Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Geen ergernis maar verbazing dat Nederland een drietal vadsige 'artiesten' afvaardigt naar het Eurovisie Songfestival waarvan er niet een kan zingen en met in hun kielzog een paar pompeuze dames als ballet.

Comment

Al die mediabelangstelling voor een kalf van een olifant die in de zoo geboren is, alsof het een lid van de koninklijke familie is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Al die mediabelangstelling voor een kalf van een olifant die in de zoo geboren is, alsof het een lid van de koninklijke familie is .
        Met een koninklijke familie die bestaat uit kalveren en wat pluimvee is dat nogal logisch, niet?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Bursitis Olecrani doet verdomd veel pijn.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

wees maar zeker, en het geneest traag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              Met een koninklijke familie die bestaat uit kalveren en wat pluimvee is dat nogal logisch, niet?
              Vind ik echt niet mooi, kalveren en pluimvee vergelijken met onze koninklijke familie. Zij verdienen beter. De kalveren en het pluimvee bedoel ik voor de verkeerd verstaanders.

Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                wees maar zeker, en het geneest traag!
                Enig idee wat de genezing inhoudt? Of wordt het een gevalletje dokter?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Al die mensen die zich aan van alles en nog wat ergeren

Comment

En ik erger mij aan het feit dat ik hier in de zetel gekluisterd zit met een hernia terwijl het buiten exelent weer is om kiekjes te schieten, potverdorie
                    Alle steunbetuigingen zijn welkom.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      En ik erger mij aan het feit dat ik hier in de zetel gekluisterd zit met een hernia terwijl het buiten exelent weer is om kiekjes te schieten, potverdorie
                      Alle steunbetuigingen zijn welkom.

Grtz, RF
                      veel STERKTE hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        veel STERKTE hoor.
                        grt,bouk.
                        Merci bouk, en van die rotpillen die ik moe(s)t nemen lig mijn maag nu ook overhoop.
                        Man man man, miserie miserie.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          B eter even naar de dokter. Die kan eventueel een beetje vocht aftappen uit die borsa.
                          En als het moet een beetje antibiotica voorschrijven als de ontsteking ernstig is.
                          Dan is het na enkele weken (bijna)vergeten. Alhoewel het een "gevoelige" plaats zal blijven. Om je te herinneren an de elleboog hygiëne .
                          Anders kan je er maanden, jaren mee sukkelen....
                          " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Of een goede kinesist. Die kunnen ook wonderen doen.

Comment

Jaja, mijn oren zeg, ze spreken van spuitjes in mijn ruggegraat te geven
                              Dat heb ik een keer gehad moest bijna om mijn moeder roepen.
                              Ge voelt ze met die naald hun weg zoeken maar dat is nog niks eigenlijk vergeleken met als ze de vloeistof inspuiten.
                              Denk dak een osteopaat eens ga bezoeken, maar het moet wel een krakske (sic) zijn.

Grtz, RF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Jaja, mijn oren zeg, ze spreken van spuitjes in mijn ruggegraat te geven
                                Dat heb ik een keer gehad moest bijna om mijn moeder roepen.
                                Ge voelt ze met die naald hun weg zoeken maar dat is nog niks eigenlijk vergeleken met als ze de vloeistof inspuiten.
                                Denk dak een osteopaat eens ga bezoeken, maar het moet wel een krakske (sic) zijn.

Grtz, RF
                                Bij mij hebben ze het wel anders gedaan. Eerst een epidurale inspuiting gekregen met verdovingsmiddel en daarna de inspuitingen tussen de wervels. Het is dan wel pijnloos en je hoort een akelig krakend geluid als ze met de dikke naald zitten te peuteren.
                                De eerste keer was het met een dagopname. 1,5 jaar later hetzelfde laten doen en 2 uur na de ingreep mocht ik al vertrekken. Nu na 2,5 jaar begin ik weer last te krijgen maar stel de volgende injecties zo lang mogelijk uit omdat je deze ingreep maar 3 keer in je leven mag laten doen (gevaar op ostheoporose)

Comment

Working...
                                X