Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prof fotograven in de hof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: prof fotograven in de hof

    Een welverdiende HOF vermelding naar mijn mening... anders zou dit betekenen dat als ik eenmaal echt goed ben dat ik hier niet meer welkom ben ?
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #47
      Re: prof fotograven in de hof

      Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Een welverdiende HOF vermelding naar mijn mening... anders zou dit betekenen dat als ik eenmaal echt goed ben dat ik hier niet meer welkom ben ?
      't Is hoe je het beziet hé.
      Fellaini mag ook niet meer bij de preminiemen van Charleroi meesjotten. En wees maar zeker dat die preminiemen daardoor vereerd zouden zijn.

      Comment


      • #48
        Re: prof fotograven in de hof

        Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
        bedankt voor de uitleg maar deze foto van de noordzee had ik niet in gedacht voor in de hof te komen
        wel mijn steegjes van brugge in zwart wit en deze staat er ook in deze week
        maar daar gaat het allemaal nie over
        mvg rohnny
        Bekijk mijn exemplaar eens als je die vindt
        Eerlijk gezegd had ik ook totaal géén gedacht.
        Maar ja, de lof bleef binnen komen en na een tijdje stond
        ik in de HOF voor ik het in de gaten had...
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #49
          Re: prof fotograven in de hof

          Blijkbaar wordt het hoog tijd voor een nieuwe werkgroep : de HoF-Werkgroep.
          Opdrachten?
          1. Bedenk het systeem "Elk z'n Hof" : Eentje voor Betalende pro's, eentje voor niet-betalende pro's, eentje voor betalende amateurs en eentje voor niet-betalende amateurs.
          2. Bedenk een systeem waarbij reacties en communicatie rond HoF-foto's systematisch geweerd en/of gewist worden.
          3. En nu ik er over nadenk... onlangs was er ook al een topic rond de Hof..., wat meteen aanleiding geeft tot een 5e Hof, nl de Hof voor de mensen die niet in de HoF willen!
          BD0910BE

          Comment


          • #50
            Re: prof fotograven in de hof

            Bwa, je zal nooit kunnen vermijden dat de persoonlijk voorkeur van enkelen de doorslag geeft. Ieders stijl of voorkeur is anders. En schoon (opgetutte) madammen vallen al eens vaker in de prijzen. Mijn gedacht.
            Last edited by vinstermik; 23 december 2008, 11:34.

            Comment


            • #51
              Re: prof fotograven in de hof

              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
              Bwa, je zal nooit kunnen vermijden dat de persoonlijk voorkeur van enkelen de doorslag geeft. Ieders stijl of voorkeur is anders. En schoon (opgetutte) madammen vallen al eens vaker in de prijzen. Mijn gedacht.
              Tstststs.... het is het innerlijk dat telt.
              Weet je toch R*
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #52
                Re: prof fotograven in de hof

                Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                Een discussie over een f of een v is hier niet op zijn plaats.

                On topic:
                Soms lees ik dat het niveau van BD daalt (terecht of niet )
                Maar met de foto's van vernoemde prof. vermindert de kracht van bovenstaande bewering.

                Hoe zouden jullie gereageerd hebben als een foto met zoveel pos. reacties niet in de HOF zou staan?
                er staan er zoveel ni in de hof met een hoop pos reactie's maar daar gaat het allemaal ni over
                ik vraag gewoon waarom profs in de hof staan en niet de mensen die fotograferen voor hobby
                tis toch geen prof forum of wel??
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

                Comment


                • #53
                  Re: prof fotograven in de hof

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Tstststs.... het is het innerlijk dat telt.
                  Weet je toch R*
                  Jaja, het innerlijke....

                  Comment


                  • #54
                    Re: prof fotograven in de hof

                    Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                    ik vraag gewoon waarom profs in de hof staan en niet de mensen die fotograferen voor hobby
                    tis toch geen prof forum of wel??
                    Waar staat ergens gedecreteerd dat dees een exclusief amateurforum is?

