Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Ik zeg ook niet dat jullie niet tevreden mogen zijn hee! Maar 't is altijd van HTC dit en HTC dat, omdat er iemand anders iets over den iPhone durft zeggen!

    Dan is 't weer van zeik ni dit en zeik ni dat, maar ondertussen...

    En als ge dan niks anders dan 100% tevreden zijt, wie ben ik om u da af te pakken? Alleen is da in mijn ogen geen nuchtere houding. Er zal altijd wel iets mankeren.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Ik zeg ook niet dat jullie niet tevreden mogen zijn hee! Maar 't is altijd van HTC dit en HTC dat, omdat er iemand anders iets over den iPhone durft zeggen!
      dacht dat het er juist omgekeerd was
      soit
      iphone wordt nog altijd door de meeste microsoft-aanhangers enorm bekritiseerd juist omdat het een mac-product is. Apple moet blijkbaar met een dream-mean-machine op de markt komen vooralleer deze echt gaan toegeven dat het gewoon een goed product is.

      PS; ik heb hier nog geen enkel slecht woord/letter neergeschreven van de HTC, kan ook goed zijn (ik geef mijn mening over product pas als ik het eens grondig zou hebben getest), en de iphone VIND IK DE MAX !!!
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
        iphone wordt nog altijd door de meeste microsoft-aanhangers enorm bekritiseerd juist omdat het een mac-product is. Apple moet blijkbaar met een dream-mean-machine op de markt komen vooralleer deze echt gaan toegeven dat het gewoon een goed product is.
        Ha! Dan ben ik geen Microsoft aanhanger, want de kritiek die ik heb vind ik wel gegrond. Wie weet koop ik er mij ooit wel eentje, als Apple z'n positie over die ringtones veranderd.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
          [/LIST]
          iToner
          en bestaat er een workaround voor windows-PC ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
            en bestaat er een workaround voor windows-PC ?
            iPhone RingToneMaker o.a. maar 't is geen freeware blijkbaar:

            Maar Google is je vriend...

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Ha! Dan ben ik geen Microsoft aanhanger, want de kritiek die ik heb vind ik wel gegrond. Wie weet koop ik er mij ooit wel eentje, als Apple z'n positie over die ringtones veranderd.

              Dave
              En die MMS

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Kijk, dit is een van de redenen dat ik dus geen htc liefhebber ben:

                  Tweaks:
                  1. Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
                  2. Boost TFL3D Performance --> HKLMSystemStoragemanagerFatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768
                  3. Wake Up on New SMS --> HKLMDriversBuiltInRIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"
                  4. Switch Mute Call on phone flipped face down: HKLMSoftwareHTCPHONE : FaceDownMuteRing: change value to "0"
                  5. Change CallWaiting Tone --> HKLMSoftwareHTCPHONE : by default set to windowswaitingtone.wav by default. change to anything else
                  6. Boost TFL3D Scrolling Speed --> - HKLMSYSTEMGDIGLYPHCACHElimit = 16384 or 32768 (DWORD decimal)
                  - To change it back to the default: - HKLMSYSTEMGDIGLYPHCACHElimit = 8192 (DWORD decimal)
                  7. In case of emergency, to do a Hard Reset, with the phone ON, hold down the Volume Down and Enter (round navigation) keys and press soft reset while they are pressed
                  8. Prevent screen switching off during phone call --> HKEY_Local_MachineDriversBuiltInRILEnableFastD ormantDisplayDuringCall to 0
                  9. Downlod original CONTENT folder (Wallpaper, VIDEO, MUSIC) here RapidShare: Easy Filehosting
                  10. Set HTC Album X button to close not minimize: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareHTCHTCAlbum : ok_minimize change value to 0
                  11. Disable Enlarged Title bar (when you click on a notification) to the default WM behavior: HKLM->Software->HTC->EnlargeTitleBar - and change "Enable" from 1 to 0.
                  12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_MachineSoftwareHTCHTCAnimation -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
                    En die MMS
                    Tjah.

                    Maar dat zijn dingen waar we zonder kunnen, zeker?

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Tjah.

                      Maar dat zijn dingen waar we zonder kunnen, zeker?

