Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Dat is nu niet zo'n reactie Rudy, die kerel is zelf redelijk Apple-minded, maar als je je billen verbrandt door een telefoon?
    Ik had ergens anders ook al gelezen dat de 'plastic' cover of zirkonium cover gewoon scheuren vertoond bij normaal gebruik, zelf in sommige gevallen bij niet gebruik!
    Lijkt me dat Apple hier echt te snel gezwigd is voor de G3 demand.

    Ik heb de Iphone MK I van Lieven0303 in mijn handen gehad en ik was echt wel onder de indruk van het toestel vooral dan qua bouwkwaliteit en snelheid van het OS.
    In Cannes heb ik dan de 3G getest en dat was op die 2 vlakken toch een ontgoocheling. Voelt plasticachtig aan en was helemaal niet meer zo snel in de menu's.
    Ach, zo lang de mijne maar goed werkt. (overigens sneller dan de 1, die ik hiervoor had, en beter in mijn hand liggend ook)
    Er zijn al benzinestations ontploft door slechte accu's, mijn laatste nokia's vertonen allemaal scheuren, hier liggen 2 nieuwe (enfin recente Sony's), allemaal met vrij ernstige problemen, gescheurde knoppen, tocuscreens die ermee ophouden, na 2 weken, en het "herstelde" toestel vertoond dan na een paar weken alweer hetzelfde verschijnsel...

    Ik wil gewoon zeggen, dat er met alles altijd wel iets zal zijn, en natuurlijk mag dit niet (broekzakgeval). Maar als er echt zo een groot en ernstig probleem is, zal Apple snel genoeg wel ingrijpen. Dat is het voordeel bij dergelijke grote merken.

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Ach, zo lang de mijne maar goed werkt. (overigens sneller dan de 1, die ik hiervoor had, en beter in mijn hand liggend ook)
      Er zijn al benzinestations ontploft door slechte accu's, mijn laatste nokia's vertonen allemaal scheuren, hier liggen 2 nieuwe (enfin recente Sony's), allemaal met vrij ernstige problemen, gescheurde knoppen, tocuscreens die ermee ophouden, na 2 weken, en het "herstelde" toestel vertoond dan na een paar weken alweer hetzelfde verschijnsel...

      Ik wil gewoon zeggen, dat er met alles altijd wel iets zal zijn, en natuurlijk mag dit niet (broekzakgeval). Maar als er echt zo een groot en ernstig probleem is, zal Apple snel genoeg wel ingrijpen. Dat is het voordeel bij dergelijke grote merken.
      Dit zou dan weer ontkracht zijn, hebben ze getest op Mythbusters en Brainiac
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Dit zou dan weer ontkracht zijn, hebben ze getest op Mythbusters en Brainiac
        En die mannen testen toch wel goed vind ik
        HET grote pluspunt aan de iPhone is natuurlijk zijn grotere scherm tov de huidige HTC toestellen ( 2.8-inch TFT-LCD ) iPhone beschikt over en 3,5 inch scherm wat toch duidelijk groter is.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Voor de bezitters van een iphone, er is een firmware-update beschikbaar

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Een klant hier van mij heeft er pas 2 weken eentje en het bovenste deel van zijn scherm heeft er zonet de brui aan gegeven, tis te zeggen het werkt nog alleen gaat de touch functie niet meer, enkel het bovenste helft, de onderste werkt wel nog perfect, vrij onhandig moet ik zeggen
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
              Een klant hier van mij heeft er pas 2 weken eentje en het bovenste deel van zijn scherm heeft er zonet de brui aan gegeven, tis te zeggen het werkt nog alleen gaat de touch functie niet meer, enkel het bovenste helft, de onderste werkt wel nog perfect, vrij onhandig moet ik zeggen
              De eerste Nokia N95 die ik kocht werkte niet pas uit de doos ...

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                De eerste Nokia N95 die ik kocht werkte niet pas uit de doos ...
                Waarschijnlijk batterij vergeten in te stoppen en vergeten op te laden. Gelukkig hoef je dit met de iPhone niet doen.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Mijnen Iphone dient ook niet om te werken !!! Maar om spellekes op te spelen en muziek te beluisteren
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Mijnen Iphone dient ook niet om te werken !!! Maar om spellekes op te spelen en muziek te beluisteren
                    Heb net de kans gehad om de agendafuncktie te zien op zo'n iPhone.
                    Makkelijk te syncen met een mac-pc.
                    En het ziet er schitterend uit, echt waar!
                    Heel gebruiksvriendelijk en mooi afgewerkt.
                    Outlook kan er niet aan tippen...
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Outlook kan er niet aan tippen...
                      Een beetje ernst aub, of nee, dit is chit chat, jouw terrein dus.
                      En nee, ik heb niets tegen de iPhone, heb me deze namiddag, ik stond al vruchteloos op twee wachtlijsten wegens in het buitenland de laatste weken, eindelijk de 16Gb kunnen bestellen die ik wou, en bevestigingsmail gekregen(de voorraad is ondertussen weeral uitgeput zie ik), en ik popel om hem op mijn exchange server aan te sluiten.

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Heb net de kans gehad om de agendafuncktie te zien op zo'n iPhone.
                        Makkelijk te syncen met een mac-pc.
                        En het ziet er schitterend uit, echt waar!
                        Heel gebruiksvriendelijk en mooi afgewerkt.
                        Outlook kan er niet aan tippen...

                        Pas op zenne, voor je het weet.......

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Pas op zenne, voor je het weet.......
                          Rudy, "breek me de bek niet open" > zeggen ze in Nederland
                          Die ik gezien heb is een Amerikaanse.
                          Vriend van me heeft die samen met een powerbook (die hij al langer bezit).
                          Heel mooi afgewerkt dus die grafische interfaces.
                          Wat anders dan dat "vierkant-windows-gedoe".
                          En alles werkte zeer vloeiend en snel.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Rudy, "breek me de bek niet open" > zeggen ze in Nederland
                            Die ik gezien heb is een Amerikaanse.
                            Vriend van me heeft die samen met een powerbook (die hij al langer bezit).
                            Heel mooi afgewerkt dus die grafische interfaces.
                            Wat anders dan dat "vierkant-windows-gedoe".
                            En alles werkte zeer vloeiend en snel.
                            pak maar eens ne Belgische (vlaamse) 3G vast, dan vrees ik dat je helemaal verkocht bent.

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Ter info ( bron : pocketinfo )

                              Ene Jonathan Zdziarski heeft ontdekt dat er een stukje code verborgen is in de iPhone, die ervoor zorgt dat je toestel automatisch contact opneemt met de servers van Apple om te controleren of een bepaald programma wel op je iPhone gedraagd mag worden. Deze code is te vinden op iPhones die op 2.x software draaien.

                              De 'blacklist' van Apple is momenteel nog gewoon leeg, maar dit controlemechanisme is het theoretisch gezien het zoveelste vangnet die Apple heeft ingebouwd om de controle te behouden over wat mensen wel of niet mogen installeren op hun (legale) iPhone: namelijk dat alleen applicaties gekocht in Apple's App Store zijn toegestaan.

                              Hoewel het daadwerkelijke mechanisme van dit stukje code niet duidelijk is, laat het wel zien dat Apple op alle mogelijke manieren de controle over de iPhone probeert te behouden. Was het een ander bedrijf geweest dan Apple, dan waren de rapen allang gaar geweest.... of niet?
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Was het een ander bedrijf geweest dan Apple, dan waren de rapen allang gaar geweest.... of niet?
                                Hmmm tempting, tempting...
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X