Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet alternatief
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Telenet alternatief
Man man, jullie zouden een mens bang maken met jullie reacties....
Ik heb hier juist een digirecorder en digitale tv besteld bij telenet ze komen (normaal gezien ) volgende week vrijdag het boeltje plaatsen.
Hopelijk koop ik geen "kat in een zak"Mvg. Renzowoef
Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk berichtMan man, jullie zouden een mens bang maken met jullie reacties....
Ik heb hier juist een digirecorder en digitale tv besteld bij telenet ze komen (normaal gezien ) volgende week vrijdag het boeltje plaatsen.
Hopelijk koop ik geen "kat in een zak"
Tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Het enige probleempje was het af en toe vastlopen van de digibox, maar dat is nu al een tijdje geleden.
Comment
-
Ik had ook een probleem met een veel te trage donwload ( ong 58 %) van mijn beloofde 10Mbps (Express Net) . Na wat telefoontjes en testen met
telenetsoft , is er een technieker gekomen , en die heeft mijn 4jaar oude
modem, vervangen door een nieuwe , en ik had terug 95 %.
Dus het lag niet aan mij , en ik heb niets moeten betalen
Telenet :lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtIk betaal voor mijn Telenet 62€ (in combinatie met digitv) voor 65GB traffiek en 20Mbits/sec down & 512Kbit/sec up (dit wordt binnenkort 1Mbit/sec).President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schtein Bekijk berichtDie digitv is gratis tenzij je extra packs hebt, bij edpnet blijf ik daar dus ruim onder (rond de 50 euro)
Kan in ieder geval niet klagen van Telenet.
DVD'tje (5GB) is op een klein uurtje binnen, niet slecht zou ik zeggen..ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Ook ik HAD problemen met telenet. Ik vond echter geen aanvaardbaar alternatief wat de kostprijs betreft.
Ik heb enkele uren met de klantendienst gebeld omdat mijn internetverbinding, telefoon en mijn digitale TV regelmatig wegvielen. Dit is inmiddels anderhalf jaar geleden, en hij is niet meer uitgevallen, behalve wanneer het aangekondigd was, en één algemene stroompanne.
Hier zaten tal van problemen en ze zijn allemaal opgelost :
- distributiekast in de straat was iets mis
- distributiekast voor het huis zat iets mis
- mijn oudmodische modem is compleet vervangen door een klein en nieuw model
Kostprijs : NIHIL.
Ik blijf nog even bij telenet. Door een paar uurtjes zagen en enkele mailtjes, ben ik nu nog altijd even goedkoop af.
Comment
-
Mijn ervaring met TN is dat ze niks uit zichzelf gaan doen.
Echter wanneer de individuele klant gefundeerd klaagt en dus niet in het wilde weg van alles roept, dan kun je van hen veel bereiken.
Het zou inderdaad niet de manier van werken mogen zijn in een ideale wereld, maar waar is het dat wel?
Iets van gras ... en overkant..ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Ben al sinds Telenet er is , klant van telenet. Nooit geen problemen gehad...tot over een half jaar toen ik regelmatig moest vaststellen dat mijn lijn niet zo snel was als ze moest zijn.
Ondertussen de modem nog eens laten upgraden, doch nog heb ik dit probleem af en toe.
Ik ben nu vol belangstelling aan het uitkijken tegen wanneer het surfen (2wegs) via de satelliet betaalbaar wordt en tegen dat hier fatsoenlijke snelheden gehaald worden.
Vraag me hierbij af of ik dan ook gewoon klant kan worden bij bijv. een provider in de States. Alleszins moest dit zijn...dit zou de markt serieus opengooien, en de momenteel dure prijzen naar beneden brengen.
JanMetDePetHolga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk berichtBen al sinds Telenet er is , klant van telenet. Nooit geen problemen gehad...tot over een half jaar toen ik regelmatig moest vaststellen dat mijn lijn niet zo snel was als ze moest zijn.
Ondertussen de modem nog eens laten upgraden, doch nog heb ik dit probleem af en toe.
Ik ben nu vol belangstelling aan het uitkijken tegen wanneer het surfen (2wegs) via de satelliet betaalbaar wordt en tegen dat hier fatsoenlijke snelheden gehaald worden.
Vraag me hierbij af of ik dan ook gewoon klant kan worden bij bijv. een provider in de States. Alleszins moest dit zijn...dit zou de markt serieus opengooien, en de momenteel dure prijzen naar beneden brengen.
JanMetDePetITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Ik ben nu sinds een goed jaar bij Dommel en heb nog geen enkel probleem gehad. Het is echter een heel stuk goedkoper vergeleken met telenet.
Verder was ik wel tevreden van telenet want buiten een paar uitvallen werkte alles steeds naar behoren. Hun prijs is helaas aan de hoge kant.Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Bezoek mijn foto's online
Comment
-
Dommel
Al 2 jaar klant, heel tevreden. Nooit downtime, goeie snelheid, waanzinnig grote limiet (voor belgische normen)
en vooral, hun prijs is in vergelijking met telenet gewoon STUKKEN beter
Daarvoor zat ik bij EDPNet. Dat was ook in orde.Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk berichtDommel
Al 2 jaar klant, heel tevreden. Nooit downtime, goeie snelheid, waanzinnig grote limiet (voor belgische normen)
De problemen die ik er heb zijn steeds betreffende mail.
Hopelijk zijn ze beter voor hun internetaansluitingen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment