Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit dat nu met die straling?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Hoe zit dat nu met die straling?

Met "GSMitis" bedoel ik o.a.: ik krijg nu en dan een telefoontje van een persoon die geobsedeerd is door alles wat draadloos is. Die man heeft toch ook een vaste lijn, maar belt mij van bij hem thuis ALTIJD met zijn GSM naar mijn GSM. Hij vraagt dan soms om terug te bellen (ik vergeet soms al eens mijn GSM aan te leggen). En die man is...... 68 jaar.
    Als ik die boodschap thuis hoor zal ik altijd vanaf mijn vaste telefoon naar zijn vaste lijn terugbellen. Ik vind dat nogal logisch, maar 't is misschien wat ouderwets ?
    Ben ik niet thuis zal ik mijn GSM gebruiken.
    Ik beschouw dat dus niet als een ziekte maar eerder als een rage.
    Last edited by nete; 13 augustus 2009, 23:34.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      I Tegenwoordig hebben we vele communicatiemiddelen, waardoor al die communicatie kan verspreid worden. Ik heb het dan niet alleen over e-mail of sms, maar bvb ook over Facebook, instant-messaging, Twitter, enz...
      Daarom dat men in de bedrijven tegenwoordig een communicatie verantwoordelijke nodig heeft.

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Daarom dat men in de bedrijven tegenwoordig een communicatie verantwoordelijke nodig heeft.

Mvg.
        Robert
        Die had je vroeger ook, maar z'n job was een stuk simpeler toen.
        pixelpusher

Comment

Working...
        X