Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik overweeg te stoppen met posten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik overweeg te stoppen met posten.

Ik denk dat alles al gezegt is, sterkte met de verwerking en tot gauw maar weer.
    Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Nou goed. Het verbaasd me dan altijd wel dat er dan toch nog mensen zijn die het diplomatieke niveau van een mestkever halen, en niet in staat zijn om op een fatsoenlijke manier hun reactie te geven. Maar ook die mensen behoren in de maatschappij. Ik kan daar niet boos om worden en lees dan de reacties met een glimlach

Thanks voor het lezen folks, thanks voor de tips, en tot de volgende

Mods: ik ben er uit. Van mij mag er een slot op
      "Slot er op", want die kritische reacties waren eigenlijk niet gevraagd..:-)
      Beste MadMax, natuurlijk maak je mooie foto's. Ik zie hier ook mooie foto's van andere mensen.
      De zelfbevestiging die je zoekt met "ik stap er uit..." en de verwachte ophemeling lijken mij eerder iets voor een sessie bij één of andere psy.
      Heel herkenbaar is weer "niveau van een mestkever..." durft er daar toch iemand kritisch te zijn!
      Er is echt nog een wereld buiten waar vanalles te doen is!

groeten

Comment

Ik ben een tijd actief geweest in dieren.. toen landschappen en uiteindelijk mijn draai gevonden in mensen modellen.
        Volgende opdracht.....MACRO.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Volgende opdracht.....MACRO.
          Goed idee. Libellen in "babe afwerking" hebben we hier nog niet gezien

Die rubriek kan trouwens wat nieuwe input gebruiken om er de gezonde competitiegeest op te voeren.
          Na een mijzelf opgelegde, geruisloos ingevoerde, even geruisloos uitgevoerde en o zo deugddoende BD pauze sta ik alvast te trappelen voor het nieuwe macro seizoen.
          Meer foto's op mijn website

Comment

Als de macro-mannen jouw draadje komen opfleuren, dán zit je pas écht gebeiteld op BD.

Wie het kleine niet begeert ...
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Mods: ik ben er uit. Van mij mag er een slot op
              Ik ben altijd een bewonderaar geweest van de kwaliteit en veelzijdigheid van je werk (je zaak, foto's, boek, ...). Desondanks heb ik zelden op je foto's gereageerd. Comments geven op andermans foto's is niet mijn ding - ik weet wat lekker eten is, desalniettemin ga ik geen recenties schrijven over het betreffende restaurant.

Met deze thread ben je voor mij wel een beetje van het voetstuk gevallen waarop je in mijn ogen stond. Ik was eigenlijk helmaal niet van plan te reageren maar het vragen om een slotje doet toch wel de deur dicht. :gruwel: Als je echt zoveel tijd op BD spendeert als je zegt te doen zou je toch wel beter moeten weten...

Comment

Doe gewoon waar je u goed bij voelt.
                Dit is niet uw eerste post in deze richting en niet de eerste BD-er die er zo tegen aankijkt.

Dus het zal wel van ergens komen...

Chill en als je de nood voelt, kom je wel terug.
                En anders zien we u wel ergens anders op het net.

Comment

Weet je Leonidas, dat voetstuk heb ik nooit om gevraagd, dat is iets wat jij of anderen ervan maken. Als ik er niet op sta, hoef ik er ook niet af te vallen.
                  Het enige wat ik heb gedaan is mijn platen gepost, ontzettend veel van jullie 'gezever' geleerd, en mijn eigen stijl gevonden.

Ik stel in dit topic een heel simpele, en open vraag .... met een hoop twijfel twijfel aan mijn kant. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.

Binnen een dag tijd word ik uitgemaakt als een zielepoot, egotripper, zuipschuit 'roept om aandacht' enz....
                  Wie moet er dan van zijn voetstuk vallen? Ik of die mensen die niet op een normale nette manier een discussie kunnen voeren en/of een vraag beantwoorden?

In al die tijd dat ik hier ben geweest heb ik ontzettend veel mensen hier, met ontzettend veel plezier, geholpen met raad en daad. Mijn pb'box en email stroomde soms over. Nooit heb ik geklaagd, altijd netjes geantwoord. De eerste die dit niet kan beamen mag me nu aanklagen.

