Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

90km per uur bij smog = pesterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 90km per uur bij smog = pesterij

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
    Rijd jij met een Suziki Ignis?

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35992
    Euh neen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk bericht
      "hehehe, vandaag toch een paar goed liggen gehad 'k had mijn sb-800 op mijn dashbord gelegd, en als ze me wat te hard voorbij gingen "

Hou u anders keer met iets nuttigs bezig..
      bwa 'k heb vandaag ver 380 km gedaan tegen 90 een mens mag ook nog wat fun hebben. Het vorig smog alarm was beter, er reden vandaag heel wat meer aso's rond.
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk bericht
        "hehehe, vandaag toch een paar goed liggen gehad 'k had mijn sb-800 op mijn dashbord gelegd, en als ze me wat te hard voorbij gingen "
        Ik zou daar maar goed mee oppassen moest ik van u zijn.
        Als ze u daarop pakken kan dat veel geld kosten.
        Anderen onnodig in gevaar brengen (doen schrikken), wagen niet onder controle hebben (als je dit als bestuurder doet), u als politie laten doorgaan, ...
        En er moet maar ene slimme zeggen dat hij door uw flits verblind werd en ergens opreed.
        Last edited by VerSeg; 10 januari 2009, 04:30.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

En als er een snelheidscontrole gehouden wordt dan staat de politie een paar uur langs de kant met draaiende motor. Alsof dit geen verspilling en overbodige uitstoot is.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik zou daar maar goed mee oppassen moest ik van u zijn.
            Als ze u daarop pakken kan dat veel geld kosten.
            Anderen onnodig in gevaar brengen (doen schrikken), wagen niet onder controle hebben (als je dit als bestuurder doet), u als politie laten doorgaan, ...
            En er moet maar ene slimme zeggen dat hij door uw flits verblind werd en ergens opreed.
            gekker moet je't niet maken

een zachte flits is genoeg
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
              In Texas is het zelfs 80Mph op de highways, wat meer dan 130kmh is.
              Niet moeilijk hé, supermarshall Bush dwaalt daar rond.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Zie:
                http://www.hln.be/hln/nl/2624/Planet...-gedacht.dhtml
                Of zoals Richard de Pilchard het zo mooi samenvat:
                ---------------------------------------------
                Wat een klucht is dat IEDEREEN weet dit behalve onze dorpsidiootpolitiekers, dat ze eerst beginnen met ALLE oostblokkers aan de grens te controleren op de uitstoot van hun wrakken, dan alle Hollanders op overgewicht en je zult het fijn stof met de helft zien verminderen.
                --------------------------------------------------
                'k Vraag me af hoe groot de factuur is die Onderzoeksbureau CE Delft hiervoor gaat uitschrijven voor iets die "common knowlegde" is...

Comment

@ TS : eat this

Tjerri

Comment

Op de Brusselse ring vind ik 100 km/uur een mooie snelheid. Hierboven vind ik het wel gevaarlijk.
                    Ik ben wel niet akkoord dat men dit zou doen ivm de beperking van fijn stof. De grootste vervuilers zijn mijns inziens de industrieën (meeste SMOG bij oostenwinden, dus onze oosterburen zitter er wel voor veel tussen) en het vrachtvervoer. Men kan die vervoer natuurlijk niet bannen, maar zeker controleren op degelijke filters, en als personenwagens maar aan 90 mogen rijden, dan ook zorgen dat de vrachtwagens evenredig beperkt worden, anders worden de situaties te gevaarlijk, zoals hierboven al aanghaald.
                    De automobilist is inderdaad de gemakkelijkste prooi tegenwoordig. Maar het is een zeer gemakkelijke en weelderige bron van inkomsten voor de staat. En dat zal wel de bijzonderste reden zijn.

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat de drie koningen uit het oosten kwamen tot dar aan toe maar de smog?????
                      De meeste smogconcentraties komen er tijdens een periode van windstilte.
                      Hoe kruipt die smog dan naar hier? de trein? de camions brengen hem mee?????

Dat het veel uithaalt of niet laat ik in het midden maar ipv altijd naar anderen te wijzen kunnen we misschien eens beginnen hier. bekijk eens goed de winterlandscapsbeelden van de laatste dagen. Die mooie gele laag tussen horizon en lucht.
                      Da's geen photoshop.
                      Ze moeten mij ook niet verwittigen van smog ik voel het telkens weer lijfelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Op de Brusselse ring vind ik 100 km/uur een mooie snelheid. Hierboven vind ik het wel gevaarlijk.
                        Da's te zien waar en wanneer ... electronische borden voor snelheid zouden dit kunnen oplossen.
                        en als personenwagens maar aan 90 mogen rijden, dan ook zorgen dat de vrachtwagens evenredig beperkt worden
                        Wat zou je dan voorstellen? Camions aan 70 of zo?
                        Als iedereen zich aan de verkeersregels houdt is het belange niet zo gevaarlijk als nu hoor. Probleem is zich houden aan de regels.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Da's te zien waar en wanneer ... electronische borden voor snelheid zouden dit kunnen oplossen.
                          Wat zou je dan voorstellen? Camions aan 70 of zo?
                          Als iedereen zich aan de verkeersregels houdt is het belange niet zo gevaarlijk als nu hoor. Probleem is zich houden aan de regels.
                          Ja, daar zeg je zoiets "als iedereen zich aan de verkeersregels houdt".
                          Misschien een 70Km voor het vrachtvervoer om geen levensgevaarlijke toestanden van bumperrijden met "zo'n grote mastodont achter jou kont" (en het rijmt nog ook) zoveel mogelijk te vermijden.

Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht

Dat het veel uithaalt of niet laat ik in het midden maar ipv altijd naar anderen te wijzen kunnen we misschien eens beginnen hier. bekijk eens goed de winterlandscapsbeelden van de laatste dagen. Die mooie gele laag tussen horizon en lucht.
                            Da's geen photoshop.
                            Je moet het eens in de zomer gadeslaan. Steeds als de wind uit het oostenen komt (landwind) is er de meeste kans op SMOG. Het Duitse Ruhrgebied zal daar wel een serieuse duit in het zakje doen. Als de wind daarentegen uit het westen komt krijgen we Atlantische stromingen van over Frankrijk en dan zal je geen smog krijgen. In het noorden van Frankrijk heb je trouwens geen zware industrie. Bijna alles lanbdbouw daar.
                            "Santé" zou ik zeggen.

Groetjes,
                            pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht

Da's geen photoshop.
                              En dat de SMOG nu tgv van windstilte bleef hangen had te maken met een temperatuursinversie in de hoger luchtlagen. Alles wordt dus beneden gehouden.

Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

't zou al een succes zijn als je op de Brusselse ring altijd 100km/u zou kunnen halen...

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X