                    Comment


                    • #55
                      Re: prof fotograven in de hof

                      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                      Waar staat ergens gedecreteerd dat dees een exclusief amateurforum is?
                      VZW BELGIUM DIGITAL
                      VERENIGING ZONDER WINST
                      EN IK DENK NIET DAT PROFS U EEN GRATIS FOTO ZOUDEN GEVEN
                      MVG ROHNNY
                      beste mensen einde discusie nu heb gewoon een vraag gesteld en een paar andwoorden gehad
                      van mij allen de beste wensen voor 2009
                      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                      *BD1034BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: prof fotograven in de hof

                        Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                        er staan er zoveel ni in de hof met een hoop pos reactie's maar daar gaat het allemaal ni over
                        ik vraag gewoon waarom profs in de hof staan en niet de mensen die fotograferen voor hobby
                        tis toch geen prof forum of wel??
                        Letterkijk klopt jouw bewering niet wanka tanka.
                        Je vindt ook amateurs, hobbyisten in de HOF.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #57
                          Re: prof fotograven in de hof

                          Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                          ik vraag gewoon waarom profs in de hof staan en niet de mensen die fotograferen voor hobby
                          En wie beweert er dat er in de HOF geen foto's staan van amateurfotografen
                          Wat mij betreft staan er in de HOF gewoon "mooie beelden". Staan daar de mooiste beelden van de week ? Of - met andere woorden - ben ik altijd akkoord met de keuze van onze mod's ? Zeer zeker niet, zo staan er deze week in de HOF een pak beelden die er voor mij niet in horen .
                          Maar dat is niet zo belangrijk - de HOF is een verzameling beelden die tijdens de voorbije week tenminste zijn opgevallen en opgemerkt werden door de MODs van dit forum. Niet meer, maar ook niet minder...

                          Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                          beste mensen einde discusie nu heb gewoon een vraag gesteld en een paar andwoorden gehad
                          van mij allen de beste wensen voor 2009
                          Einde discussie??? Nu je interessante reacties op je vraag begint te krijgen, trek je je staart in...
                          Met vriendelijke groet,
                          Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #58
                            Re: prof fotograven in de hof

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Letterkijk klopt jouw bewering niet wanka tanka.
                            Je vindt ook amateurs, hobbyisten in de HOF.
                            heb ik ook niks van gezegt heb gewoon gevraagt waarom prof
                            ben ook gene prof en sta er een paar keer in
                            en ik heb ook nooit gezegt da profs niet mogen posten
                            ik hoop da die profs elke week een paar tientallen leuke fotos posten
                            maar nomineer ze gewoon ni in de hof
                            en hopelijk geven deze mensen ook nog wa leerlijke tips
                            beste wensen 2009
                            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                            *BD1034BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: prof fotograven in de hof

                              Amateurs en beroeps posten foto's op BD. Beiden met de bedoeling "wa reklam" te maken voor hun werk. De ene ( de amateur) misschien met de gedachte ooit iets te verdienen met fotogafie, de andere (de beroeps) waarschijnlijk nog meer me de bedoeing wat te verdienen met zijn "werken". Dit laatste gaat - indien dit het geval zou zijn - de richting van "pure commercie" uit.
                              Mijn vraagje hieromtrent : waar trekt BD de grens?

                              Comment


                              • #60
                                Re: prof fotograven in de hof

                                Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                                heb ik ook niks van gezegt heb gewoon gevraagt waarom prof
                                ben ook gene prof en sta er een paar keer in
                                en ik heb ook nooit gezegt da profs niet mogen posten
                                ik hoop da die profs elke week een paar tientallen leuke fotos posten
                                maar nomineer ze gewoon ni in de hof
                                en hopelijk geven deze mensen ook nog wa leerlijke tips
                                beste wensen 2009
                                Ben ik het 100% mee eens.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X