Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To IMAC or not to IMAC?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: To IMAC or not to IMAC?

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
    Ik was wel een beetje verwonderd toen ze zij dat de computers van Tsjechië moesten komen!

Groetjes,

Ronny
    Tuurlijk.

Ge dacht toch niet dat die van California kwamen?

Dell wordt in Polen geassembleerd.

Dave
    pixelpusher

Comment

Heb vorige week voor iemand anders ook een 24inch weest halen bij http://www.macfactory.be in Antwerpen, die hebben deze steeds binnen en geheugen uitbreiden doen ze ook zelf omdat Apple gewoon duur is voor opties. Ze rekenen dezelfde prijzen aan als de applestore maar je kreeg er vorige maand een Bongo box bij voor een gratis weekendje
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
        Heb vorige week voor iemand anders ook een 24inch weest halen bij http://www.macfactory.be in Antwerpen, die hebben deze steeds binnen en geheugen uitbreiden doen ze ook zelf omdat Apple gewoon duur is voor opties. Ze rekenen dezelfde prijzen aan als de applestore maar je kreeg er vorige maand een Bongo box bij voor een gratis weekendje
        Da's een goeie, bij de applestore zijn ze te duur maar ze rekenen hetzelfde, "maaaaaar" je krijgt er een bongo box bij.
        Al eens gerekend hoeveel zo'n Bongobox een bedrijf kost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Tuurlijk.

Ge dacht toch niet dat die van California kwamen?

Dell wordt in Polen geassembleerd.

Dave
          Nee zo dacht ik er niet over...maar dacht eerst aan Nederland. Als je naar het 078/ nmr belt dan krijg je telkens lieve stemmetjes uit Nederland. Daarom ..dacht ik zo.

Groetjes,

Ronny

Comment

Wel ik heb net even gebonkt zie..wel op een vriendelijke manier hoor.
            Ik heb er hun gewoon op gewezen dat ik niet akkoord ben met de bijschrift...leverbaar op 3dagen...Een juf antwoorde...oow meneejr...ik geef je prioritair 1 dan...en komt ie so bij je ..op een kjortjere termj-ijn. U heeft geen standjaart cepjuter gekoocht..u heeft 4 meha rjam bij gevrjaagt..
            Ikke...a wel mersie...3weken om een latteke ram bij te foempen...
            Jufke...we chaan ons best djoen en je krijgt em so pinnen de kjorste keejren aan je djeur..

Ben is benieuwd...
            Begint al goed hi hi...word vervolgt...

Groetjes,

Ronny
            Ai, da's dan (te) duur extra geheugen!
            Elke doorwinterde Maccer weet dat je op een BTO tè lang moet wachten en dat Apple flink doorrekent voor extra geheugen! Les 1 bij de aankoop van een Mac: plaats extra geheugen zelf of/of laat dit door je dealer doen!

Comment

Nee zo dacht ik er niet over...maar dacht eerst aan Nederland. Als je naar het 078/ nmr belt dan krijg je telkens lieve stemmetjes uit Nederland. Daarom ..dacht ik zo.

Groetjes,

Ronny
              Ja,

Dat komt omdat het goedkoper is om een callcenter in te schakelen dat heel het Nederlandstalig gebied kan bedienen. Wees blij dat ze in India nog geen Nederlands spreken.

We leven in een klein landje.

Dave
              pixelpusher

Comment

Wat mij tegensteekt is dat er geen model is tussen de mac mini en de mac pro zonder dat er een scherm aan vast zit.
                Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Ja,

Dat komt omdat het goedkoper is om een callcenter in te schakelen dat heel het Nederlandstalig gebied kan bedienen. Wees blij dat ze in India nog geen Nederlands spreken.

We leven in een klein landje.

Dave
                  Dat doen ze intussen wel, er zitten verschillende callcenters met NL sprekenden in India.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                    Da's een goeie, bij de applestore zijn ze te duur maar ze rekenen hetzelfde, "maaaaaar" je krijgt er een bongo box bij.
                    Al eens gerekend hoeveel zo'n Bongobox een bedrijf kost?
                    Had het fout geschreven, ik bedoelde dat ze dezelfde prijs voor de imac aanrekenen maar wel goedkoper voor geheugen...
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                      Dat doen ze intussen wel, er zitten verschillende callcenters met NL sprekenden in India.
                      Ja er zullen altijd wel buitenbeentjes zijn he
                      pixelpusher

Comment

IK vraag me af...welke audio kaart zit er in een Imac? ik vind er nergens iets over in de technische fiche?

Groetjes,

Ronny

Comment

IK vraag me af...welke audio kaart zit er in een Imac? ik vind er nergens iets over in de technische fiche?

Groetjes,

Ronny
                          Eigenlijk is dit nu net iets wat je niet aan maccers vraagt, who cares? het werkt perfekt ;-) maar ik ben toch even voor je gaan zoeken.

Imac 24 / 2,8 / 800mhz fb:

Intel High Definition Audio:

Apparaatcode: 0x106B00A0
                          Audiocode: 62
                          Beschikbare apparaten:
                          Luidspreker:
                          Aansluiting: Intern
                          Koptelefoon:
                          Aansluiting: Combinatie
                          Microfoon:
                          Aansluiting: Intern
                          Lijninvoer:
                          S/P-DIF-uitvoer:
                          S/P-DIF-invoer:

Comment

Zou dat ook werken in dolby?...ik heb hier al een setje boxen van Bose Companion 5-multimedialuidsprekers aan mijn dell hangen en vraagt wel een dolby compatible soundkaart.

Groetjes,

Ronny

Comment

Zou dat ook werken in dolby?...ik heb hier al een setje boxen van Bose Companion 5-multimedialuidsprekers aan mijn dell hangen en vraagt wel een dolby compatible soundkaart.

Groetjes,

Ronny
                              Heu, Ronny, ik heb hier de dezelfde companion 5, die gaan toch via usb?? Zelfs geen drivers nodig met Osx.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Heu, Ronny, ik heb hier de dezelfde companion 5, die gaan toch via usb?? Zelfs geen drivers nodig met Osx.
                                Sorry voor mijn onwetenheid...ik ken dus echt niks van mac hoor...ik weet alleen dat bij de instructies van die bose set stond dat je bij de instellingen de 5.1 moest selecteren...dus ik zal moeten de denkwijze van windows moeten af leren....ik vrees dat ik nog meer domme vragen ga stellen..dus beetje begrip.

Groetjes Ronny

Comment

Working...
                                X