Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je krijgt een kat in een zak... heb sinds 6 maart digitale telenet tv. Ik kreeg op papier 1 maand alle paketten zonder verplichting.Na 1week een brief in de bus dat het maar 2weken geldig was ..gedaan met de leute na 2weken.
Ik heb een digirecorder .Die loopt veel vast of er komt op het scherm dat ik de kabel moet controleren.Ik ben nu aan het zoeken om het buiten te kieperen. Mijn eerste factuur heb ik vandaag gehad. Kleine 100 euro...en je geraakt er niet aan uit.Bv 2x kabelabonnement voor 2 maanden aangerekent en nadien weer afgetrokken. Snap er de ballen van..Je betaalt wel een activering en dan nog huurgeld dat volgens mij niet klopt...ze stellen het mooi voor !!
Ik heb mij dan toch diene kat in de zak aangeschaft
Heb hier nu al 2 dagen die digirecorder staan en ben er voor het moment nog tevreden over , vooral die flexview vind ik makkelijk en opnemen gaat ook snel en makkelijk.
Dat verhaal van die extra's 1 maand gratis (wat ik nu ook heb, alles er op en eraan ....) , en dat je er moeilijk weer van af raakt heb ik ook al gehoord, en ik zal ze proberen voor te zijn, binnen een twee tal weken bel ik naar de klantendienst dat ze al die extra's mogen van mijn kabel halen en dat ik alleen het basis pakket wens...
Ik ben benieuwd naar mijn eerste factuur
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Vriend van me heeft over 3 weken telenet kabel + digicorder genomen.Heeft alles 3 weken gratis gehad en zit nu automatisch op het standaard aanbod.Hoef je dus zelf niks voor te doen,zal beetje teveel kritiek geweest zijn zeker van mensen die jaar abbo aan been hadden?
Blijkbaar vond hij die prime zenders wel leuk want nu 2 dagen later heeft hij via de de menu terug prime aangevraagd.Zo klanten zien ze graag he die extra paketten hebben
Vriend van me heeft over 3 weken telenet kabel + digicorder genomen.Heeft alles 3 weken gratis gehad en zit nu automatisch op het standaard aanbod.Hoef je dus zelf niks voor te doen,zal beetje teveel kritiek geweest zijn zeker van mensen die jaar abbo aan been hadden?
Blijkbaar vond hij die prime zenders wel leuk want nu 2 dagen later heeft hij via de de menu terug prime aangevraagd.Zo klanten zien ze graag he die extra paketten hebben
mir
Was hetzelfde hier.
Ik heb het familiepakketje er bij genomen...voor de Discovery en andere Historychannels
Comment