Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Een ervaring uit de praktijk : http://www.vk.tv/video/1055748
    Wel grappig dat hij die iphone weggooit met zijn simkaart er nog in, verder heeft hij niet eens de update naar 2.01 gedaan want dan had hij die problemen niet, trouwens, er zijn filmpjes van hem waar hij andere emrken op eenzelfde overtuigende manier afbreekt, hij is beroepskankeraar.

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Kijk, ik post enkel wat ik tegenkom, ikzelf heb een iPod Touch 32 GB, en ja hoor, een plezier om mee te werken ivm met de HTC toestellen die ik ook heb, ik breek de iPhone zeker niet af, eigenlijk gebruik ik het beste van 2 werelden, de HTC Touch Cruise en de iPod Touch . . . de ideale combinatie vind ik, het ene toestel vangt de beperkingen op van het andere . . . wat moet je nog meer hebben . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Zeg, waar staat die vuilbak?

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Kijk, ik post enkel wat ik tegenkom, ikzelf heb een iPod Touch 32 GB, en ja hoor, een plezier om mee te werken ivm met de HTC toestellen die ik ook heb, ik breek de iPhone zeker niet af, eigenlijk gebruik ik het beste van 2 werelden, de HTC Touch Cruise en de iPod Touch . . . de ideale combinatie vind ik, het ene toestel vangt de beperkingen op van het andere . . . wat moet je nog meer hebben . . .

          Alles in 1 toestel, dat je geen 2 toestellen meer nodig hebt .


          Btw die gsm functie valt nog mee sinds ik mijn 3g uitgezet heb, heb ik geen uitval meer (mijn simkaart ondersteund toch geen data connectie )
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            Alles in 1 toestel, dat je geen 2 toestellen meer nodig hebt .
            Maar DAT bestaat dus nog niet. Qua mogelijkheden komt de iPhone nog niet aan de enkels van de HTC toestellen, en omgekeerd . . . qua gebruiksgemak en snelheid laat de iPhone de windows mobile toestellen hééél ver achter zich. ( Surfen en email is een plezier op de iPhone/iPod Touch, dan denk ik er nog niet aan om mijn HTC Touch Cruise te gebruiken )
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Maar DAT Qua mogelijkheden komt de iPhone nog niet aan de enkels van de HTC toestellen, en omgekeerd . . .
              Over welke mogelijkheden die je in de praktijk (veel) gebruikt spreek je dan ?

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Over welke mogelijkheden die je in de praktijk (veel) gebruikt spreek je dan ?
                Word, excel, mogelijkheid om SD kaartjes te gebruiken, copy en paste, radio, batterij vervangen, mms, trilfunctie en er zullen nog wel dingen zijn . . .

                Aan de andere kant, de iPod is een juweeltje wat email en internet betreft . . . Daar is windows mobile echt maar een meelopertje.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Word, excel, mogelijkheid om SD kaartjes te gebruiken, copy en paste, radio, batterij vervangen, mms, trilfunctie en er zullen nog wel dingen zijn . . .

                  Aan de andere kant, de iPod is een juweeltje wat email en internet betreft . . . Daar is windows mobile echt maar een meelopertje.
                  Als je die functies veel gebruikt, ja ...
                  trilfunctie zit er wel op hoor

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                    Als je die functies veel gebruikt, ja ...
                    trilfunctie zit er wel op hoor
                    Ik maak daar nogal gebruik van ja, die tril functie, dat wist ik niet, voor mij toch een zeer belangrijke functie.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Ja die tril functie zit er standaard op. Het grote voordeel bij die iphone is, dat er boven de geluidsknoppen, nog een appart knopje zit, om je telefoon op stil te zetten. Kun je dus doen, zonder dat je uw telefoon boven tafel moet halen, in een vergadering. Altijd lastig als je daar maar na 10-20 minuten aan denkt, als dat spul begint te bellen


                      Verwisselbare batterij zou handig geweest zijn, maar hier zijn blijkbaar ook al oplossingen voor op de markt.

                      'k begin dat ding meer en meer te apprecieren, alleen spijtig, dat ik door zijn grote me nieuwe broeken met zijzakken moet beginnen kopen, ja soit er zijn er die zottere dingen voor hun camera doen
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Een Duitse collega van me vraagt of ik voor hem 3 iphones kan kopen (ook voor zijjn vrienden). Hij beweert dat je in Belgie de iphone enkel kan kopen als Belg . Is dit zo?
                        ...en zijn deze iphones ondertussen voorradig, of moet je er een tijdje op wachten?
                        (ik weet het....kan dit allemaal bij mobistar vragen, doch ben ongeduldig )

                        Thx,
                        JanMetDePet
                        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Hij hier gerust als duitser zelf zijn iphones komen kopen, of ze daar gaan werken dat is een andere vraag. Volgens mijn werken ze alleen met belgische sim kaarten (maakt niet uit van welke provider, maar 't moeten volgens de geruchten beligsche zijn..... Iemand met een buitenlandse simkaart mag altijd eens bij mij komen proberen ).

                          En blijkbaar zijn ze in voorraad, 'k heb de mijne ook on-line besteld, en 5 werkdagen later had ik hem gratis geleverd thuis. http://iphone3g.mobistar.be/nl/buydevice01.cfm
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Is me dat effe een tegenvaller. Heb vandaag in het Limburgse wat rondgebeld ...blijkbaar zijn die dingen niet in voorraad. Als je dan zegt dat je er 3 moet hebben dan slaan ze helemaal tilt. .... of is het misschien zo omdat ik er geen abonnement bij wil

                            JanMetDePet
                            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                              Is me dat effe een tegenvaller. Heb vandaag in het Limburgse wat rondgebeld ...blijkbaar zijn die dingen niet in voorraad. Als je dan zegt dat je er 3 moet hebben dan slaan ze helemaal tilt. .... of is het misschien zo omdat ik er geen abonnement bij wil

                              JanMetDePet
                              Bestel die gewoon op de website van mobistar, daar staan ze in voorraad . Maar 'k blijf erbij 'k betwijfel dat ze met een duitse simkaart gaan functioneren
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                ok werkt dus met een buitenlandse simkaart

                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X