Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Dat ze, wanneer ge aan het eten zijt, naast u een sinaasappel beginnen te pellen (bij wijze van dessert). Of ben ik de enige die de geur van sinaasappels tijdens het eten ergerlijk vind?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
      Van dergelijke onnozelaars krijg ik wel het vliegend schijt!
      Ook ambetant het vliegend schijt met zo en lederen pak aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ook ambetant het vliegend schijt met zo en lederen pak aan.
        Yep, vooral met een lederen pak aan zonder uitlaat
        Werd vroeger altijd héél vroeg in de morgen gewekt door een pipo die ging werken met zijn Harley. Kon die wel de hel inwensen (de Harley hé)(de rijder ook wel achteraf gezien).

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Dat ze, wanneer ge aan het eten zijt, naast u een sinaasappel beginnen te pellen (bij wijze van dessert). Of ben ik de enige die de geur van sinaasappels tijdens het eten ergerlijk vind?
          Nee, je bent niet alleen.
          En als er tijdens het pellen nog wat van dat 'pelsap' in mijn ogen komt, dan krijg ik helemaal de weubekes.
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
            Buiten de bebouwde kom ok, maar in de centra vind ik dat een beetje zielig.
            Net in de bebouwde kom heb je er nut aan dat ze u horen afkomen, het is net daar dat "zwakke weggebruikers" zonder kijken de straat oversteken als ze niets "horen" afkomen. Op een expressbaan of autostrade heb je daar bij normaal rijden veel minder nut aan ... behalve als je tussen de file wil ritsen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Wat ik zelf nog veel ergerlijker vind is het volgende:

je wilt in de namiddag in een tearoom lekker een pannenkoek/wafel/ijsje eten. Op dat moment komt de ober af met enkele potten dampende mosselen voor de tafel naast je... Walgelijk, en toch gebeurt het zo vaak...

Mvg,
              Frederic

Comment

Dat je je belastingaangifte moet frankeren, als niet-genormaliseerde zending dan nog wel. Dat heet dan betalen om te moeten betalen. Waarom kan de staat zelf niet instaan voor de portkosten, of is dit om de post te sponsoren?

Comment

Dat je je belastingaangifte moet frankeren, als niet-genormaliseerde zending dan nog wel. Dat heet dan betalen om te moeten betalen. Waarom kan de staat zelf niet instaan voor de portkosten, of is dit om de post te sponsoren?
                  Huh? Kun je je belastingsaangifte dan ook via De Post opsturen?

Doe het al jaren digitaal...wat een luxe!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Aan de elk jaar telkens weer opgeslagen verzekeringen, zopas ontvangen , Auto +20 €, ook al de anderen doen lustig mee...
                    Klein kodakske

Comment

Een pit in mijn portie pitloze kersen.
                      En dat doet pijn als je verwacht lekkere, pitloze kersjes te knabbelen...
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Een pit in mijn portie pitloze kersen.
                        En dat doet pijn als je verwacht lekkere, pitloze kersjes te knabbelen...
                        In de US kun je met zo'n toestanden véél geld verdienen
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Me ergeren?

Waarom zou ik dat doen?

het leven is daar te kort voor ....

~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Weet je waar ik me écht het meest aan erger hier op BD? Mensen zonder een greintje gevoel voor humor die voor de geringste plaagstoot op hun paard zitten .

Comment

Mijn hond die per se wil snuffelen aan de 6 hechtingen in mijn scheenbeen. Net als ik hem dan wegstuur slaat ie er met zijn staart tegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                                In de US kun je met zo'n toestanden véél geld verdienen
                                LOL
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X