Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door dj-tc Bekijk bericht
    -
    Windows Mobile daarentegen, heeft toch nog een eindje te gaan
    (zitten hier met ca. 200 WM gebruikers ...)
    En de Diamond is alweer geen verbetering, integendeel ,de mijne is nu super getweakt, ben er wel 3 dagen, 5 vastlopers en veel gepruts verder, hij doet nu min of meer wat ik wil aan een "aanvaardbare" snelheid, maar de iphone is gewoon superieur in het gebruik! Wie dit niet beaamt, is ofwel anti apple, of heeft nog geen iphone gehad!

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Ik gebrijp niet waarom jullie zoveel prutsen aan die HTC toestellen, ze werken perfect zonder al dat gepruts . . . snel, zonder vastlopen. Ik vrees dat het "getweak" eerder voor veel problmen zorgt . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        In Duitsland stunten ze zelfs met €1 voor een Iphone, met een jarenlang duur gsm-abonnement, only the fools see the €1

        ALLES GRATIZ!!!! We zitten in Turkije

        Koop een deftige PDA-PHONE voor een redelijke prijs zonder addertjes onder het gras zoals de P3300 voor €250, all in one solution (en snel genoeg voor alles voor wie twijfelt 200mhz omap processor super!).

        Of een HTC Diamond als je meer toeters en bellen wil, heb ook van die 3d roms met icoontjes, gps, wifi,... is helemaal niets niets

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          En de Diamond is alweer geen verbetering, integendeel ,de mijne is nu super getweakt, ben er wel 3 dagen, 5 vastlopers en veel gepruts verder, hij doet nu min of meer wat ik wil aan een "aanvaardbare" snelheid, maar de iphone is gewoon superieur in het gebruik! Wie dit niet beaamt, is ofwel anti apple, of heeft nog geen iphone gehad!
          voila, van 't weekend iemand van het forum hier( what's in a name) die ook redelijk sceptisch was, toch onder de indruk als hij mij iphone eens bekeek, vooral zoals hierboven beschreven de reactiesnelheid van het aanraakscherm
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ik gebrijp niet waarom jullie zoveel prutsen aan die HTC toestellen, ze werken perfect zonder al dat gepruts . . . snel, zonder vastlopen. Ik vrees dat het "getweak" eerder voor veel problmen zorgt . . .

            Awel, dat is nu ook mijn gedacht zie !

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
              voila, van 't weekend iemand van het forum hier( what's in a name) die ook redelijk sceptisch was, toch onder de indruk als hij mij iphone eens bekeek, vooral zoals hierboven beschreven de reactiesnelheid van het aanraakscherm


              That would be me...

              Ja reactiesnelheid vond ik echt wel super op die Iphone. De gadgets zijn trouwens ook niet mis.
              Alleen vrees ik voor het virtuele keyboard, had er toch wat moeite mee om het correct te gebruiken.

              Ben ook wel erg benieuwd naar dit toestel:
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Ben ook wel erg benieuwd naar dit toestel:
                http://www.sonyericsson.com/x1/?lc=nl&cc=be
                Wil je nu eens stoppen met telkens nieuwe snufjes kenbaar te maken!!! Slecht voor mijne portemonnee
                Die Xperia ziet er verdorie ook iets tof uit
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Wil je nu eens stoppen met telkens nieuwe snufjes kenbaar te maken!!! Slecht voor mijne portemonnee
                  Die Xperia ziet er verdorie ook iets tof uit


                  I know, moet nog een manier krijgen omdat thuis verkocht te krijgen

                  (Is trouwens gemaakt door HTC en zou Windows Mobile 7 draaien)
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Wil je nu eens stoppen met telkens nieuwe snufjes kenbaar te maken!!! Slecht voor mijne portemonnee
                    Die Xperia ziet er verdorie ook iets tof uit
                    Ach, ik denk dat htc van mij geen geld meer gaat zien, na de zoveelste teleurstelling (waaromp trap ik toch telkens weer in dat valletje..)
                    En waarom de diamond tweaken? al eens mee gewerkt? retetraag, gebruiksonvriendelijk, en de ingebouwde gps , wat moet je daarmee? tomtom bestaat nog niet officieel, dus je MOET wel gaan tweaken en prutsen.
                    Nee, voor mij hoeft het echt niet meer.
                    Opnieuw een iphone zal het worden.
                    alleen spijtig dat we rond de 700 ervoor gaan moeten neertellen.

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Opnieuw een iphone zal het worden.
                      alleen spijtig dat we rond de 700 ervoor gaan moeten neertellen.

                      Waar haal je die info ?

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Ach, ik denk dat htc van mij geen geld meer gaat zien, na de zoveelste teleurstelling (waaromp trap ik toch telkens weer in dat valletje..)
                        En waarom de diamond tweaken? al eens mee gewerkt? retetraag, gebruiksonvriendelijk, en de ingebouwde gps , wat moet je daarmee? tomtom bestaat nog niet officieel, dus je MOET wel gaan tweaken en prutsen.
                        Nee, voor mij hoeft het echt niet meer.
                        Opnieuw een iphone zal het worden.
                        alleen spijtig dat we rond de 700 ervoor gaan moeten neertellen.
                        Rudy, ik ging er van uit dat de Diamond minstens even snel was als de Touch Cruise die ik heb want die is meer dan snel genoeg en die werkt zonder de minste hapering ( ik heb er wel niks extra bij geinstalleerd ), GPF fix is zelfs sneller dan op mijn Tomtom 930.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                          Waar haal je die info ?
                          Macgénération a réussi à connaître le prix des iPhone vendus sans abonnement par Orange.
                          Le 8 Go sera à 509€ et le 16Go 609€. A ce prix, il faudra encore ajouter 100€ pour les faire désimlocker, ce qui commence à faire très cher !
                          Notez que pour les frontaliers de l'Italie, il sera préférable de le faire là bas ce qui permettra d'économiser 40€ sur le modèle 16 Go.

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Rudy, ik ging er van uit dat de Diamond minstens even snel was als de Touch Cruise die ik heb want die is meer dan snel genoeg en die werkt zonder de minste hapering ( ik heb er wel niks extra bij geinstalleerd ), GPF fix is zelfs sneller dan op mijn Tomtom 930.
                            Gaat even snel, maar de iphone is werelden vlotter....

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Photography helps people to see
                              -Berenice Abbott-
                              BD1050BE

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Yep en zeggen niet wanneer die wel wordt aangeboden....
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X