Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Mijn HTC blijft gewoon in mijn broekzak zitten tijdens het rijden, belt er iemand, dan neemt de Tomtom 930 na 3 sec automatisch de telefoon aan, kwaliteit van het gesprek is 100% zuiver, na het beëindigen van het gesprek ( als de andere kant dus ophangt ) sluit Tomtom automatisch de PDA weer uit . . . kan het nog eenvoudiger?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Mijn HTC blijft gewoon in mijn broekzak zitten tijdens het rijden, belt er iemand, dan neemt de Tomtom 930 na 3 sec automatisch de telefoon aan, kwaliteit van het gesprek is 100% zuiver, na het beëindigen van het gesprek ( als de andere kant dus ophangt ) sluit Tomtom automatisch de PDA weer uit . . . kan het nog eenvoudiger?
      Ja, want jou geluid komt uit de tomtom, en daar kon ik niet mee leven. Ik heb ook die 930, en die is ook aangesloten aan mijn dension / cd-changer input, maar ik verkies toch de parrot oplossing, vanwege de geluidskwaliteit.

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        maar ik verkies toch de parrot oplossing, vanwege de geluidskwaliteit.
        Daar kan ik niet over oordelen omdat ik die kwaliteit nog niet heb gehoord, maar misschien komt die gelegenheid binnenkort wel eens en verander ik ook misschien van mening
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Maar wilt dit nu gewoon zeggen dat de iphone niet met een bluetooth carkit werkt? Als het wel kan, dan is heel deze discussie nutteloos . Ik weet nu meer van saab en htc af, als van de iphone...

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
            Maar wilt dit nu gewoon zeggen dat de iphone niet met een bluetooth carkit werkt? Als het wel kan, dan is heel deze discussie nutteloos . Ik weet nu meer van saab en htc af, als van de iphone...
            even ter verduidelijking:
            de Iphone heeft in feite 2 delen, ipod, en dat gaat enkel via een kabeltje (dension in mijn geval) naar de changer input van de radio., en het telefoongedeelte, dat via een carkit of een van de top tomtom's handenvrij gaat.

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
              Maar wilt dit nu gewoon zeggen dat de iphone niet met een bluetooth carkit werkt? Als het wel kan, dan is heel deze discussie nutteloos . Ik weet nu meer van saab en htc af, als van de iphone...
              Volgens mij werkt de iPhone perfect op elke kit die bluetooth ondersteunt.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Alez, nu zal ik eens beginnen.
                Onderhoud? moet maar om de 30000 km, dus dat is misschien bijna een jaar eer je de update hebt, tenzij je eerder binnen gaat. En dan moet de ondersteuning er ook al zijn voor je nieuwe phone. En wat was dat van die dock? als de phone dock ingebouwd is in de armsteun (voor mij de slechtste oplossing ooit, want dan moet ik telkenmale dat foontje uit men vestzak halen), heb je ook nog een redelijke kans dat het weer niet gaat passen.
                Zo zie je maar, YMMV
                Wel, ik verander niet zomaar om het jaar van telefoon he. (Wel, misschien wel om het jaar, maar niet zomaar). En die dock dient enkel om 1) te laden en 2) de dakantenne te gebruiken. Communicatie is nog altijd over BT, dus ik kan nog altijd telefoneren als 'm in m'n zak bleef zitten. En da's een kwestie van gewoonte dat ik nu al heb.

                En die firmware moet niet ge-update worden met een nieuwe telefoon. Die dock moet vervangen worden met een nieuwe telefoon. Bij sommige toestellen werkt die adressenlijst gewoon niet degelijk over BT. Maar daarnaast zit er in die armleuning ook een gewone sigarenaansteker, zodat ik evengoed een simpele lader kan gebruiken totdat de dock vervangen is, mocht ik ooit impulsief genoeg zijn om een nieuwe GSM te kopen zonder erover na te denken.

                Dave
                pixelpusher

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Ha! Dan ben ik geen Microsoft aanhanger, want de kritiek die ik heb vind ik wel gegrond. Wie weet koop ik er mij ooit wel eentje, als Apple z'n positie over die ringtones veranderd.

