Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Imac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Imac

Ik ga er mij ook een bestellen deze week. Maar iets wat mij opvalt is dat er overal staat dat de garantie 1 jaar is. Is het niet wettelijk verplicht in Belgie om 2 jaar garantie te geven?

Niet dat ik denk dat het nodig is, heb al met het allereerste model van Macintosh gewerkt (1984, ja ik word oud...), maar je weet maar nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
      Ik ga er mij ook een bestellen deze week. Maar iets wat mij opvalt is dat er overal staat dat de garantie 1 jaar is. Is het niet wettelijk verplicht in Belgie om 2 jaar garantie te geven?

Niet dat ik denk dat het nodig is, heb al met het allereerste model van Macintosh gewerkt (1984, ja ik word oud...), maar je weet maar nooit.
      Als particulieer heb je recht op 2 jaar ! Als bedrijf maar op 1 jaar, volgens mij ook de reden dat de meeste fabrikanten maar 1 jaar vermelden, als ze standaard 2 jaar zetten, moeten ze die aan bedrijfen ook geven . Dus 't verschil gaat hem zitten of je het met een btw nr aankoopt of niet
      To make your dreams come true, wake up

Comment

ik denk dat ik nog nooit zo'n snel antwoord gekregen heb op een vraag! Thanks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          Wat ik wel nog altijd niet snap is dat ik wel heel veel mensen hoor zeggen ja apple is gewoon te duur.

Maar hoeveel duurder is bv een Imac dan tegenover een gewone pc.
          In een tijdschrift (pc tijdschrift dan nog wel, pc magazine denk ik) las ik een prijsvergelijk voor een macpro en een dell die men assmebleerde met zoveel mogelijk gelijkwaardige onderdelen, en waar de mac ruim 5000 eur kostte, was dit voor de dell ruim 7000 eur, en er zat dan nog minder geheugen in.
          Een mac is als aanschaf inderdaad duurder dan een pc, maar als je een pc met dezelfde onderdelen neemt, krijg je een ander eindresultaat.
          Nog nooit een mac gezien met een celeron processor.
          Happy to be a MACcie
          Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Hij ziet er wree wijs uit! Alleen ga ik in september de Macbook met alle toeters en bellen kopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
              Hij ziet er wree wijs uit! Alleen ga ik in september de Macbook met alle toeters en bellen kopen!
              Bedenk wel dan een 13" MacBook weliswaar een toffe laptop is ('k heb er zelf één) maar nogal klein is qua scherm en niet bepaald calibreerbaar. Voor fotowerk zou ik die niet aanraden, neem daar eerder de MacBook Pro voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Bedenk wel dan een 13" MacBook weliswaar een toffe laptop is ('k heb er zelf één) maar nogal klein is qua scherm en niet bepaald calibreerbaar. Voor fotowerk zou ik die niet aanraden, neem daar eerder de MacBook Pro voor.
                Ook niet als je 'em aan 'n groter scherm hangt ???
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Ook niet als je 'em aan 'n groter scherm hangt ???
                  Greetz, Kariboe
                  Dat is iets anders natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
                    Ik zou dan toch wachten tot october wanneer Leopard uitkomt.
                    T.

Comment

Dat is iets anders natuurlijk.
                      Dank je... ik dacht al...
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mijn huidige Set-Up

......I Wish
                        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

vet... ik had alleen dik lelijke Dell weggeshopt
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Die witte dingen die daar liggen, zijn dat presse-papiers?

Comment

Kwijl kwijl , drup drup

Tot zover mijn uiterst constructieve bijdrage

Soit nu even serieus: Ik heb sinds eind juni een Macbook Pro. And I LOVE IT!
                              De meest fantatische laptop ooit. Supersnel "masjien" om het met steve jobs zijn woorden te zeggen : "these things are screamers" en alles gaat "boem" snel. Het is het meest geavanceerde systeem dat blijft innoveren. Ik heb nog nooit zo gemakkelijk tussen verschillende programma's kunnen switchen. Mijn workflow is er ferm op verbeterd en ik moet niet meer vloeken en in "colaire" uitbreken tegen mijn computer. Als ik daarvoor een bepaalde meerprijs moet betalen, ben ik zeker bereid dat te doen.

Ik blijf bij apple en MAC OSX geen plastieke nageaapte brol meer voor mij!
                              Apple=innoveren en Microsoft=copiëren.
                              Mvg,
                              Marijn

My Flickr

Comment

Die witte dingen die daar liggen, zijn dat presse-papiers?
                                Dat zijn nou toetsenborden en muizen

Comment

Working...
                                X