Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Denk dat het meer ligt aan het "niet willen luisteren".
    Of het niet meer willen aanvaarden van hetgeen niet mag.
    Tenzij je dat kan aantonen, zie ik niet in waarom iemand jouw 'denken' zou moeten volgen. Ik ken geen van beide mensen persoonlijk, dus ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat.

    Comment


    • #32
      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

      Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
      Tenzij je dat kan aantonen, zie ik niet in waarom iemand jouw 'denken' zou moeten volgen. Ik ken geen van beide mensen persoonlijk, dus ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat.
      Persoonlijk kennen doet er niet toe.
      Het kan goed zijn dat ze nu denken: "Had ik maar meer mijn best gedaan om in orde te zijn".
      De meeste mensen moeten het doen met één herkansing als ze die al krijgen.
      Hier werd pas ingegrepen na drie.

      Iets aantonen in de geest van wat ik eerder zei: "De scheidsrechter is altijd fout"
      De voetbalsupporters hebben altijd gelijk en de voetballer die fout is steekt altijd zijn
      armen in de lucht met het meest onschuldige gezicht daarbij.

      In het dagelijkse leven vind je eveneens dergelijke voorbeelden.
      't Zijn steeds de anderen die fout zijn en als je dat handig speelt dan kom je
      nog sympathiek over en mag je zelfs rekenen op veel sympathie.
      (de flitspalen bijvoorbeeld)

      O, en mij gaat het nu niet echt over de grootte van de straf.
      (Tegenwoordig worden ook mensen afgedankt omdat ze hun gsm opladen op het werk.)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

        Het wordt nu ook stilaan tijd dat ze de duivenmelkers aanpakken
        of zoals ze een Holland zeggen:

        breek me de bek niet open!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

          Nog een argument van mijn kant, Malisse en Wickmayer worden nu geschorst omdat ze inderdaad nalatig zijn geweest. Maar volgens de internationale tennis federatie moeten enkel spelers binnen de top 50 dit doen, en op het moment van de zogezegde nalatigheden was geen van beide dit. Sommige mensen houden dus meer van regeltjes dan van andere mensen zeker. Soit, ik heb het mijne erover gezegd.

          Comment


          • #35
            Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

            Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
            Hoe ga je inloggen als je geen internet hebt? En hoe ga je dat bewijzen Frederic, tussen twee sets in het tornooi van Burkina Faso, terwijl je eigenlijk al op de luchthaven moest staan voor het tornooi van Tashkent?
            Hoe komt dat het merendeel van de topsporters (en dat zijn er een pak meer dan die drie die vandaag in de pers komen met hun straf) die net dezelfde regels moeten handhaven daar wél in slagen...? Zou het dan eerlijk zijn tegenover zij die wél de regels mooi naleven dat overtreders van het systeem dan netjes vrijuit gaan...?

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #36
              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              het heeft onze RABO renner toch mooi de Toerzege gekost?!
              grt,bouk.
              Maar die had wel gelogen over de plaats waar hij zich bevond.

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #37
                Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
                Nog een argument van mijn kant, Malisse en Wickmayer worden nu geschorst omdat ze inderdaad nalatig zijn geweest. Maar volgens de internationale tennis federatie moeten enkel spelers binnen de top 50 dit doen, en op het moment van de zogezegde nalatigheden was geen van beide dit. Sommige mensen houden dus meer van regeltjes dan van andere mensen zeker. Soit, ik heb het mijne erover gezegd.
                Dus het Vlaamse Doping-tribunaal zou zich belachelijk gemaakt hebben?
                Mensen die zo'n straf durven uitspreken gaan zich niet belachelijk maken dat is het eerste waar dit soort mensen aan denkt: dus zich goed indekken.

                Nu moet hier niemand gaan denken dat ik dit voorval niet betreur he.
                Ik vind het erg jammer voor die twee mensen.
                Die zijn volop met hun sport bezig en sorry dat ik het zeg maar die hun begeleiders
                verdienen ook een stamp onder hun achterste.
                Sommige mensen (sporters) moet je bij het handje nemen of het loopt fout.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #38
                  Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                  juist in het nieuws Steven Martens gehoord vanuit Engeland:
                  WADA vraagt dit helemaal niet; WADA wil alleen mensen op de controle lijst hebben die bij aanvang van het jaar in de top 50 staan. En dat is voor beiden niet het geval

                  We hebbens ons alweer eens laten zien aan de wereld en ons alweer eens totaal belachelijk gemaakt.
                  Ik heb nogal wat Nederlandse en Duitse kennissen die ik regelmatig zie en meestal zakken die dan gezellig onderuit en vragen aan mij: "awel, leg het maar eens uit".
                  Dat zal ook nu wel weer gebeuren en zoals altijd moet ik dan zeggen: "sorry, we snappen het zelf niet, hoe moet ik het dan aan buitenlanders uit gaan leggen"

                  Dit is buiten alle proporties.

