Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Een nieuw nummer kan dat niet opgeslagen worden en een naam aangegeven worden?

    Iemand belt je, met een nieuw nr. Je wilt die opslaan, en een naam aangeven

    Dat is toch een minimum dat een telefoon zou moeten kunnen. Hier moet je blijkbaar eerst dat nr overschrijven, en dan een nieuw contact aanmaken naam ingeven, en nr ingeven, of zie ik iets over het hoofd ?
    Ik hoop dat dit niet waar is, ik vermoed van niet, copy en paste zit toch op elke PDA / GSM die die naam waard is????
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Een nieuw nummer kan dat niet opgeslagen worden en een naam aangegeven worden?

      Iemand belt je, met een nieuw nr. Je wilt die opslaan, en een naam aangeven

      Dat is toch een minimum dat een telefoon zou moeten kunnen. Hier moet je blijkbaar eerst dat nr overschrijven, en dan een nieuw contact aanmaken naam ingeven, en nr ingeven, of zie ik iets over het hoofd ?

      Iemand belt je, je drukt na het bellen op je telefoontje, linksonder als het nog op de oorspronkelijke plaats staat
      -recent
      -duw op het pijltje achter het nummer van de beller
      -dan zie je : nieuw contact maken
      -je vult de naam in
      ->>>>> voilà

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Iemand belt je, je drukt na het bellen op je telefoontje, linksonder als het nog op de oorspronkelijke plaats staat
        -recent
        -duw op het pijltje achter het nummer van de beller
        -dan zie je : nieuw contact maken
        -je vult de naam in
        ->>>>> voilà


        Thnx, werkt dus.... Ik moet het eens leren, apple en alles wat er mee te maken heeft, is simpel, nooit te ver gaan zoeken.


        Mijn excuses, 'k zal bovenstaande ooit wel leren, maar het zal blijkbaar nog niet voor direct zijn
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Vandaag (oeps, al zo laat, gisteren dus) mijn Invisible Shield ontvangen

          Nu nog een iPhone

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Niet echt. Als ik er een gewild had, dan had ik die al lang gehad via mijn EU kanalen.

            Maar ik heb wel getwijfeld, om tenslotte te kiezen voor mijn HTC Diamond Touch. Lichter, kleiner en veel veelzijdiger. In mijn besluitvorming kwam het zwakke of uitvallende signaal van de iPhone zelfs niet voor. Wel de 30 zware contra-punten, tegen 7 contra's voor de Diamond. Een collega van me had een iPhone gekocht, en we hebben ze naast elkaar gelegd en wat dagdagelijks vergelijkend onderzoek gedaan. Zoals surfen, cameragebruik, telefoonmanagement, incompatibiliteiten, e trageschermbeeld,... De dag daarop verkocht hij zijn iPhone.

            Je kan iets ophemelen tegen beter weten in, of omdat het trendy is, of veel gehyped wordt. Dat is niet mijn stijl. Ik ga voor gebruiksgemak en pure functionaliteit. En zelfs daar heb ik enkele commentaren op de HTC. De ideale smartphone bestaat (nog) niet. Maar we mogen wel kritisch zijn.

            Overigens: duizende slechte toestellen voor een iPhone die nog geen drie weken op de markt is? Zou jij in die omstandigheden een DSLR kopen? Ach, misschien wel. Er zijn mensen die Windows Vista ophemelen...
            Ik heb de Diamond gekocht, en men iphone verkocht, wel zelfs de iphone 1 vind ik stukken leuker dan de trage, superkwetsbare diamond, die voor geen meter werkt zonder nen hoop te tweaken.
            En nog iets, heb je de 3G vergeleken met de diamond? want dan zal je een heel ander beeld krijgen.
            soit, ieder het zijn, en ik de iphone.

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Zou ik er 525 voor dokken?..?

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Zou ik er 525 voor dokken?..?
                ALLE smartphones zitten in die prijsklasse, htc, nokia, ....

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  oesje

                  De 18-jarige Amerikaan James Longinotti heeft aan zijn iPhone 3G een brandwond overgehouden. De telefoon raakte in zijn broekzak oververhit. Hoewel het toestel nog werkt, zal Apple het vervangen.


                  'k dacht al dat het warmer geworden was, sinds ik mijn I-phone had
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    oesje

                    De 18-jarige Amerikaan James Longinotti heeft aan zijn iPhone 3G een brandwond overgehouden. De telefoon raakte in zijn broekzak oververhit. Hoewel het toestel nog werkt, zal Apple het vervangen.