                      Dave
                      Weet niet, ik wel jij mss niet.

                      Maar, wat is eigenlijk je opmerking van fatsoenlijke dock? Welke funtionaliteit mis je?

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Kijk, dit is een van de redenen dat ik dus geen htc liefhebber ben:

                        Tweaks:
                        1. Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
                        2. Boost TFL3D Performance --> HKLMSystemStoragemanagerFatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768
                        3. Wake Up on New SMS --> HKLMDriversBuiltInRIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"
                        4. Switch Mute Call on phone flipped face down: HKLMSoftwareHTCPHONE : FaceDownMuteRing: change value to "0"
                        5. Change CallWaiting Tone --> HKLMSoftwareHTCPHONE : by default set to windowswaitingtone.wav by default. change to anything else
                        6. Boost TFL3D Scrolling Speed --> - HKLMSYSTEMGDIGLYPHCACHElimit = 16384 or 32768 (DWORD decimal)
                        - To change it back to the default: - HKLMSYSTEMGDIGLYPHCACHElimit = 8192 (DWORD decimal)
                        7. In case of emergency, to do a Hard Reset, with the phone ON, hold down the Volume Down and Enter (round navigation) keys and press soft reset while they are pressed
                        8. Prevent screen switching off during phone call --> HKEY_Local_MachineDriversBuiltInRILEnableFastD ormantDisplayDuringCall to 0
                        9. Downlod original CONTENT folder (Wallpaper, VIDEO, MUSIC) here RapidShare: Easy Filehosting
                        10. Set HTC Album X button to close not minimize: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareHTCHTCAlbum : ok_minimize change value to 0
                        11. Disable Enlarged Title bar (when you click on a notification) to the default WM behavior: HKLM->Software->HTC->EnlargeTitleBar - and change "Enable" from 1 to 0.
                        12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_MachineSoftwareHTCHTCAnimation -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names
                        Kundegij dat eens vertalen naar 'schuun Vleums'...
                        http://www.digifotofreak.nl

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Weet niet, ik wel jij mss niet.

                          Maar, wat is eigenlijk je opmerking van fatsoenlijke dock? Welke funtionaliteit mis je?
                          Jawel, ik kan wel zonder die MMS hoor. Dat was niet sarcastisch bedoeld.

                          Fatsoenlijke dock: binnenkort (volgende week dus) mag ik m'n nieuwe Saab in ontvangst nemen. Ik heb geopteerd voor het "Infotainment" systeem met GPS en Bose "surround" blah blah omdat daar zo'n Bluetooth handsfree kit bijzit. Geen gerommel met achteraf inbouw dus. De Nokia die ik mocht kiezen uit de lijst van ondersteunde toestellen wordt uit het zicht onder de armsteun geplaatst, waar de batterij kan opladen. Via BT wisselt de GSM z'n contactenlijst uit met de hoofdunit, en kan ik vanop het stuurwiel een naam selecteren en iemand bellen.

                          Daarom dus dat ik een toestel uit die lijst had gekozen, omdat dan die dock kan geplaatst worden, en de adressenlijst netjes wordt uitgewisseld.

                          Sinds ik een carkit heb in mijn huidige wagen (ook een Saab) kan ik zo'n handsfree systeem enorm waarderen. Geen geknoei met telefoon-uit-je-zak-prullen in een lastige bocht of oplader in de aansteker prutsen tijdens het rijden. Supergemakkelijk.

                          Genoeg dikke BMW's op de baan waarin dan iemand relaxt een telefoon in z'n oor houdt, zonder erg in te zitten met de rest van het verkeer.

                          Ach ja, misschien lukt dat wel met een iPhone. Ik zou het graag hebben, want op zich ziet het er een leuke telefoon uit. Maar dan word je weer geconfronteerd met dat betuttelende gedrag van die ringtones. Niets mag zonder de zege van Apple. En ja hoor, dan kun je je weer krom gaan hacken. Maar is dat niet de veel herhaalde belofte? Doos open en alles werkt?

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Jawel, ik kan wel zonder die MMS hoor. Dat was niet sarcastisch bedoeld.

