Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit dat nu met die straling?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe zit dat nu met die straling?

Gsm straling
    Gsm antenne straling
    Microgolfovenstraling
    DECT telefoons straling (zogenaamde looptelefoons)
    Draadloos internet straling

sorry hoor, ik voel me een beetje geroosterd
    Last edited by toerist; 31 oktober 2007, 19:44.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Hoe zit dat nu met die straling?

Technisch zit dat zeer goed maar voor onze gezondheid?
    Vergeet het maar.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Pffffff 'k heb vorige week geprobeerd om mijn microgolf maaltijd klaar te maken met mijn gsm..... en 'k heb ze toch vervrozen mogen opeten .... Zo'n vaart zal het dus wel niet lopen zeker
      To make your dreams come true, wake up

Comment

1) gevaarlijk als je heeeeeeel veeeeeel belt jaren aan een stuk

2) tzelfde

3) er zit een deurtje aan het toestel voor iets ... aangezien je eten zo snel opwarmt tja nt goe dus

4) ken ik niet

5) daar warmt mijne pc niet van op dus denk in nt dat zo veel kwaad kan

das zowat wat ik er van weet ( of denk te weten )

Veel gevaarlijker is denk ik de UV-straling , radioactieve straling , x-stralen , enz enz enz
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht

2) tzelfde

3) er zit een deurtje aan het toestel voor iets ... aangezien je eten zo snel opwarmt tja nt goe dus

4) ken ik niet

Veel gevaarlijker is denk ik de UV-straling , radioactieve straling , x-stralen , enz enz enz
          ... en het draadloosnestwerk in huis?
          (hahahaha)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht

2) tzelfde

4) ken ik niet

Die moet je er nog bijtellen, samen met de roetdeeltjes en andere dingen die in brandstof zit
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Ik vertoef nagenoeg dagelijks in een zwaar magnetisch veld en ik voel niets speciaal en ook het verderkweken gaat vlot .
              Soms krijg ik wel wat röntgenstralen maar zelfs daarvan valt m'n haar nog niet uit.
              SITE: http://www.xraypictures.be
              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Aan alles zijn mogelijke gevaren verbonden. Zo kan je van het veelvuldig maken van foto's RSI krijgen .
                http://www.jvermeulen.be

Comment

Volgens het artikel in "Humo" krijg je er oa oorsuizingen en nog veel meer van, nou, oorsuizingen, ik kan er van meepraten
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Volgens het artikel in "Humo" krijg je er oa oorsuizingen en nog veel meer van, nou, oorsuizingen, ik kan er van meepraten
                    Yep, "fluiten".
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

ach ja, we leven toch allemaal te lang

al die stralingen en ongezonde lucht enzo, daar maak ik mij nu eens echt helemaal geen zorgen over... ik heb belangrijkere en leukere dingen te doen
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Die moet je er nog bijtellen, samen met de roetdeeltjes en andere dingen die in brandstof zit
                        Tuurlijk , en nog zooooooooo veel meer , maar dit is geen straling

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        ach ja, we leven toch allemaal te lang

al die stralingen en ongezonde lucht enzo, daar maak ik mij nu eens echt helemaal geen zorgen over... ik heb belangrijkere en leukere dingen te doen
                        tja , over die straling maak ik me ook geen zorgen wel over radioactieve straling, maar vooral andere vervuiling
                        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Waarschijnlijk vraagt het een paar generaties opdat de mens er volledig resistent voor wordt. Daar moeten we dus gewoon door—met alle eventuele nadelen van dien. Maar tegenhouden zullen we 't niet kunnen. Ik lees de laatste tijd berichten van technieken om je wifi (voor een stukje) te delen, zodat uiteindelijk iedereen overal over wifi zou kunnen beschikken. Ik neem aan dat we op termijn wandelende zendmasten worden.
                          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

over je gsm zou ik mij niet zo druk maken. als die grote waterstofreactor die wij de zon noemen een goede scheet laat kan alles wat elektronica bevat hier op aarde uit vallen. Dit is al meerdere keren gebeurt, de laatste keer zaten hele delen van Canada zonder stroom. Puur door de enorme puls elektromagnetische straling. Maar de Canadezen zijn er nog dus bellen met je gsm uhm je krijgt er een bacterie nog geen graad warmer mee.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnewind
                            Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

De studies die gefinancierd worden door de fabrikanten van al die spullen tonen altijd aan dat er helemaal geen gevaar is, in de andere studies komen ze aan heel andere resultaten...

Niemand weet dus wat de echte waarheid is, en of er werkelijk gevaar is bij gebruik van al die draadloze apparaten.

Sigarettenfabrikanten hebben vroeger ook heel lang "aangetoond" dat roken helemaal niet schadelijk zou zijn voor de gezondheid. Sommige mensen (vooral rokers) beweren nog steeds dat roken geen gezondheidsproblemen kan veroorzaken...

Het zal waarschijnlijk nog heel lang duren vooralleer we echt weten wat de gevolgen zijn, maar de stralingsnormen die er nu zijn, daar is ook een reden voor (er zal dus ergens wel een probleem zijn, anders waren er geen stralingsnormen). Of die normen streng genoeg zijn, dat is ook iets waar niemand een gepast antwoord op kan geven.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X