Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik overweeg te stoppen met posten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik overweeg te stoppen met posten.

Daaaag, misschien tot dat je terug zin hebt om weer te posten.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      Ach... als het geen voldoening meer geeft, moet je gewoon even stoppen. Misschien ga je het missen, en kom je snel weer terug, misschien ook niet. Wat maakt het uit? Je moet doen waar je zin in hebt en niet blijven hangen. Als het straks helemaal tegen gaat staan vertrek je met een onbevredigend gevoel. Je kent misschien wel het gezegde: "Verlaat het feest als het op z'n gezelligst is".
      En wat betreft je fans: die moeten dan maar regelmatig op jouw website komen kijken. Internet is meer dan BD alleen.
      'k Zou het niet beter kunnen zeggen hebben
      fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk bericht
        Ondanks het feit dat hij goed is in wat hij doet schreeuwt hij weeral om aandacht. Pure egotripperij.
        Dat schreeuwen van jouw is schreeuwen om het schreeuwen. Waarom zeg je dit?! Waar baseer jij jouw botte opmerking in vredesnaam op? Zeg dan liever niks of onderbouw je loze kritiek zodat het niet loos is.....
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
          Ach... als het geen voldoening meer geeft, moet je gewoon even stoppen. Misschien ga je het missen, en kom je snel weer terug, misschien ook niet. Wat maakt het uit? Je moet doen waar je zin in hebt en niet blijven hangen. Als het straks helemaal tegen gaat staan vertrek je met een onbevredigend gevoel. Je kent misschien wel het gezegde: "Verlaat het feest als het op z'n gezelligst is".
          En wat betreft je fans: die moeten dan maar regelmatig op jouw website komen kijken. Internet is meer dan BD alleen.
          Lijkt me een prima plan dit.

PAUZE

Tot snel.. of niet

Thnx allemaal.
          Jorgen
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Mannen toch, wat ze tegenwoordig al schelden noemen...
            Niet moeilijk dat ze in Nederland zeggen dat wij Belgen niet mondig zijn.
            edjeB, het is niet de eerste maal dat Mad Max zo'n topic
            opent en daarna schrijft dat hij teveel gezopen had.
            En ik vind het triestig dat iemand met zijn kwaliteiten op die
            manier aandacht en bevestiging moet vinden. Hij doet zichzelf daarmee te kort.

Maar de persoon die dit roept komt waarschijnlijk zelf iets te kort in z'n leven.
            Misschien zouden een paar knappe foto's zijn ego ook wat oppoetsen. Mja.. de bekende stuurlui he
            Ik kom niets te kort , ik heb al lang geleerd te relativeren. Ik ga nu niet ineens
            foto's posten om wat ook op te poetsen. Ik heb niets te bewijzen; er zit hier op 't forum volk dat mij en mijn foto's kent. (en ik pretendeer zeker geen modelfotografie zoals u want dat is mijne tak niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Lijkt me een prima plan dit.

PAUZE

Tot snel.. of niet

Thnx allemaal.
              Jorgen
              Iedereen heeft soms eens een dipje in het leven. Groot of klein (het dipje dus).
              Het siert je om in vrede een BD pauze te willen inlassen in je leven.
              Sommigen hebben dat niet willen toegeven aan zichzelf, dat ze een pauze nodig hadden... Dat die vele uren achter de PC met BD te veel van hun privé eiste.... en dan hebben ze zich afgereageerd op BD zelf om eruit te trekken met slaande deuren. Hetgeen niet nodig is, wel kinderachtig is.

Het siert je. Je bent een mens op hetzelfde hoge niveau als je foto's. Of is het andersom .

En vergeet niet : Eens je de BD microbe hebt (of gehad hebt ) blijf je altijd wel besmet.
              En met het HoF boek ben je onsterfelijk geworden......

Weet toch voor zeker dat ik telkens met veel genoegen en grote bewondering naar jouw werken gekeken heb. Er met volle teugen van genoten heb.
              (Ook al gaf ik geen respons of een korte WAW-achtig antwoord.)
              Hopelijk moet ik dat niet te lang missen ???

Tot later

Skitch
              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Stel je voor dat een ieder die wilt stoppen zo een topic opent.
                Idd het is niet de eerste keer dat MadMax dit zegt.
                Als je wilt stoppen dan stop je gewoon, wil je doorgaan ook prima.
                Maar ga nu a.u.b. niet vragen wat daar een ieder van denkt.

Als ik kijk hoeveel mensen hier weer zijn geweest, dan is het toch logisch dat er gezeurd wordt dat er geen voldoende reacties komen bij geplaatste foto's.

Kom op mensen men wacht op uw reacties m.b.t. tot geplaatste foto's.
                mvg
                antoine200

Comment

Jorgen,

laat je buik spreken en volg je gevoel. Analyseer en evalueer en je zal zien dat je er best op je eentje aan uit komt om een beslissing te nemen.

Ik zal zeker regelmatig je werk bekijken via je site en wens je nog veel succes! Bedankt ook voor de tips en hulp die je meegaf in topics, PB's en mails.

off topic: sommigen kunnen het blijkbaar maar niet laten om bij de best mogelijke gelegenheid gal te spuwen. Iemand drinkt één keertje een glas te veel, nadien krijgt deze persoon dit nog maar een keer in zijn strot geduwd als referentie bij topics met vragen... en aandacht... het feit zulke gal te spuwen vertoont een eigen kinderlijke aandachttrekkerij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                    Stel je voor dat een ieder die wilt stoppen zo een topic opent.
                    Idd het is niet de eerste keer dat MadMax dit zegt.
                    Als je wilt stoppen dan stop je gewoon, wil je doorgaan ook prima.
                    Maar ga nu a.u.b. niet vragen wat daar een ieder van denkt.

