Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet alternatief

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet alternatief

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Maar via Satelliet heb je toch grote lag?
    Wat bedoel je met lag? ... vertraging?

JanMetDePet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Ben 2j terug overgestapt van Belgacom naar telenet.
      Heb internet(10Mb /512kb - 50Mb webspace) -onbeperkt vaste telefoon-digitale TV -een abo voor GSM voor samen 55€/mnd.
      Bij Belgacom was dat voor Internet +onbeperkt vaste tel alleen: 18€ meer (voor het abonnement van de tel lijn).
      Maar 1 keer problemen gehad, telenet gebeld , vertelden mij onmiddelijk dat er iets mis was met mijn router, idd kabletje zat los in de plug.. moeder had afgestoft.
      Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik heb er alleen mijn domein gehost en op service kunt ge gewoon helemaal niet rekenen, ik heb een paar tickets openstaan waar sinds maanden geen reactie op komt.
        De problemen die ik er heb zijn steeds betreffende mail.
        Hopelijk zijn ze beter voor hun internetaansluitingen.

J ebent niet de enige die problemen heeft met mail. Hun internet werkt echt erg goed maar van de mailserver heb ik al meer slechte dingen gelezen op verschillende fora. Zelf heb ik mijn hosting en mail bij one.com en dit werkt perfect.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
          Wat bedoel je met lag? ... vertraging?

JanMetDePet
          Ja.

Omdat het signaal wat tijd nodig heeft om naar de satelliet te gaan en terug naar de aarde.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Speedtest resultaat met Telenet vandaag

via http://speedtest.telenet.be

Last Result:
            Download Speed: 15 kbps (1.9 KB/sec transfer rate)
            Upload Speed: 55 kbps (6.9 KB/sec transfer rate)

machtig!

Ze komen maandag naar de modem kijken, nog 3 dagen tegen lager-dan-inbel snelheid
            http://www.razziphoto.com/

Comment

Download Speed: 3416 kbps (427 KB/sec transfer rate)
              Upload Speed: 329 kbps (41.1 KB/sec transfer rate)

Ook eens de test gedaan, Belgacom ADSL go....
              Mvg. Renzowoef
              Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

razzi welke modem heb jij?
                Vriend van me had hetzelfde probleem,zijn 8 jaar oude modem vervangen en alles terug ok.

ook eens een testje gedaan op die speedtest site :

Last Result:
                Download Speed: 17319 kbps (2164.9 KB/sec transfer rate)
                Upload Speed: 493 kbps (61.6 KB/sec transfer rate)

mir
                Last edited by mir; 28 maart 2008, 21:47.
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

heb al een tijdje scarlet. 30Gb en een goede snelheid. kijk maar eens gerust op de site van de kippetjes...

snelheden vergelijken kan nogal subjectief zijn... een stuk hangt ook af(zeker bij DSL-verbindingen) hoever je van de centrale zit, en de lengte en kwaliteit van de telefoonkabel binne's huis.

Mvg,

Vincent
                  Vincent blogt

Comment

Ook even getest :
                    Download Speed: 8970 kbps (1121.3 KB/sec transfer rate)
                    Upload Speed: 463 kbps (57.9 KB/sec transfer rate)

Eigenlijk wel tevreden met Telenet, behalve met hun prijs/limiet politiek.
                    Vergeleken met het buitenland zijn ze "schandalig" duur.

Groetjes
                    Skitch
                    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Ja de prijs is naar de hoge kant,maar vergeet niet dat je voor die prijs toch een snelle verbinding hebt.Voor sommige is dan de download limiet een probleem maar voor 90% van de gebruikers zal hun volume ruim voldoende zijn.

mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

hier ook even vlug testje gedaan:

Last Result:
                        Download Speed: 19167 kbps (2395.9 KB/sec transfer rate)
                        Upload Speed: 936 kbps (117 KB/sec transfer rate)

ik ben wel tevreden van telenet, maar van mij mogen ze die upload snelheid serieus optrekken hoor, uploaden kan soms uuuuren duren. Downloaden gaat voor mij meer dan snel genoeg, da moet nie sneller.
                        Telenet, geef ons liever ne grotere limiet of snellere upload!!
                        ik zit verdorie elke maand op smallband
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht

ik ben wel tevreden van telenet, maar van mij mogen ze die upload snelheid serieus optrekken hoor, uploaden kan soms uuuuren duren.

Het probleem is, dat dan iedereen zijn eigen server thuis opzet En dat er dan in veel bedrijven hun zakken gaat gezeten worden. Ik heb geen hosting meer nodig, als telenet zijn upload gelijk aan zijn download zet
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. Telenet heeft een defecte filter vervangen en nu is alles terug naar normale snelheid

Last Result:
                            Download Speed: 9536 kbps (1192 KB/sec transfer rate)
                            Upload Speed: 481 kbps (60.1 KB/sec transfer rate)
                            http://www.razziphoto.com/

Comment

Download Speed: 9645 kbps (1205.6 KB/sec transfer rate)
                              Upload Speed: 491 kbps (61.4 KB/sec transfer rate)
                              Nou, dat zit zo een beetje gelijk bij de meesten hé.
                              Voordeel vind ik dat TV, telefoon en internet bij één bedrijf zitten. Dat voorkomt het kat en muisspelletje dat collegae van mij al hadden (Skynet-Belgacom-eigen fout of Scarlet-modem-eigen fout-Belgacom).
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
                                Download Speed: 3416 kbps (427 KB/sec transfer rate)
                                Upload Speed: 329 kbps (41.1 KB/sec transfer rate)

Ook eens de test gedaan, Belgacom ADSL go....
                                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                                Nou, dat zit zo een beetje gelijk bij de meesten hé.
                                Voordeel vind ik dat TV, telefoon en internet bij één bedrijf zitten. Dat voorkomt het kat en muisspelletje dat collegae van mij al hadden (Skynet-Belgacom-eigen fout of Scarlet-modem-eigen fout-Belgacom).
                                Nee, ik ben wat trager, de meeste die hier een test zetten zijn telenet klanten...
                                Zijn er hier geen belgacom adsl klanten die even de test willen doen, als ik dat zie ben ik zowat 3 maal trager als de telenetters , ligt dit aan belgacom of aan mijn eigen (bekabeling, instellingen...??)
                                Mvg. Renzowoef
                                Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Working...
                                X