Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Imac
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe Imac
Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk berichtHeb deze middag de nieuwe Imac gezien bij Itpro te Gent. Onwaarschijnlijk gave machine! Supersnel, prachtig design, fantastisch scherm (24") - kortom(ben ik al een tijd van plan) en in de plaats komt een macbook en een imac of mac mini met cinema scherm.
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk berichtIk zou dan toch wachten tot october wanneer Leopard uitkomt.
T.
Comment
-
Deze namiddag nekeer gaan zien voor ne MacBook se
Ik heb hier al veel te lang zitten vloeken op mijn huidige portable
Als ge zo tijdens den time van een wedstrijd foto's moet online plaatsen, en het duurt al 15 minuten tegen dat alle soft deftig opgestart is ...
En als uw batterij maar 30 minuten meegaat kunt ge onderweg naar huis ook ni al te veel foto's verwerken
(ben clubfotograaf van KV Mechelen)
Kan ik hem direct morgen eens testen voor de wedstrijd op CharleroiWebsite
Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800
Comment
-
Alu iMac review :
en voor diegenen met een sterke maag : http://www.hdvisionstudio.com/blog/2...-apart-photos/
Anyway blijkbaar is het scherm dat in de 20" zit er eentje van LG PHILIPS LM201WE3.
Iemand daar ervaring mee ?
Apple en zeker de cinema displays hebben de naam om prijs/kwaliteit enorm goed te zijn maar hoe zit het met het nieuwe imac scherm ?
GAs I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Comment
-
-
Ik ben een fervent Apple gebruiker en ben deze week even bij Cami gepasseerd om de nieuwe iMac van dichtbij te zien. Zoals ik gewend ben van Apple is't een verdomd mooie machine geworden.
Ik heb echter één GROOT bezwaar.
Apple is helaas op dezelfde trein gesprongen waarop reeds tal van laptop fabrikanten meerijden, namelijk dat van het hoogglanzend display.
Ja, kleuren lijken gesatureerder maar WAT een pest om dagelijks mee te werken.
Ergonomie ?
Ik vraag me bovendien af of je met dat glas nog accuraat kan calibreren ?
Bij een MacBook Pro kan je tenmiste kiezen voor een ontspiegeld scherm.
Jammer.
Tom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk berichtIk ben een fervent Apple gebruiker en ben deze week even bij Cami gepasseerd om de nieuwe iMac van dichtbij te zien. Zoals ik gewend ben van Apple is't een verdomd mooie machine geworden.
Ik heb echter één GROOT bezwaar.
Apple is helaas op dezelfde trein gesprongen waarop reeds tal van laptop fabrikanten meerijden, namelijk dat van het hoogglanzend display.
Ergonomie ?
Ik vraag me bovendien af of je met dat glas nog accuraat kan calibreren ?
Bij een MacBook Pro kan je tenmiste kiezen voor een ontspiegeld scherm.
Jammer.
Tom.
Vergeleken met de iBooks G4 is het beeld op deze schermen ongelofelijk scherp. De MacBook's hebben allemaal een aantal voorgeprogammeerde instellingen, maar je kan ze ook manueel kalibreren.
Voor mij was de gewijzigde verhouding van het scherm (meer uitgerekt) een grotere aanpassing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk berichtAlu iMac review :
en voor diegenen met een sterke maag : http://www.hdvisionstudio.com/blog/2...-apart-photos/
Anyway blijkbaar is het scherm dat in de 20" zit er eentje van LG PHILIPS LM201WE3.
Iemand daar ervaring mee ?
Apple en zeker de cinema displays hebben de naam om prijs/kwaliteit enorm goed te zijn maar hoe zit het met het nieuwe imac scherm ?
G
Share this contentWe had a chance last week to experience the new Corsair Xeneon Flex 45WQHD240 OLED monitor in person. You can find all the latest information, specs and details....[click link for more]
Zie soorten panelen:
Last edited by Scientist; 18 augustus 2007, 19:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk berichtIk heb echter één GROOT bezwaar.
Ergonomie ?Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Comment
-
'k Merk ook geen nadeel met dat glanzend scherm op mijn MacBook (buiten calibratie dan).
Grootste nadeel van de nieuwe iMac : leverbaarheid. Net een email gekregen dat ze ten vroegste pas eind september - begin oktober leverbaar zijn en dit is nog maar een voorlopige datum.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht'k Merk ook geen nadeel met dat glanzend scherm op mijn MacBook (buiten calibratie dan).
Grootste nadeel van de nieuwe iMac : leverbaarheid. Net een email gekregen dat ze ten vroegste pas eind september - begin oktober leverbaar zijn en dit is nog maar een voorlopige datum.
Comment
-
heeft er hier nog iemand de imac 24" 2.8ghz besteld en zo ja hebben jullie em al of hebben jullie een leverdatum gekregen?
greetz,
gsxr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht'k Merk ook geen nadeel met dat glanzend scherm op mijn MacBook (buiten calibratie dan).
Langs den andere kant kan het ook liggen aan het feit dat je die 2.8 extreme cpu besteld hebt ...As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
Comment
Comment