Als ik kijk hoeveel mensen hier weer zijn geweest, dan is het toch logisch dat er gezeurd wordt dat er geen voldoende reacties komen bij geplaatste foto's.

Kom op mensen men wacht op uw reacties m.b.t. tot geplaatste foto's.
                    mvg
                    antoine200
                    juist, amai wat een gedoe hier ! fotografie is meer dan BD of het internet !
                    het lijkt wel of mad max zijn leven ervan afhangt en dan genieten van de vele reakties opdit volstrekt zinloze topic. "Help ik wil stoppen , dit moet ik laten weten aan alle bd'ers !!! "
                    allez reageer maar hierop.... ik ga nog wa foto's bekijken. oef .....

ps : mad max maakt wel zeer goede foto's daar zijn we het allemaal over eens
                    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

uist, amai wat een gedoe hier ! fotografie is meer dan BD of het internet !
                      het lijkt wel of mad max zijn leven ervan afhangt en dan genieten van de vele reakties opdit volstrekt zinloze topic. "Help ik wil stoppen , dit moet ik laten weten aan alle bd'ers !!! "
                      allez reageer maar hierop.... ik ga nog wa foto's bekijken. oef .....

ps : mad max maakt wel zeer goede foto's daar zijn we het allemaal over eens
                      mijn gedacht... ik zit hier niet zo lang, en dit forum hangt idd. aan elkaar van de posts van jan en alleman. Sommigen doen dit mss. om aandacht te krijgen, anderen om te leren en commentaren te krijgen, en nog anderen om te delen. Zieje geen doel meer, stop er dan mee. Jammer, maar wie is onvervangbaar? Ik bedoel hier niks kwaads mee, maar zo is het nu eenmaal: als je geen nut meer ziet om hier rond te hangen, stop er dan idd. mee. PUNT.
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

Comment

Toch... Een klein beetje relativeren...
                        "Een roep om aandacht"... ja OK. De ene is al meer met BD bezig dan de andere. De ene heeft meer aandacht nodig dan de andere... we zijn nu éénmaal allemaal mensen.

Mijn hart ligt ook op mijn tong (men kon beter de uitdrukking veranderen in : mijn hart zit in mijn vingers), dus als er iets op mijn lever ligt, dan horen/lezen jullie het.
                        Wil je het niet horen... dan hoef je hier in algemeen of chitchat niets te komen lezen, en hoef je zeker niet te reageren.

Dus hij die een topic opent, en hij die op een topic reageert hebben evenveel of even weinig recht van spreken. Hij die de tijd neemt om te reageren heeft meestal dit topic gelezen, en heeft dus zijn tijd, die hij meent dat verloren tijd is, ook verdaan.

Dus zij die dit topic afdoen als "aandacht trekken", werken er zelf aan mee, door aandacht te geven... Het verhaaltje van de pot en de ketel kennen jullie toch.

Mvg

Chris

Comment

Als ik nog even de regels er op nalees, lijkt me dit meer iets voor Chit Chat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

..... en niet teveel luisteren naar de reacties van die jonkies die net een fototoestel gekocht hebben .
                            Kan je geen ongelijk geven, Hans

Soms vrees ik dat dit de langzame dood van BD wordt...
                            Last edited by Neos; 22 maart 2008, 01:56.
                            http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Wat ik eigenlijk een beetje uit het oog verloren ben, is het feit, dat BD best wel een groot geheel is.

Omdat ik hier toch al een tijdje vertoef heb je natuurlijk een soort van vriendenkring opgebouwd. Dan denk je; ik ken iedereen en iedereen kent jou.

Ik ben een tijd actief geweest in dieren.. toen landschappen en uiteindelijk mijn draai gevonden in mensen modellen.

Gekke is dat ik BD altijd zag als een klein clubje leuke mensen onder elkaar. En die zitten er uiteraard ook.

Ik besef me echter nu, na het serieus lezen van een aantal reacties, dat ik dit beter had kunnen delen met mijn vaste kring, en niet met de rest van jullie. Ik wilde alleen advies en misschien een duw in de rug. (niet in de sloot)

Kun je nagaan hoe close ik mij verbonden voel met zo'n forum. Eigenlijk idioot toch?

Nou goed. Het verbaasd me dan altijd wel dat er dan toch nog mensen zijn die het diplomatieke niveau van een mestkever halen, en niet in staat zijn om op een fatsoenlijke manier hun reactie te geven. Maar ook die mensen behoren in de maatschappij. Ik kan daar niet boos om worden en lees dan de reacties met een glimlach

Thanks voor het lezen folks, thanks voor de tips, en tot de volgende

Mods: ik ben er uit. Van mij mag er een slot op
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Ben toch wel benieuwd naar wat je gaat doen

Digitale fotografie is op dit moment DE hype.
                                Idereen koopt een digitaal toestel en gaat aan de slag. Ga maar eens kijken bij Konijn op zaterdag. daar is het drukker dan menig supermarkt.

na 3 maanden komen veel van die toestellen op marktplaats want het blijkt toch wat moeilijker te zijn dan gedacht

De harde kern, die er echt voor gaan, blijft toch wel bestaan.

Blijf posten Madmax, mooie foto's krijgen uiteindelijk de aandacht toch wel

alex
                                Website : www.alextimmermans.com
                                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Working...
                                X