Re: Hoe zit dat nu met die straling?
Beroepshalve werk ik al een dertigtal jaar met medische hoogfrequente apparatuur (Korte en Ultra korte golven). Om de behandelingskop van één van deze apparaten te testen moet je er een lamp boven houden. Als ze brand is alles dus OK.
Het verspreiden van deze parasitaire golven door de lucht gaat zelfs dwars door houten panelen en tot meters ver. Als er een dergelijk apparaat opstaat en ik wil bvb. mijn PC bedienen kan ik met een draadloze muis en keyboard niks meer aanvangen. Om dit te vermijden heb ik een tweede muis met draad aangeschaft om ondertussen toch nog iets te kunnen doen op mijn PC.
Misschien moeten al die nadelige gevolgen bij mij nog komen, hopelijk van niet. En hierover is ook al één en ander gezegd, maar ik heb nog geen weet van problemen met andere collega's tot nog toe.
Groetjes,
Pol.
Beroepshalve werk ik al een dertigtal jaar met medische hoogfrequente apparatuur (Korte en Ultra korte golven). Om de behandelingskop van één van deze apparaten te testen moet je er een lamp boven houden. Als ze brand is alles dus OK.
![Green](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/greenie.gif)
Misschien moeten al die nadelige gevolgen bij mij nog komen, hopelijk van niet. En hierover is ook al één en ander gezegd, maar ik heb nog geen weet van problemen met andere collega's tot nog toe.
Groetjes,
Pol.
Comment