Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
eigenlijk is het heel simpel.dit is mijn reactie.
wij zijn niet meer welkom in chitchat, ok het zij zo maar verwacht dan ook geen reactie meer in en andere rubriek op een groene bol zijn vraag! dop uw eigen boontjes green suckers
't is dat u de mensen al zo veel geholpen hebt....
wij zijn niet meer welkom in chitchat, ok het zij zo maar verwacht dan ook geen reactie meer in en andere rubriek op een groene bol zijn vraag! dop uw eigen boontjes green suckers
Voor dat je jezelf belachelijk maakt met zo'n opmerking, kijk dan eens even na wie er ooit gereageerd heeft op jouw vragen/posts. Daar zitten toch wel héél veel groene bollen tussen. Klik maar eens in jouw profiel op de link naar de topics die jezelf gestart hebt, en verbaas jezelf.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Ondertussen wel duidelijk dat het niet de eerste keer is dat je bezoeker of poster bent op dit forum ...
Het is niet omdat U en ik de zachte 'g' delen , dat we elkaar noodzakerlijkerwijs begrijpen zouden kunnen. Afijn, toch bedankt voor het compliment. Ik koester het wanneer ik straks de nacht in ga.
Ik krijg zo'n vermoeden dat ieder groot en waanzinnig populair forum een vrijblijvend lidgeld vraagt.
Is ook niet meer dan normaal als je weet dat deze community randactiviteiten organiseert die geld kosten.
Het 'verkeer' hier op't forum kost ook geld anders heb je halverwege de maand geen forum meer om te lezen.
Ook vind ik het niet meer als normaal dat betalende leden meer rechten of mogelijkheden krijgen dan de niet-betalende leden.
Zolang het vrijblijvend is vind ik het geen probleem... als het verplicht word dat is een andere zaak.
Heel de know-how, ervaring en ondersteuning is gebaseerd op gratis info van ALLE leden.
Ik vergelijk een forum altijd met de 'Wiki - de gratis encyclopedie-'... Ik leer iets van jou en jij hopelijk van mij...
Ik vind dit ook een zeer jammere zaak , want ik heb eigenlijk helemaal geen voordelen aan VZW lid te worden omdat ik zover woon...en 30 euro betalen om toch maar deel te kunnen nemen aan het chitchat forum??? Sorry, maar ik vrees dat dat voor mij iets teveel is!
Ik ben de laatste tijd wel niet veel meer op dit forum geweest omdat ik het druk heb gehad met school en van die dingen, maar ik lees nog steeds regelmatig mee!
Comment