Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To IMAC or not to IMAC?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: To IMAC or not to IMAC?

Ik gebruik momenteel Parallels op mijn Imac.

Kan mij iemand zeggen wat VMWare beter doet? Ben eigenlijk wel tevreden van Parallels (gebruik het voor MS Outlook/Exchange en voor de MS MMC), maar wie weet kan het nog beter?

Nadelen van VMWare t.o.v. Parallels mag je ook geven.
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Geen zinnig antwoord op, 't zijn beide virtuele machienes. Ik ben bij toeval op vmware fusion terecht gekomen. Heb het gekocht, heb het geinstalleerd en ben er tevreden over.

Ik gebruik het niet echt om programma's in te draaien, maar eerder om wat met os'en te experimenteren, en vandaag de dag voldoet het volledig aan mijn behoeften. Daarom dat ik ook niet verder meer gekeken heb
      To make your dreams come true, wake up

Comment

JDM,

da's bij mij eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik heb toevallig voor die Parallels gekozen en dan ook aangekocht (en ben er tevreden over). Maar het kan nooit kwaad van eens naar iets anders te kijken / te informeren.

Sven
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht

da's bij mij eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik heb toevallig voor die Parallels gekozen en dan ook aangekocht (en ben er tevreden over). Maar het kan nooit kwaad van eens naar iets anders te kijken / te informeren.

Dat is juist, maar 'k denk dat we hier op het verkeerde forum zitten om een discussie parallels/vmwarefusion te krijgen, maar nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik heb eerst beide geprobeerd, en vond dat vmware soepelder (lees sneller) werkte, maar dit kan een gevoel zijn.
            Happy to be a MACcie
            Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Working...
            X