                  Dave

                  Haha je zal blijkbaar misschien een iphone kopen als apple zijn positie over de ringtones veranderd... hilarisch!!!!
                  Nu neem ik je 100 % volledig als betrouwbare "kristische iphone-aanhanger".
                  Photography helps people to see
                  -Berenice Abbott-
                  BD1050BE

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                    Haha je zal blijkbaar misschien een iphone kopen als apple zijn positie over de ringtones veranderd... hilarisch!!!!
                    Nu neem ik je 100 % volledig als betrouwbare "kristische iphone-aanhanger".
                    Wel, sta me toe dit nader te verklaren.

                    Een jaar geleden kocht ik een Nokia 6230i, ter vervanging van mijn 6230 die toch wel versleten was. In de winkel had men er eentje voor een schappelijke prijs, uit de Proximus collectie. Niks simlocked ofzo, gewoon al wat presets van Proximus en Vodafone erop, en ik was toch al Proximus klant dus wat kan het mij schelen.

                    Totdat ik een mp3tje wou gebruiken als ringtone. Niets zo handig als een origineel deuntje dat niemand anders heeft en dat je met audio-software nog wat kunt bewerken zodat het zachtjes aan begint zodat je snel en discreet kunt handelen.

                    Probleem was: mijn telefoon was blijkbaar slimmer dan ik. Die vond dat niet kunnen, zo MP3tjes gebruiken. Nee mijnheer moest maar ringtones kopen van de Vodafone website, zo had men besloten. Als ik dan om uitleg vraag, zeiden ze bij Proximus dat dat door Nokia erin werd gezet. Wel vreemd, want mijn 6230 kon dat wel (en mijn huidge 6233 doet het ook).

                    Op zo'n moment word ik toch wel kwaad. Ik hou er niet van als men van die betuttelende restricties gaat inbouwen. En al zeker niet uit pure geldklopperij. En gaan hacken heb ik al geen zin in. Dan stem ik liever met mijn geld door een ander toestel te kopen, dan toe te geven aan die politiek en het nog financieel sponsoren ook.

                    En dat van die ringtones is maar een voorbeeld. Het feit dat je vasthangt aan je carrier is een ander. Een algemeen gevoel van vendor lock-in bekruipt me dan.

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                      had jij ook niet rond de 400 euro betaald?
                      475 en dat vind ik betaalbaar voor een PDA + GSM
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Even dit draadje terug opgerakeld: http://new.trends.be/nl/economie/e-b...op-4-juli.html
                        Last edited by Leopard; 25 juni 2008, 13:29. Reden: Update Iphone op 4 JULI !
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          Totdat ik een mp3tje wou gebruiken als ringtone.
                          Strict genomen zou je zelf Sabam moeten betalen als je ringtone dan zou afgaan..
                          Flickr! :: Blog
                          Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk bericht
                            Strict genomen zou je zelf Sabam moeten betalen als je ringtone dan zou afgaan..
                            Euh, enkel als de auteur vertegenwoordigt wordt door SABAM, wat niet altijd het geval is. Bijvoorbeeld als ik het nummer zelf gemaakt heb.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                              allright, fijn nieuws.

                              En dan nu hopen dat ze de 4de juli niet gaan zeggen dat hij tegen Kerstmis te koop gaat zijn

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
                                En die MMS
                                - MMS kan via SwirlyMMS, een tooltje te installeren via de Installer op de iPhone zelf.
                                - MP3 ringtones zijn ook vrij makkelijk toe te voegen, of om te zetten
                                - BT: Werkt bij mij hier perfect op mijn Parrot

                                Wat ik zelf idd nog wat mis is bestandsuitwisseling e.d. via BT, maar dat zal misschien nog wel komen



                                Beroepsmatig heb ik al een hele hoop toestellen hier getest:
                                SE P910i, SE P990, SE P1, N9500, N E90, N E50, HTC TyTn I en II, HTC Touch, ...

                                En mijn iPhone die ik nu heb, is de eerste waarop ik alle toeters en bellen effectief ook veel gebruik. Gewoon door de eenvoud, en de manier van werken. Kwa stabiliteit ligt het zeer dicht bij het Symbian OS.
                                Windows Mobile daarentegen, heeft toch nog een eindje te gaan
                                (zitten hier met ca. 200 WM gebruikers ...)
                                Website
                                Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

                                Comment

                                Working...
                                X