Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
    Blijkbaar laat je geheugen je in de steek. Ik herinner me bijvoorbeeld nog levendig de discussie over dat voorval in de Olmense Zoo. Dat is zeker niet de enige thread die al snel een volledig verkeerde kant opging. Als moderator moet je alles lezen, overleggen met anderen alvorens in te grijpen, mensen achter de schermen aanmanen tot wat bedachtzaamheid,.... Pfffff....

Ik heb de beslissing van de RvB goedgekeurd en sta er nog altijd achter. Alleen al het opvolgen van de tientallen voorstellen van vrijwilligers om dit forum te helpen modereren is een pak werk
    "In goede banen leiden" bedoel je maar wat zijn "goede banen" en wat zijn "slechte" ??? elk heeft een mening en laat ze daar gewoon ronduit voor uitkomen...is dit niet altijd in een "hoffelijke taal" mij om het even het is "hun" taal niet de mijne...
    Ze zullen elkaar toch niet uitmoorden...misschien wel véél geblaf...maar bijten ze daarom???
    Soms zie ik hier meer "venijnige" opmerkingen in andere topics en u wellicht ook als "je geheugen je niet in de steek laat"
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
      De enige die werkt is belgiumdigital...
      Oké, goed geprobeerd Mutse. je heb me weer aan het lachen gebracht
      Die links bestaan inderdaad niet, het was maar om iets duidelijk te maken.
      Vriendelijke groeten van Pyper
      (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

Comment

Dan ben ik geslaagd in mijn missie , het begint een beetje een depri topic te worden waar verboden is.
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door doedelzakje Bekijk bericht
          Oké, goed geprobeerd Mutse. je heb me weer aan het lachen gebracht
          Die links bestaan inderdaad niet, het was maar om iets duidelijk te maken.
          Ik was toch niet de enige die op de links geklikt heeft

Maar die link ikzoekeenlief werkt toch nu kan ik weer niet kiezen
          Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes

Ik was toch niet de enige die op de links geklikt heeft

Maar die link ikzoekeenlief werkt toch nu kan ik weer niet kiezen
            Die had ik niet geprobeerd want heb een prachtmeid

woops , enorm offtopic aan het gaan, oja we zitten in chit chat so no problemo
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Wel, dit is iets waar ik met Skitch een poos terug heb over gesproken...........[knip].........
              Wim,
              Kleine verduidelijking.
              In het leuke en gezellige gesprek dat we die dag samen over BD hadden bedoelde ik vooral dat modereren van een groot forum (zoals BD ) professionele kwaliteiten/eigenschappen eiste.
              Niet dat ze er moeten voor betaald worden hé. Alhoewel... BD is altijd al een voortrekker geweest in forumland..... en alleen dinosaurussen zijn uitgestorven door zich niet aan te passen aan de moderne tijd..... (persoonlijke noot..gepikt van ergens...)
              BD is (gelukkig) heel flexibel en durft beslissingen te nemen..... en terug te nemen....

Ik opperde toen wel dat onze mods eigenlijk van een professionele cursus "modereren" zouden moeten kunnen genieten. En we wisten/dachten dat dit nog niet bestond/bestaat. Maar als het zou kunnen.....

Nu denk ik wel dat als er zo een cursus zou (kunnen) bestaan, onze ervaren mods de eersten zijn om, als ervaringsdeskundigen, om zo'n een forumcursus uit de grond te stampen.
              't Zal wel met vallen en opstaan zijn, maar onze mods kennen dat al....

Groetjes
              Skitch
              Last edited by Skitch; 11 december 2007, 11:37. Reden: Tekst een beetje ingekort
              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                "In goede banen leiden" bedoel je maar wat zijn "goede banen" en wat zijn "slechte" ??? elk heeft een mening en laat ze daar gewoon ronduit voor uitkomen...is dit niet altijd in een "hoffelijke taal" mij om het even het is "hun" taal niet de mijne...
                Klopt maar in sommige van die threads raken mensen sdiep gekwetst - in het door mij vermelde draadje waren dat zelfs mensen die niks met BelgiumDigital te maken hadden!

Dat andermans gedrag jezelf niet aangaat of raakt is volgens mij een stelling die lang niet voor iedereen opgaat.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Wat is ChitChat?
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Wat is ChitChat?
                    Shhhttt! tis hier nu eens stil...
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                      Shhhttt! tis hier nu eens stil...
                      Neen, ze beginnen gewoon opnieuw : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=191794

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Ja, ze is leden aan het werven voor een nieuw chit chat forum waar je ook af en toe een foto kunt plaatsen.

Je wordt er moe van.
                        mvgr
                        antoine200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                          Heel erg jammer.
                          Wij moeten treuren.Jij hebt toch velen andere fotografie sites

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Ik kom hier reeds van 2001,heb hier veel mensen zien komen en gaan.
                            Sommige zijn hier nog maar enkele maanden en hebben het al tot moderator of iets dergelijk geschopt.Deze gaan hier nu eens even beslissen hoe het verder moet met BD.
                            Wij als oude bezoekers hebben geen recht tot spreken want we zijn geen betalend lid.We kunnen dan niet anders dan ons neerleggen bij die beslissingen.Nu er is nog leven na BD,maar ik vind het een jammere zaak.
                            Veel werk om te modereren op chit-chat,dat is volgens mij niet de echte reden van de sluiting,en gaat het modereer werk niet minderen.Het is de manier van modereren op BD die verkeerd loopt.
                            Ale misschien was dit een van mijn laatste posts in chit-chat.
                            Gegroet,

mir
                            Ik heb deze topic nu pas gelezen, en misschien is dit al oud nieuws, maar HALLELUJA, ik ben blij dat er nog andere mensen zijn die dezelfde bedenking maken als ik!
                            An  a day keeps frustration away!
                            http://www.demey-deleus.be

Comment

Moest het nog niet opgevallen zijn, CC is nog steeds door iedereen toegankelijk
                              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                                maar HALLELUJA
                                Dit is een forum voor fotografie hé, wij zijn geen sekte.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X