                            Fatsoenlijke dock: binnenkort (volgende week dus) mag ik m'n nieuwe Saab in ontvangst nemen. Ik heb geopteerd voor het "Infotainment" systeem met GPS en Bose "surround" blah blah omdat daar zo'n Bluetooth handsfree kit bijzit. Geen gerommel met achteraf inbouw dus. De Nokia die ik mocht kiezen uit de lijst van ondersteunde toestellen wordt uit het zicht onder de armsteun geplaatst, waar de batterij kan opladen. Via BT wisselt de GSM z'n contactenlijst uit met de hoofdunit, en kan ik vanop het stuurwiel een naam selecteren en iemand bellen.

                            Daarom dus dat ik een toestel uit die lijst had gekozen, omdat dan die dock kan geplaatst worden, en de adressenlijst netjes wordt uitgewisseld.

                            Sinds ik een carkit heb in mijn huidige wagen (ook een Saab) kan ik zo'n handsfree systeem enorm waarderen. Geen geknoei met telefoon-uit-je-zak-prullen in een lastige bocht of oplader in de aansteker prutsen tijdens het rijden. Supergemakkelijk.

                            Genoeg dikke BMW's op de baan waarin dan iemand relaxt een telefoon in z'n oor houdt, zonder erg in te zitten met de rest van het verkeer.

                            Ach ja, misschien lukt dat wel met een iPhone. Ik zou het graag hebben, want op zich ziet het er een leuke telefoon uit. Maar dan word je weer geconfronteerd met dat betuttelende gedrag van die ringtones. Niets mag zonder de zege van Apple. En ja hoor, dan kun je je weer krom gaan hacken. Maar is dat niet de veel herhaalde belofte? Doos open en alles werkt?

                            Dave
                            Van Saab weet ik het niet, mijn Alfa (als je de 1,9 diesel hebt, de donor van de motor van de moderne saab diesels by the way) sucks, ik heb de Bose, en als er 1 ding is wat ik niet zo "fijn" vind is het wel dat Bose systeem, maar ja, het zat er standaard in, maar gelijk geef ik je, die systemen zijn geen toonbeeld van compatibiliteit.
                            Nu, mijn dension kit laad en maakt connectie naar die Bose, en mijn parrot, die doet al het telefoon gebeuren. Kijk, hetgeen jij gaat hebben is natuurlijk perfekt, NU, maar binnen 6 maand ben je de klos, want dan heeft nokia weer een nieuw type, en je kan niet zomaar je firmware updaten in de Saab.
                            En wat met een HTC......

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Kijk, hetgeen jij gaat hebben is natuurlijk perfekt, NU, maar binnen 6 maand ben je de klos, want dan heeft nokia weer een nieuw type, en je kan niet zomaar je firmware updaten in de Saab.
                              En wat met een HTC......
                              LOL ik moet geen HTC. En Nokia heeft mijn "nieuwe" nu al uit productie gehaald. Maar ik weet wel dan Saab de lijst up-to-date houdt, en firmware updaten bij Saab is gewoon binnenrijden. Dat doen ze trouwens zelf al tijdens het onderhoud. Ik heb al verschillende "features" in de boordcomputer er zien bijkomen.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                LOL ik moet geen HTC. En Nokia heeft mijn "nieuwe" nu al uit productie gehaald. Maar ik weet wel dan Saab de lijst up-to-date houdt, en firmware updaten bij Saab is gewoon binnenrijden. Dat doen ze trouwens zelf al tijdens het onderhoud. Ik heb al verschillende "features" in de boordcomputer er zien bijkomen.

                                Dave
                                Alez, nu zal ik eens beginnen.
                                Onderhoud? moet maar om de 30000 km, dus dat is misschien bijna een jaar eer je de update hebt, tenzij je eerder binnen gaat. En dan moet de ondersteuning er ook al zijn voor je nieuwe phone. En wat was dat van die dock? als de phone dock ingebouwd is in de armsteun (voor mij de slechtste oplossing ooit, want dan moet ik telkenmale dat foontje uit men vestzak halen), heb je ook nog een redelijke kans dat het weer niet gaat passen.
                                Zo zie je maar, YMMV

                                Comment

                                Working...
                                X