Ter informatie: de Surface is zo'n twee jaar geleden voor het eerst getoond. Het grafische draait op WPF, en het multitouch systeem zit niet in het OS gebakken. Het is zelfs niet compatibel met de nieuwe API van Windows 7. Ik had het over een tafel-pc als "form factor".
          pixelpusher

          Comment


          • #50
            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

            Heeft er al iemand die all-in-one pc van de aldi uitgeprobeerd ??????

            Wij hebben er eentje gehaald en het scherm valt helemaal tegen het lijkt wel of er
            luchtbellen onderin zitten , dus hadt graag geweten of dit bij alle toestellen zo is ?
            Als je schuin voor de pc gaat staan of als je effen achtergrond hebt zie het
            enorm goed !


            Groetjes Lynne

            Comment


            • #51
              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

              ik heb die ook gekocht,en we hebben hier ook "luchtbellen"
              bij het afzetten van de pc gaan ze langzaam weg (2 tot 3 uur)
              bij het aanzetten komen ze dan ook langzaam terug
              als de "luchtbellen" aanwezig zijn werkt ook het touchscreen niet meer.
              we gaan straks nog eens bellen met medion (gisteren bijna 1uur aan te tel. geweest)
              als het zo blijft,breng ik hem morgen terug......want zo kun je er niet mee werken

              Comment


              • #52
                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                Hier ook hetzelfde probleem bij het toestel dat mijn vader heeft gekocht.... Maar lijkt het precies op een honingraat.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #53
                  Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                  ja juist precies een honingraat.

                  Comment


                  • #54
                    Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                    Fico99 had een gelijkaardig probleem maar dat blijkt nu opgelost.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #55
                      Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                      Hey,

                      Weet je soms hoe dit op te lossen is ????? Moet daar iets speciaals voor gedaan of is
                      het vanzelf weggetrokken.

                      Wij hebben medion gebeld en die zeggen dat het vocht is van het transport.
                      Hij heeft hier van gisterenmorgen al in de woonkamer
                      gestaan om te klimatiseren wel in de doos. Nu Medion zegt dat het om een dubbel scherm gaat en dit extra lange tijd nodig heeft om te klimatiseren minstens 24 u zonder
                      de pc te gebruiken, dus we gaan het nog eens uitproberen wachten tot morgen en dan zien.

                      Mocht het zo blijven gaat hij terug !!!!!!!!!!!!

                      Groetjes Lynne

                      Comment


                      • #56
                        Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lynne Bekijk bericht
                        Hey,

                        Weet je soms hoe dit op te lossen is ????? Moet daar iets speciaals voor gedaan of is
                        het vanzelf weggetrokken.

                        Wij hebben medion gebeld en die zeggen dat het vocht is van het transport.
                        Hij heeft hier van gisterenmorgen al in de woonkamer
                        gestaan om te klimatiseren wel in de doos. Nu Medion zegt dat het om een dubbel scherm gaat en dit extra lange tijd nodig heeft om te klimatiseren minstens 24 u zonder
                        de pc te gebruiken, dus we gaan het nog eens uitproberen wachten tot morgen en dan zien.

                        Mocht het zo blijven gaat hij terug !!!!!!!!!!!!

                        Groetjes Lynne
                        Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


                        Het was vanzelf weg.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #57
                          Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                          khad pc terug uitgezet om "condens" te laten weg trekken, maar nu ik hem wil opstarten doet hij niks meer!!! Ik krijg het zwarte beeld met medion en daarna niks meer, gewoon zwart scherm, start niet meer op!!! hij staat al ingepakt om morgen terug te brengen...

                          Comment


                          • #58
                            Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                            Hoi

                            Bij mij hetzelfde probleem: witte vochtvlekken op het scherm die verkleinen wanneer de pc wordt uitgezet en weer verschijnen bij het aanzetten ervan. MAAR: mijn pc staat nu sinds 9u vanochtend aan, en de vlekken -die oorspronkelijk het hele scherm bedekten- zijn langzaam maar zeker aan het wegtrekken. Ik heb nu nog één vlek met een diameter van ongeveer 10 cm. Ik laat nog de hele nacht mijn pc opwarmen en hoop morgen op een helder scherm te kunnen kijken.

                            Groetjes.

                            Comment


                            • #59
                              Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                              Ondertussen ben ik de hele dag bezig geweest om via internet de vaccinaties door te sturen die mijn vader vandaag heeft uitgevoerd ( spijtig geboeg heb ik hierdoor de moderatorenvergadering moeten missen ) . . . de "luchtbellen of honingraten" zijn ondertussen helemaal verdwenen . . . eerlijk gezegd, het was toch wel even schrikken . . . maar eind goed, alles goed dus
                              Toch even vermelden dat het een fantastisch toestel is om op te werken, het scherm is subliem nu.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: ALDI : All in one PC met touch screen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Liz Bekijk bericht
                                Hoi

                                Bij mij hetzelfde probleem: witte vochtvlekken op het scherm die verkleinen wanneer de pc wordt uitgezet en weer verschijnen bij het aanzetten ervan. MAAR: mijn pc staat nu sinds 9u vanochtend aan, en de vlekken -die oorspronkelijk het hele scherm bedekten- zijn langzaam maar zeker aan het wegtrekken. Ik heb nu nog één vlek met een diameter van ongeveer 10 cm. Ik laat nog de hele nacht mijn pc opwarmen en hoop morgen op een helder scherm te kunnen kijken.

                                Groetjes.
                                Hey,

                                Hoe is het ondertussen bij jouw, wij hebben hem gisteren 8 uur laten uitstaan en
                                toen opgestart en na een paar uren kreeg hij terug plekken maar afgezet. Nu opgestart en afwachten ik ga hem vandaag wel eens de hele dag laten aanstaan.

                                Groetjes Lynne

                                Comment

                                Working...
                                X