Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

    T'is een zware sanctie maar als ik de reactie op tv hoor is het normaal dat ze na 3 keer dergelijke straf uitspreken.
    Ne voetballer die ene half lam schopt komt er blijkbaar beter vanaf...

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #47
      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

      Als ik op mijn werk twee keer een verwittiging krijg voor een fout dan zal ik bij de derde keer ook vliegen ... het hangt vooral aan uzelf om het niet zover te laten komen.
      Fout of geen fout ga ik me niet over uitspreken maar als het de derde keer is dan ben je toch al minstens twee keer gewaarschuwd en kunt ge er u ook wat naar houden.
      Overdreven regeltje? Als je vooraf weet dat dit de regels zijn, hou je er dan ook aan.
      Dat dit nu in de sport is of elders maakt niet uit!
      Iemand dat al twee keer een rijverbod kreeg weet ook dat de derde keer veel erger zal zijn, ook voor een pruts.
      En voor de rest ... iedereen gelijk voor de wet, sporticoon of niet.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        En voor de rest ... iedereen gelijk voor de wet, sporticoon of niet.
        In België, iedereen gelijk voor de wet?

        2 sporters worden dus een jaar geschorst omwille van nalatigheid. Die nalatigheid wordt dus gelijkgesteld met dopinggebruik - begrijpe wie kan.
        Mensen zoals Tom Boonen mogen coke naar hartelust snuiven in hun vrije tijd, in het slechtste geval krijgt hij een vermaning.

        Gelijkheid.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #49
          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
          In België, iedereen gelijk voor de wet?

          2 sporters worden dus een jaar geschorst omwille van nalatigheid. Die nalatigheid wordt dus gelijkgesteld met dopinggebruik - begrijpe wie kan.
          Mensen zoals Tom Boonen mogen coke naar hartelust snuiven in hun vrije tijd, in het slechtste geval krijgt hij een vermaning.

          Gelijkheid.
          Ja maar zou het ook niet te maken hebben met de populariteit van het soort sport.
          Met het voetbal of de wielersport raak je meer mensen he
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

            vind ook dat ze onaangekondigde controles moeten uitvoeren op BDers.
            er zijn er verdacht veel die goeie foto's maken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als ik op mijn werk twee keer een verwittiging krijg voor een fout dan zal ik bij de derde keer ook vliegen ... het hangt vooral aan uzelf om het niet zover te laten komen.
              Fout of geen fout ga ik me niet over uitspreken maar als het de derde keer is dan ben je toch al minstens twee keer gewaarschuwd en kunt ge er u ook wat naar houden.
              Overdreven regeltje? Als je vooraf weet dat dit de regels zijn, hou je er dan ook aan.
              Dat dit nu in de sport is of elders maakt niet uit!
              Iemand dat al twee keer een rijverbod kreeg weet ook dat de derde keer veel erger zal zijn, ook voor een pruts.
              En voor de rest ... iedereen gelijk voor de wet, sporticoon of niet.
              Is dat zo dat ze al minsten 2 maal verwittigd waren? Ik zou het niet weten.
              Iedereen gelijk voor de wet, daar kan ik inkomen maar als je dan ziet met bvb Boonen of Witsel... Om eens iets anders te noemen.
              En als je in de tennis wil blijven: In Wallonie konden ze niet gestraft worden want daar werkt dat systeem (nog) niet en in andere landen ook niet want voor de internationale tennisbond hoeft die controle enkel voor de top 50 (waar zij toen nog niet inzaten).
              Dus 'iedereen gelijk voor de wet' ???
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #52
                Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                vind ook dat ze onaangekondigde controles moeten uitvoeren op BDers.
                er zijn er verdacht veel die goeie foto's maken.
                grt,bouk.
                Inderdaad,en als je in de HoF geraakt: 1 jaar ban
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #53
                  Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  vind ook dat ze onaangekondigde controles moeten uitvoeren op BDers.
                  er zijn er verdacht veel die goeie foto's maken.
                  grt,bouk.
                  Of heel, heel veel posten... kan dat wel zonder dope?

                  Comment


                  • #54
                    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Of heel, heel veel posten... kan dat wel zonder dope?
                    Dat kan best zonder dope, meestal komt dat zonder zelfkritiek

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #55
                      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                      Ter zake: de straf die uitgesproken is staat buiten alle proporties tot de begane "misdaad".
                      Op de duur wordt ik beschaamd Vlaming te zijn.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #56
                        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ter zake: de straf die uitgesproken is staat buiten alle proporties tot de begane "misdaad".
                        Op de duur wordt ik beschaamd Vlaming te zijn.
                        Hmm, ik ben het in jouw plaats
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #57
                          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                          ­
                          Oorspronkelijk geplaatst door nete
                          ter zake: De straf die uitgesproken is staat buiten alle proporties tot de begane "misdaad".
                          Op de duur wordt ik beschaamd vlaming te zijn.


                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          hmm, ik ben het in jouw plaats

                          Comment


                          • #58
                            Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                            Iedereen gelijk voor de wet, daar kan ik inkomen maar als je dan ziet met bvb Boonen of Witsel... Om eens iets anders te noemen.
                            Omdat je dit vergelijk wil maken ...
                            Boonen heeft al veel stommiteiten begaan en is er telkens goed vanaf gekomen, te goed zelfs want niemand anders zou zo licht gestraft worden voor dezelfde feiten.
                            Maar toen Boonen zo goed als vrijgesproken werd van alles stonden de kranten vol met kritiek dat het niet normaal is dat een bekende sporter met een voorbeeldfunctie er zo goed vanaf kwam. (O.a. zijn ongevalletjes, zware overtredingen en drugs.)
                            Nu het omgekeerd is en iemand wel gestraft wordt komt er weer kritiek in de andere richting. Het is dus blijkbaar nooit goed.
                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Op de duur wordt ik beschaamd Vlaming te zijn.
                            Waarom nete? Omdat een Vlaming de wet (regeltjes) volgt en straft wie ze overtreedt?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                              Sorry maar ik heb toch echt moeten lachen met de uitleg van Y.W. vandaag tijdens
                              het nieuws.
                              Het zal er wel op neer komen dat het de fout wordt van de postbode die die
                              aangetekende brieven heeft bezorgd.

                              Ik kon minder lachen met het voorgestelde "drama" van dr. Goossens:
                              "Voor Yanina is vandaag haar moeder voor de 2de keer gestorven".
                              Wat een vergelijking.
                              Het wordt tijd dat men zich hier eens gaat bezig houden met de feiten.
                              In plaats van alles kapot te nuanceren.

                              Verder heb ik respect voor elke prestatie, is dat nu van een sportmens
                              of van die bouwvakker die me morgenvroeg weer zal wakker maken.
                              (ze zijn in de buurt aan het bouwen)

                              Het moet van mijn hart maar wat betreft Malisse is er in het verleden méér
                              geschreven over zijn karakter dan over zijn prestaties als tennisspeler.
                              Last edited by theokus; 8 november 2009, 23:54.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #60
                                Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                                Zullen we dan de lijn doortrekken en iedereen in België die ooit al eens administratief "vergeten" is iets aan te geven op zijn belastingbrief of een renovatie aan zijn huis vergeten te melden is bij het kadaster 1 jaar zijn job afnemen?

                                PS. En dan zeg ik nog niets over al die in het zwart gemaakte foto's van huwelijken, communiefeest en dergelijke. Eerst even naar de balk in eigen oog kijken hé beste criticasters alvorens over de splinters van een ander te praten.
                                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                                Comment

                                Working...
                                X