Ik heb nog nooit ruzie gehad/gezocht met mensen hier op het forum, altijd geprobeerd netjes de plaatjes te beoordelen, vaak meer dan gemiddeld in vergelijk met anderen. (in mijn favo forumonderdeel dan)

Ik heb het gedaan omdat ik het leuk vond en heb altijd genoten van andermans werk en hun gerespecteerd voor wat ze doen. Beginner of gevorderd. Natuurlijk heb ik ook wel eens een steek laten vallen of een sneer hier en daar geplaatst. Denk dat iedereen dat wel eens doet.

Maar nu krijg je dit soort onzin om je oren? Persoonlijk denk ik niet dat ik dit niet heb verdiend. Vandaar mijn vraag om een slotje, om een modergevecht te voorkomen.

En wedden dat er nu weer een of andere grapjas gaat komen met ... 'ow wat is ie weer zielig?'

Gelukkig zijn er mensen die wel mijn vraag op een nette manier hebben kunnen beantwoorden en daar heb ik ook om gevraagd.

Thanks daarvoor.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Max,
                    Die reacties van die enkele (schippers aan wal) is waarschijnlijk uw ( stank voor ) dank omdat ze zoveel mochten opsteken van u.

Na kweetniethoeveel uren en kweetniethoeveel antwoorden, workshopfilmkes en hulp dat je aan iedereen van bd gegeven hebt moet dit als een mes in de rug voelen...

Enfin... de reacties van sommige pipo's doen mij 2 keer nadenken voor ik nog iemand help op dit forum.
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Komaan mannen, de overgrote meerderheid van de mensen hier, enkele uitzonderingen daargelaten zijn toch positief ingesteld, zelfs de mensen die hoofdzakelijk positief reageren mogen toch ook wel eens een heel kleine bedenking maken , zeker als het beleefd geformuleerd wordt, laat jullie tenen anders een beetje inkorten ...

Comment

Weet je Leonidas, dat voetstuk heb ik nooit om gevraagd
                        Nee, dat moest er nog bijkomen. Dat voetstuk had je m.i. verkregen (verdiend) vanwege de kwaliteit van je werk en je inzet met uitleg, demo's etc.

Maar nu krijg je dit soort onzin om je oren? Persoonlijk denk ik niet dat ik dit niet heb verdiend. Vandaar mijn vraag om een slotje, om een modergevecht te voorkomen.
                        Ik kan leven met slotjes vanwege het overtreden van de huisregels hier, maar slotjes om iets te voorkomen staan voor mij gelijk aan censuur. Een slotje moet ook een autonome beslissing van de dienstdoende moderator zijn en niet omdat iemand er om vraagt. Zeker niet door een TS die dingen te horen krijgt die hem of haar bij het begin van een thread niet voor ogen stonden. Als je zoiets als dit start kun je natuurlijk wel wat venijnige posts (terecht of onterecht) verwachten. Maar je moet dan ook wel een beetje tegen kritiek kunnen.

Sorry, maar als je niet over dat slotje was begonnen had ik hier niet eens gereageerd.

Comment

Als de TS antwoord op zijn vraag heeft, mag hij gerust vragen om de post te sluiten. Dit is geen censuur maar 'closure'.

Comment

[MOD]
                            Even verplaatst naar een geschikter forumdeel

Comment

Madmax, ik heb heel veel bijgeleerd van je. Altijd heb ik met bewondering naar je foto's gekeken. Heb zelfs het gevoel dat ik je ken op een of andere manier (wat uiteraard niet kan). Als je pauze nodig hebt, dan zij het zo. Ik zal alvast je fotografie, je humor hierop BD missen, maar zeker opvolgen via je website!

Let aub niet op irritante mensen die hier reageren. Zulke mensen zijn er overal die om niets zeuren.

Het feit dat je mensen hebt geholpen en altijd op alle vragen hebt geantwoord, tutorials gemaakt, maakt je een mooie mens. Bedankt Madmax!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                                Goed idee. Libellen in "babe afwerking" hebben we hier nog niet gezien

Die rubriek kan trouwens wat nieuwe input gebruiken om er de gezonde competitiegeest op te voeren.
                                Na een mijzelf opgelegde, geruisloos ingevoerde, even geruisloos uitgevoerde en o zo deugddoende BD pauze sta ik alvast te trappelen voor het nieuwe macro seizoen.
                                Aha, ik kijk al uit naar je werk
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X