Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To IMAC or not to IMAC?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: To IMAC or not to IMAC?

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
    ooo De Imac is aangekomen..!!!
    Zo een cocacola mannekes stond hier met een reuzegrote bruine doos en een klein dozeke met protection plan, voor de deur...op zijn choko autoke stond.... UPS.
    Eerst die bruine kartonnen doos open en daar zat een mooie witte doos in..met zo een plastieken handvat gelijk je ook op de dozen van een donsdeken vind.
    Eerst die witte doorschijnende plakker open...klepke open...en daar zat dan een prachtig witte doos met daarop "keybord" erop.
    In dat dozeke zat een verassend klein draadloos keybordje in en een draadloze muis. Ook zaten er de cdees in van de gevraagde software....onder de boekskes vond ik de pillekes voor de muis en 3 voor het toetsenbordje.
    Dan die isomo eruit...iedereen kiekenvel hier..niet van de schoonheid van de Imac maar van het gepiep van den isomo. Daar zat ie dan de langverwachte baby Imac...oo appeltje wees welkom...en ik breng je ter wereld. Lanzaam til ik de baby imac uit zijn baarmoedertje van een kartonnen doos. En daar was hij se...een flinke jongen van 8kg..appeltje word hij gedoopt. Nog beetje vuil van een witte hoes en een witte kleverige doorschijnende plakker over zijn snoetje. Zo zie daar staat hij dan..flink naast zijn oudere broer..Dell
    Eerst zijn kabeltje in zijn poep en batterijtjes in ze muisje...en dan een half uurtje gezocht naar het knopke om op te starten. Dan toch maar eerst het boekske gelezen...en dan knopke van achter gevonden op zen poepke...staat verassend verdoken moet ik zeggen. Daar gaan we..klik op het knopke...was me datte verschieten..een filmke in 3D en een bekend deuntje...en het programma begint me van alles te vragen..mijn apple id mijn e-mail ...en dan mijn draadloos netwerk adres...dju lukt niet..dju dju...oe werkt dat nummeriek toetsenbord...na 15 knopke hier en knopke daar ist gelukt..verbinding met de buitenwereld!
    Daar staat dan het bekende bureaublad..heee was dattem...begint daar een dink in die balk vanondere gaan op te wippen....ik probeer da ding te kalmeren en dat springding te vangen..en lees...udates instaleren..en dat na 5 minuten levenslicht??? slum bazeke..is nog maar pas bij de familie en wil al de slimste zijn. Na 5 minuten updatekes..keybord en wat weet ik nog..vraagt appeltje om af te sluiten.
    Sinds is ie braaf en nu ga ik is ferm overal op klikken...maar eerst da muiske onder de knie krijgen..hee ik vind dat scrol dingske...hee leuk..maar waar zit die muisklik nu??, aaa gewoon muiske naar beneden klikken ..zoo zoo.
    Nu zijn software instaleren zie...en ik hou jullie op de hoogte ..of ik content ben met men baazeke!!

Tot nu toe een gelukkige papa van Appeltje.
    Ben is benieuwd of ie puber kuren krijgt hi hi..

Ronny
    Wacht totdat ge da pamperke moet leegmaken
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Wacht totdat ge da pamperke moet leegmaken
      vol apple-moes?

Veel plezier met je Aankoop Ronny!

Ikzelf heb net een e-mailtje gehad dat mijn nieuw iMac'je (24" 3,06 Ghz met die NVIDIA GeForce 8800 GS, 4 GB ram en een HD van 1 TB) is aangekomen!
      Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
        vol apple-moes?

Veel plezier met je Aankoop Ronny!

Ikzelf heb net een e-mailtje gehad dat mijn nieuw iMac'je (24" 3,06 Ghz met die NVIDIA GeForce 8800 GS, 4 GB ram en een HD van 1 TB) is aangekomen!
        Heb just zelfde aangekregen vandaag...

Groetjes,
        Ronny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
          ooo De Imac is aangekomen..!!!
          Zo een cocacola mannekes stond hier met een reuzegrote bruine doos en een klein dozeke met protection plan, voor de deur...op zijn choko autoke stond.... UPS.
          Eerst die bruine kartonnen doos open en daar zat een mooie witte doos in..met zo een plastieken handvat gelijk je ook op de dozen van een donsdeken vind.
          Eerst die witte doorschijnende plakker open...klepke open...en daar zat dan een prachtig witte doos met daarop "keybord" erop.
          In dat dozeke zat een verassend klein draadloos keybordje in en een draadloze muis. Ook zaten er de cdees in van de gevraagde software....onder de boekskes vond ik de pillekes voor de muis en 3 voor het toetsenbordje.
          Dan die isomo eruit...iedereen kiekenvel hier..niet van de schoonheid van de Imac maar van het gepiep van den isomo. Daar zat ie dan de langverwachte baby Imac...oo appeltje wees welkom...en ik breng je ter wereld. Lanzaam til ik de baby imac uit zijn baarmoedertje van een kartonnen doos. En daar was hij se...een flinke jongen van 8kg..appeltje word hij gedoopt. Nog beetje vuil van een witte hoes en een witte kleverige doorschijnende plakker over zijn snoetje. Zo zie daar staat hij dan..flink naast zijn oudere broer..Dell
          Eerst zijn kabeltje in zijn poep en batterijtjes in ze muisje...en dan een half uurtje gezocht naar het knopke om op te starten. Dan toch maar eerst het boekske gelezen...en dan knopke van achter gevonden op zen poepke...staat verassend verdoken moet ik zeggen. Daar gaan we..klik op het knopke...was me datte verschieten..een filmke in 3D en een bekend deuntje...en het programma begint me van alles te vragen..mijn apple id mijn e-mail ...en dan mijn draadloos netwerk adres...dju lukt niet..dju dju...oe werkt dat nummeriek toetsenbord...na 15 knopke hier en knopke daar ist gelukt..verbinding met de buitenwereld!
          Daar staat dan het bekende bureaublad..heee was dattem...begint daar een dink in die balk vanondere gaan op te wippen....ik probeer da ding te kalmeren en dat springding te vangen..en lees...udates instaleren..en dat na 5 minuten levenslicht??? slum bazeke..is nog maar pas bij de familie en wil al de slimste zijn. Na 5 minuten updatekes..keybord en wat weet ik nog..vraagt appeltje om af te sluiten.
          Sinds is ie braaf en nu ga ik is ferm overal op klikken...maar eerst da muiske onder de knie krijgen..hee ik vind dat scrol dingske...hee leuk..maar waar zit die muisklik nu??, aaa gewoon muiske naar beneden klikken ..zoo zoo.
          Nu zijn software instaleren zie...en ik hou jullie op de hoogte ..of ik content ben met men baazeke!!

Tot nu toe een gelukkige papa van Appeltje.
          Ben is benieuwd of ie puber kuren krijgt hi hi..

Ronny
          Een mens wordt er bijna lyrisch van...

Proficiat Ronny!
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Ik ben vol afgunst op jullie.... Maar mijn vorige generatie (een witte), doet het nog veel te goed, om een nieuwe te kunnen verantwoorden.
            To make your dreams come true, wake up

Comment

en ik ga straks om een nieuwe iMac. Ondertussen staan er hier dan al vier. Maar ja .. met al die kleinkinderen hier.Die willen niet meer op hun laptob welke ze altijd van huis meenamen.

Comment

Ondertussen heb ik hier ook een 24" joekel staan (2,8 4 gb, 500gb) met een airport extreme router. Enkel de muis heb ik na een week terug in de doos gestopt...

Grts Jan
                Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

inderdaad over de muis ben ik ook niet tevreden.

Bij zo'n pc winkel ééntje van 15 € werken beter.

Comment

Tip voor muisliefhebbers:

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Kost zo'n 36,55 euro

Ben zelf ook geen voorstander van de apple muis... wel de juiste driver (vooral voor setup van knoppen) downloaden voor Mac:
                    Intellipoint 6.2.2 (v.203) gebruik ik...
                    Last edited by Wim; 5 augustus 2008, 09:16.
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                      Tip voor muisliefhebbers:

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Kost zo'n 36,55 euro

Ben zelf ook geen voorstander van de apple muis...
                      Ziet er prachtig uit, maar waarom moesten ze daar nu toch weer microsoft opzetten...

Hebben ze er zo geen in het wit of muisgrijs (een beetje passend met de imac)?
                      Hmmm op de site van MS, hebben ze wel erg veel keuze! Moeilijk, moeilijk

Grts Jan
                      Last edited by janvangent; 5 augustus 2008, 09:20.
                      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Ik heb hier nog zo'n Apple muis liggen, een doorzichtige klomp van bij de iBook G4. Waren die dan zoveel beter?

Dave
                        pixelpusher

Comment

och Jan maak daar toch geen probleem van " waarom moesten ze daar nu toch weer microsoft opzetten..."

een laagje witte verf erop en gelijk een heb je een zo begeerde witte muis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
                            och Jan maak daar toch geen probleem van " waarom moesten ze daar nu toch weer microsoft opzetten..."

een laagje witte verf erop en gelijk een heb je een zo begeerde witte muis

Maar toegeven moesten ze zo'n wit blinkend model uitbrengen bij MS, zou het toch leuk zijn niet?

Grts Jan

Comment

even een mailtje sturen met de belofte dat alle maccers zo'n muis gaan kopen.

't zal niet lang duren vooraleer die op de markt is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
                                even een mailtje sturen met de belofte dat alle maccers zo'n muis gaan kopen.

't zal niet lang duren vooraleer die op de markt is .
                                will do!

Comment

Working...
                                X