Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prof fotograven in de hof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: prof fotograven in de hof

    Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
    als je een prof (in elke sector) om advies of begeleiding vraagt zal hij dat met plezier doen en je achteraf een factuur sturen.
    Niet alleen op BD zijn er profs die hun kennis en weten met anderen delen zonder daarvoor iets in ruil te vragen. Gewoon het plezier om iemand te helpen en raad te geven is genoeg. En sommigen steken daar heel veel tijd in. Maar laten we hier niet verder op in gaan.

    Het is niet de camera die de foto maken, het is de persoon die erachter zit. Geef een kluns zonder creatief zicht de duurste camera en het kan op niks uitdraaien. Geef iemand anders het goedkoopste, kleinste ding dat er is en die persoon kan de mooiste foto maken ooit gezien.

    Ik weet niet wie prof is en wie liefhebber hier op BD. En dat kan mij eerlijk gezegd niet schelen. Ik denk dat iedereen het gewoon fijn vind om foto's te maken, te laten zien en foto's van anderen te bekijken. Als anderen dan toevallig je foto's wel leuk vinden, je vertellen hoe het anders of beter kan, is dat aardig meegenomen. En ik ben er 99,99% zeker van dat iedereen dat zeer apprecieert.

    Of die "profs" al dan niet in de HoF mogen. Pfff, niet druk om maken, als een foto mooi is, is hij mooi

    Comment


    • #77
      Re: prof fotograven in de hof




      Proost!!

      Comment


      • #78
        Re: prof fotograven in de hof

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        Tof om eens te lezen hoor.
        In ieder geval kloppen er toch wel een paar dingen.
        Onder "broepsfotograaf" type voertuig = een passat Variant die heb ik ook
        CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

        Comment

        Working...
        X