Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
    Stellen dat dit beeld, imago geen element is in de verkoopscijfers is natuurlijk zever.
    Da's uiteindelijk een discussie over het feit of reclame al dan niet werkt. Daar zijn al veel studies over gedaan, met tegenstrijdige resultaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Als je me toestaat Theo...

Ik vind het een groot verschil tussen mensen die bewust met de natuur bezig zijn en daar hun steentje toe willen bijdragen en een bedrijf die laminaat maakt en kiest om een wielerploeg te sponseren.
      Het is hun kwaliteit die ervoor zorgt dat hun product verkoopt, nie die wielerploeg. Dit geldt volgens mij ook in de omgekeerde weg.
      Als ik in de winkel sta laminaat te kiezen en ik vind mijn smaak bij Quickstep dan ga ik niet plots zeggen, ja maar Tom Boonen...

Vandaar dat ik zei: "Beetje naïef."

Een ander punt is natuurlijk dat zij maar goed weten dat Tom Boonen een goudhaantje is en dat, indien zij hem laten gaan, hij morgen een nieuwe ploeg heeft en daar de prijzen bij elkaar rijdt.
      Hoeveel kansen heeft 'eeuwige belofte' Frank VDB al gekregen, dat is net hetzelfde..
      Aaah ja ja idd. ok
      Als je steeds kiest voor kwaliteit en je kunt het betalen en het toeval wil dat je dan
      bij QS uitkomt, dat kan ik begrijpen.
      Maar toch, mijn simpele mening he, zou ik die QS dan niet kiezen.
      En niet omwille van TB.

* heb hier parket liggen van 18 mm > eik > merkloos > bijna 20 jaar en met gebruikssporen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Da's uiteindelijk een discussie over het feit of reclame al dan niet werkt. Daar zijn al veel studies over gedaan, met tegenstrijdige resultaten.
        Hans, reclame kan zijn nut hebben in de aankondiging van een geheel nieuw product.
        Maar welk soort mensen (sorry voor deze uitdrukking) koopt nu op basis van reclame?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Hans, reclame kan zijn nut hebben in de aankondiging van een geheel nieuw product.
          Maar welk soort mensen (sorry voor deze uitdrukking) koopt nu op basis van reclame?
          Eigenlijk iedereen....want zonder reclame wist je niet dat er bepaalde producten bestonden
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Aaah ja ja idd. ok
            Als je steeds kiest voor kwaliteit en je kunt het betalen en het toeval wil dat je dan
            bij QS uitkomt, dat kan ik begrijpen.
            Maar toch, mijn simpele mening he, zou ik die QS dan niet kiezen.
            En niet omwille van TB.

* heb hier parket liggen van 18 mm > eik > merkloos > bijna 20 jaar en met gebruikssporen.

Heb niet gezegd dat QS kwaliteit is eh...dit doet er niet toe, was als voorbeeldje.

*OFFTOPIC!
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

geen tour voor Tom.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Iedereen. Reclame beïnvloedt het aankoopgedrag, veelal onbewust... dus je weet het niet.

Veel bedrijven snoeien in hun reclamebestedingen in tijden van crisis. Totaal verkeerd want je acties vallen juist dan veel meer op. Coca-Cola heeft het éénmaal gedaan, gesnoeid in reclamebestedingen in tijden van crisis. De verkoop stuikte in elkaar. Nochtans... iedereen kent Coca-Cola. Nu weten ze wel beter.

En waarom kiest een roker voor Marlboro en niet voor L&M. Juist ja, reclame. In een blinde test haalt geen enkele roker zijn merk er uit. Net zoals bij bier bijvoorbeeld.

Maar dit geheel off topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                  Iedereen. Reclame beïnvloedt het aankoopgedrag, veelal onbewust... dus je weet het niet.

Veel bedrijven snoeien in hun reclamebestedingen in tijden van crisis. Totaal verkeerd want je acties vallen juist dan veel meer op. Coca-Cola heeft het éénmaal gedaan, gesnoeid in reclamebestedingen in tijden van crisis. De verkoop stuikte in elkaar. Nochtans... iedereen kent Coca-Cola. Nu weten ze wel beter.

En waarom kiest een roker voor Marlboro en niet voor L&M. Juist ja, reclame. In een blinde test haalt geen enkele roker zijn merk er uit. Net zoals bij bier bijvoorbeeld.

Maar dit geheel off topic
                  In de kleding is het anders?
                  (I like Italian )

Wat eten&voeding betreft let ik daar echt niet op hoor.
                  Ik bedoel dat ik koop wat ik ken, smaakt (lekker is) en soms gezond
                  Eerlijk: Cola heb ik nooit in huis, ook geen bier.
                  En de koffiepadjes van de Aldi vind ik het lekkerst.
                  Auto's > idem > rijd nu met de vierde wagen van hetzelfde merk.

Tevens geheel O.T.
                  Last edited by theokus; 12 mei 2009, 17:48.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ik heb een bamboe vloer.... of is dat ook off topic?

Comment

Ik heb een stenen vloer en boven laminaat (van Berryfloor).
                      Last edited by Destn; 12 mei 2009, 17:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        geen tour voor Tom.
                        grt,bouk.
                        Juist bouk, net ook gehoord.
                        Zonder TB > 3 miljoen euro minder inkomsten.... (volgens de krant he).
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Eigenlijk iedereen....want zonder reclame wist je niet dat er bepaalde producten bestonden
                          Voila. Moest reclame gn nut hebben zouden ze er geen miljoenen voor betalen hoor.. Of je het nu wil, onbewust koop je door reclame.
                          ::: Flickr :::

Comment

Heb niet gezegd dat QS kwaliteit is eh...dit doet er niet toe, was als voorbeeldje.

*OFFTOPIC!

Wel veel gemakkelijker te onderhouden dan echte parket....
                            En ik zou die enkel leggen bijv. in de slaapkamers.
                            Eén dameshak en je hebt prijs
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Neen, eerder een groot schandaal....hahaha Hans
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

*Ik heb geen stenen vloer.
                                Wij hebben een stenen vloer.

*Anders word ik hier straks weer doodgebliksemd.
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X