                  En ja, ik ben hiervan behoorlijk kwaad.

                  Nu weer terug naar de foto hobby.

                  Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                    Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    juist in het nieuws Steven Martens gehoord vanuit Engeland:
                    WADA vraagt dit helemaal niet; WADA wil alleen mensen op de controle lijst hebben die bij aanvang van het jaar in de top 50 staan. En dat is voor beiden niet het geval

                    We hebbens ons alweer eens laten zien aan de wereld en ons alweer eens totaal belachelijk gemaakt.
                    Ik heb nogal wat Nederlandse en Duitse kennissen die ik regelmatig zie en meestal zakken die dan gezellig onderuit en vragen aan mij: "awel, leg het maar eens uit".
                    Dat zal ook nu wel weer gebeuren en zoals altijd moet ik dan zeggen: "sorry, we snappen het zelf niet, hoe moet ik het dan aan buitenlanders uit gaan leggen"

                    Dit is buiten alle proporties.

                    En ja, ik ben hiervan behoorlijk kwaad.

                    Nu weer terug naar de foto hobby.

                    Groeten, Bert
                    Toch zijn het vooral de Duitsers die genadeloos voor dopingzondaars.
                    't Laatst nog in de paardensport.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #40
                      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                      T' ja , uitkomen voor Belg kan gevaarlijk zijn .
                      Ik stel vast dat een discutie over topsport moeilijk is als je de regelgeving niet kent .
                      Ben met een sanctie eens zolang die een draagvlak hebben alleen moet ik vaststellen dat die voor iedere sporter anders zijn , ik hoop dat hier veel sporters op dit forum aanwezig zijn die beseffen wat ze moeten doen als ze medicijnen moeten nemen en er een sport op na houden , probeer eens je eigen dossier te vinden .........
                      Terwijl er doping kontroles kunnen gehouden worden .
                      sta achter kontrole maar elke sporter gelijk .
                      1 jaar is nu eenmaal de regel . Arrogant of niet ze hebben al iets gepresteerd en daar doe ik mijn petje voor af .
                      Ps 7 en 8 november Belgian open air te zottegem :inkom gratis flits verboden .

                      Comment


                      • #41
                        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                        Kennen jullie allemaal dat dossier dan?

                        Wat is er precies gebeurd, hoe is het al dan niet gebeurd, hoe werd er gepleit en in welke richting. Waar lagen de klemtonen. Welke zijn de aangebrachte bewijzen en feiten, ....?

                        Ik vind het altijd fantastisch dat er een mening is over een dossier van misschien minstens 500 bladzijden..... dat niemand precies kent tenzij rechtbank en advocatuur + cliënt.

                        Mijn eerste gevoel is er ook één van dat de straf erover is.
                        Maar de rechter had 2 keuzes.
                        Ofwel vrijspraak ofwel een straf. Misschien dat het toch niet zo'n sterk feitendossier was van onze tennissers? Weten wij allemaal niet.
                        Als hij vrijspraak geeft is dat misschien wel een bepaald precedent waarmee misschien bewuste overtredingen begaan gaan worden. Dat is een keuze die een rechtbank moet maken.
                        Geeft hij straf; geeft hij een minimum of een maximum? Hij geeft een minimum.
                        Dat is door die reglementering op één jaar voorzien. Dus...

                        Als lees "....Ik denk dat we allemaal oud & slim genoeg zijn om te weten dat onze gerechterlijke instanties nogal met de natte vinger werken..." zeg ik maar één ding.
                        "Je kent totaal niets van dat werkmilieu".
                        Er is nl. ook controle op de vonnissen/arresten van magistraten door hogere instanties.
                        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                          Spijtig dat hun achternaam niet Boonen is, anders was het de fout van een ander en konden ze worden vrij gesproken.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #43
                            Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Spijtig dat hun achternaam niet Boonen is, anders was het de fout van een ander en konden ze worden vrij gesproken.
                            Het enige wat ik ooit in mijn glas vond en er niet in thuis hoorde was een vlieg
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #44
                              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Spijtig dat hun achternaam niet Boonen is, anders was het de fout van een ander en konden ze worden vrij gesproken.
                              Het heeft erg lang geduurd vooraleer Tom hierbij betrokken is geraakt.
                              Laten we allemaal onze sportvedetten beschermen in plaats van ze in de grond te boren.
                              Heren Politici, denk daar ook eens aan.
                              Sport is voor het ogenblik het enige waar ons Belgiëlandje nog groot kan zijn : cyclocross, wegwielrennen, Europees voetbal én tennis.
                              Over onze politiek, gevangeniswezen en economie zullen we beter zwijgen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Toch zijn het vooral de Duitsers die genadeloos voor dopingzondaars.
                                't Laatst nog in de paardensport.
                                De stroper die boswachter wordt.
                                Zijn ook jaren de grootste "prepareerders" van topsporters geweest en hebben nu ineens het "licht" gezien.

                                Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X