                    'k dacht al dat het warmer geworden was, sinds ik mijn I-phone had
                    Toestel is echt een topper
                    Het is zoals een achtbare collega hier al zei:
                    "Op een miljoen kunnen er altijd een paar duizend slecht zijn".
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Toestel is echt een topper
                      Het is zoals een achtbare collega hier al zei:
                      "Op een miljoen kunnen er altijd een paar duizend slecht zijn".
                      En een bewijs dat de Iphone HOT is

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        En een bewijs dat de Iphone HOT is
                        Hahaha.... Rudy
                        Wat meer onderzoek vooraf had dit toch kunnen voorkomen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Hahaha.... Rudy
                          Wat meer onderzoek vooraf had dit toch kunnen voorkomen.
                          Dan hadden we NOG langer moeten wachten, en nog meer moeten betalen.
                          Liever een hot item dan geen item;-)

                          Mja, het is ook zo, dat succes van een produkt automatisch reaktie oproept bij de "anderen" en dit is nu echt zo een situatie.

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Ik heb de Diamond gekocht, en men iphone verkocht, wel zelfs de iphone 1 vind ik stukken leuker dan de trage, superkwetsbare diamond, die voor geen meter werkt zonder nen hoop te tweaken.
                            En nog iets, heb je de 3G vergeleken met de diamond? want dan zal je een heel ander beeld krijgen.
                            soit, ieder het zijn, en ik de iphone.
                            Raar, hebben wij elk een ander toestel? Mijn THC Diamond is stukken sneller dan mijn Ipaq - geen klagen over snelheid - en tweaken is nog geen enkele keer nodig geweest. Wat heb jij moeten tweaken? Met de nieuwe firmware is mijn belangrijkste bezwaar van de baan: het wegvallen van het beeld bij het telefoneren. Een ander bezwaar is dat ik te grote, lompe vingers heb om de 3D Flo goed te laten werken en dus een stylus gebruik. Maar nu kan ik tenminste SMSsen. Met mijn Ericksson 750 was dat onmogelijk, omdat ik steeds de verkeerde letters kreeg met die minitoetsjes. En o ja, de camera voor videoconferencing is niet veel soeps (webcamkwaliteit) maar de andere camera is prima met zijn 3.2 megapixels .
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                              Raar, hebben wij elk een ander toestel? Mijn THC Diamond is stukken sneller dan mijn Ipaq - geen klagen over snelheid - en tweaken is nog geen enkele keer nodig geweest. Wat heb jij moeten tweaken? Met de nieuwe firmware is mijn belangrijkste bezwaar van de baan: het wegvallen van het beeld bij het telefoneren. Een ander bezwaar is dat ik te grote, lompe vingers heb om de 3D Flo goed te laten werken en dus een stylus gebruik. Maar nu kan ik tenminste SMSsen. Met mijn Ericksson 750 was dat onmogelijk, omdat ik steeds de verkeerde letters kreeg met die minitoetsjes. En o ja, de camera voor videoconferencing is niet veel soeps (webcamkwaliteit) maar de andere camera is prima met zijn 3.2 megapixels .
                              Nee, het gaat hier duidelijk over perceptie, jij vind de diamond een goed toestel, uiteraard sneller dan de de Ipaq, en zo moet dat zijn.
                              Voor mj werkte het voor geen meter. En geloof me, ik ken iets van die Windows mobile software, heb er altijd, noodgedwongen, meer aan gesleuteld dan mee gewerkt. Wat ik getweaked heb? zo ongeveer alles, ik wilde die touchflo laten werken (snelheid). Maar ik vermoed dat je eens je de Iphone interface gewend bent, je het niet meer met de touch flo kunt redden.
                              Maar nu is de firmware misschien allesomvattend verbeterd. Blijft voor mij het (overigens prachtige scherm) veel te klein, de tomtom7 onleesbaar in de wagen, en, nogmaals voor mij, de iphone een klasse beter in het gebruiksgemak en stabiliteit. Nu moet ik eerlijk zijn, sinds ik met mac osx werk, heb ik veel meer plezier aan het "computeren" En de Iphone is daar gewoon een verlengstuk van.
                              Dus laat ons allen genieten van ons speelgoed ;-)

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Dan hadden we NOG langer moeten wachten, en nog meer moeten betalen.
                                Liever een hot item dan geen item;-)

                                Mja, het is ook zo, dat succes van een produkt automatisch reaktie oproept bij de "anderen" en dit is nu echt zo een situatie.
                                Dat is nu niet zo'n reactie Rudy, die kerel is zelf redelijk Apple-minded, maar als je je billen verbrandt door een telefoon?
                                Ik had ergens anders ook al gelezen dat de 'plastic' cover of zirkonium cover gewoon scheuren vertoond bij normaal gebruik, zelf in sommige gevallen bij niet gebruik!
                                Lijkt me dat Apple hier echt te snel gezwigd is voor de G3 demand.

                                Ik heb de Iphone MK I van Lieven0303 in mijn handen gehad en ik was echt wel onder de indruk van het toestel vooral dan qua bouwkwaliteit en snelheid van het OS.
                                In Cannes heb ik dan de 3G getest en dat was op die 2 vlakken toch een ontgoocheling. Voelt plasticachtig aan en was helemaal niet meer zo snel in de menu's.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X