Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet alternatief

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet alternatief

Skynet:
    3422 en 326

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
      Je krijgt een kat in een zak... heb sinds 6 maart digitale telenet tv. Ik kreeg op papier 1 maand alle paketten zonder verplichting.Na 1week een brief in de bus dat het maar 2weken geldig was ..gedaan met de leute na 2weken.
      Ik heb een digirecorder .Die loopt veel vast of er komt op het scherm dat ik de kabel moet controleren.Ik ben nu aan het zoeken om het buiten te kieperen. Mijn eerste factuur heb ik vandaag gehad. Kleine 100 euro...en je geraakt er niet aan uit.Bv 2x kabelabonnement voor 2 maanden aangerekent en nadien weer afgetrokken. Snap er de ballen van..Je betaalt wel een activering en dan nog huurgeld dat volgens mij niet klopt...ze stellen het mooi voor !!
      Ik heb mij dan toch diene kat in de zak aangeschaft
      Heb hier nu al 2 dagen die digirecorder staan en ben er voor het moment nog tevreden over , vooral die flexview vind ik makkelijk en opnemen gaat ook snel en makkelijk.

Dat verhaal van die extra's 1 maand gratis (wat ik nu ook heb, alles er op en eraan ....) , en dat je er moeilijk weer van af raakt heb ik ook al gehoord, en ik zal ze proberen voor te zijn, binnen een twee tal weken bel ik naar de klantendienst dat ze al die extra's mogen van mijn kabel halen en dat ik alleen het basis pakket wens...

Ik ben benieuwd naar mijn eerste factuur
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Vriend van me heeft over 3 weken telenet kabel + digicorder genomen.Heeft alles 3 weken gratis gehad en zit nu automatisch op het standaard aanbod.Hoef je dus zelf niks voor te doen,zal beetje teveel kritiek geweest zijn zeker van mensen die jaar abbo aan been hadden?
        Blijkbaar vond hij die prime zenders wel leuk want nu 2 dagen later heeft hij via de de menu terug prime aangevraagd.Zo klanten zien ze graag he die extra paketten hebben

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Vriend van me heeft over 3 weken telenet kabel + digicorder genomen.Heeft alles 3 weken gratis gehad en zit nu automatisch op het standaard aanbod.Hoef je dus zelf niks voor te doen,zal beetje teveel kritiek geweest zijn zeker van mensen die jaar abbo aan been hadden?
          Blijkbaar vond hij die prime zenders wel leuk want nu 2 dagen later heeft hij via de de menu terug prime aangevraagd.Zo klanten zien ze graag he die extra paketten hebben

mir
          Was hetzelfde hier.

Ik heb het familiepakketje er bij genomen...voor de Discovery en andere Historychannels
          Mvg Tim

Comment

En we hebben er een nieuwe speler bij !
            Zijn naam is dxADSL, en gooit met gigabytes dat het geen naam heeft

Maximale downloadsnelheid 6Mbps
            Maximale uploadsnelheid 640Kbps
            Maximaal dataverbruik/maand 175 GB
            Extra volumeblokken € 0,90
            Persoonlijke webruimte 100 MB
            Email 3 adressen, 5 aliassen (50 MB / mailbox)
            VOIP Ja
            Aantal computers Onbeperkt
            Prijs incl. btw € 32,5

Geen geweldige snelheden natuurlijk.
            Maar met de openstelling van het ADSL2+ netwerk van belgacom (1 juli dacht ik?) zal dat wel veranderen.

Goed nieuws!
            flickr

Comment

pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht

damn!
                Bedrijfsnetwerk?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Photoshop?

Comment

CEO van Telenet?
                    Mvg Tim

Comment

Eigen server in een datacenter in Zaventem.
                      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Eigen server in een datacenter in Zaventem.
                        Cheater!
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Cheater!
                          Wel,

't Is ni echt de verbinding naar thuis, maar 't is ook een Internetverbinding, ni?

't Is in ieder geval al ni gefotosoeped.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Ik betaal voor mijn Telenet 62€ (in combinatie met digitv) voor 65GB traffiek en 20Mbits/sec down & 512Kbit/sec up (dit wordt binnenkort 1Mbit/sec).
                            Wat een verschil op zeven jaar tijd, nu een down van bijna 200 Mbit/sec. en een up van 10 Mbit/sec.

Comment

Moderator Note: Nogal wiedes, op 7 jaar tijd. Deze topic wordt afgesloten, omdat er een recente 'alternatief voor Telenet' is opgestart.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X