Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede raad gevraagd laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goede raad gevraagd laptop

Ik heb de volgende laptop in mijn gedachten. Wat vinden jullie er van?

Ik gebruik het niet voor fotobewerking, enkel voor Internet en Office.

Technologie type :
    Intel® Centrino® Duo Mobile Technology
    featuring Intel® Core™ Duo Processor T2450,
    Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945PM Express chipset

klok snelheid : 2.0 GHz
    front side bus : 533 MHz
    2nd niveau cache : 2 MB

Besturingssysteem Authentiek Windows® Vista® Home Premium

Systeemgeheugen standaard : 2,048 (1,024 + 1,024) MB
    maximale uitbreiding tot : 4,096 MB
    technologie : DDR2 RAM (667 MHz)

Harde schijf capaciteit : 160 GB
    certificatie : S.M.A.R.T.

DVD Super Multi drive (Double Layer)

Beeldscherm grootte : 15.4 "
    type : Toshiba TruBrite® WXGA TFT display
    interne resolutie : 1,280 x 800

NVIDIA® GeForce™ Go 7300 supporting TurboCache™ technology
    Interne video modi resolutie : 1280 x 800

Max Externe Video Modes Max Resolutie : 2.048 x 1.536
    Max kleuren : 16 miljoen
    Max Refresh Rate : 60 Hz

Aansluitingen 1 x DC-in
    1 x extern beeldscherm
    1 x RJ-11
    1 x RJ-45
    1 x TV-out (s-video)
    1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
    1 x externe microfoon
    1 x headphone (stereo)
    1 x 6-in-1 Bridge Media slot (supports SD™ Card, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™, SD™ IO)
    4 (Links 2, Rechts 2) x USB 2.0
    1 x integrated 1.3 Megapixels Video Camera

Uitbreiding 2 x geheugen slots
    1 x Express Card™ slot

Draadloze communicatie Draadloze technologie : Bluetooth™
    Compliancy : Wi-Fi™
    Netwerk ondersteuning : 802.11a/b/g
    Draadloze technologie : Wireless LAN (802.11a/b/g)
    Geluidssysteem ondersteunde audio : 16-bit stereo
    Batterij technologie : lithium-ion
    AC adapter ingangsvoltage : autosensing AC adapter (100/240 V) for worldwide usage
    Afmetingen B x D x H : 362 x 267.8 x 33.5 (voorzijde) / 39.3 (achterzijde) mm
    gewicht : vanaf 2.5 kg
    Garantie 1 jaar pick-up-and-return garantie

Hopend op antwoord

Re: Goede raad gevraagd laptop

Mééééér dan voldoende

Comment

Met een beetje minder kan het ook nog allermaal

Groeten
      Spogy
      Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

voor office en internet ... ga naar bv mediamarkt en koop zo ene van 499 ero . Da's goe genoeg . Anders ga je er later photoshop ofzo willen opzetten en dan zit je daar met je 1280 x 800
        www.Klikkerdeklik.be
        Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Het is de bedoeling dat de laptop toch een eindje meegaat, dus ik wil meer neerleggen dan 499

En photoshoppen doe ik enkel op mijn desktop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kayak Bekijk bericht
            Het is de bedoeling dat de laptop toch een eindje meegaat, dus ik wil meer neerleggen dan 499

Ik heb net een HP gekocht type dv9595 ben je meer kwijt dan 499 maar je hebt een dijk van een laptop, ik ben er op
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

Comment

Ik heb onlangs een Toshiba P200 aangeschaft 899€
              Voordeel bij photoshop is dat het een 17" scherm is en een hoge resolutie aankan het numeriek keypad is ook appart dus naast de normale toetsen wat ook erg handig bij office toepassingen het is net zoals een normaal keyboard.
              Een resolutie van 1440X900 is geen probleem en er zit een handige zoom functie in die je kan instellen voor andere programmas bijvoorbeeld Word of IE of beide of andere.
              Prijs kwaliteit zeker een goede keuze.

Groeten
              Spogy
              Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

koop jezelf de goedkoopste nieuwe merklaptop (dell, acer, hp, packard bell,fujitsu siemens...) die je kan vinden en je heb meer dan genoeg voor internet en Office
                5DmkIII en wat glas

Comment

Garantie 1 jaar pick-up-and-return garantie
                  Om te beginnen is dit al onwettig (in België althans), de eindverkoper MOET u 2 jaar geven.

Of is die notebook niet goed genoeg van kwaliteit om een tweede jaar garantie mee te krijgen ?

Koop u een MSI of Asus en je hebt 2 jaar fabriekswaarborg.
                  Last edited by nete; 20 augustus 2007, 23:52.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

waarom geen macbook à 1000 euro?
                    Fuji XPRO1

Comment

Dank je allen voor jullie reactie,de Toshiba Satellite A200-1G2 (die ik in mijn gedachten had)heb ik deze morgen aangekocht met 2j.garantie.De aankoopprijs was 949 €.
                      Hopelijk doet hij het even goed als mijn 4 j.oude toshiba die wat te licht is voor vista.
                      Last edited by kayak; 21 augustus 2007, 18:02.

Comment

Dank je allen voor jullie reactie,de Toshiba Satellite A200-1G2 (die ik in mijn gedachten had)heb ik deze morgen aangekocht met 2j.garantie.De aankoopprijs was 949 €.
                        Hopelijk doet hij het even goed als mijn 4 j.oude toshiba die wat te licht is voor vista.
                        Allez, zeg eens mooi "merci nete" voor dat tweede jaar garantie.

Je hebt het toch op papier hé ?
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

2 jaar garantie voor elektrische toestellen is een must voor de verkoper. De oorsprong hiervan ligt in een Europese richtlijn. Al heb je die garantie niet op papier, mag je wel op 2 jaar garantie rekenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                            2 jaar garantie voor elektrische toestellen is een must voor de verkoper. De oorsprong hiervan ligt in een Europese richtlijn. Al heb je die garantie niet op papier, mag je wel op 2 jaar garantie rekenen.
                            Als particulier, heb je een btw nr op je factuur laten zetten gaat die regel niet op

En daarbij, garantie is toch een relatief iets. Ik wil gerust 5 jaar geven op ieder product dat ik verkoop, op papier. Heb je na 3 maand problemen, zal ik er wel voor zorgen dat het een gebruikersfout is, en dat je toch de volle pot voor de reparatie betaalt
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                              koop jezelf de goedkoopste nieuwe merklaptop (dell, acer, hp, packard bell,fujitsu siemens...) die je kan vinden en je heb meer dan genoeg voor internet en Office
                              ok, maar schrap zeker Acer, Packard Bell en Fujitsu siemens uit dat lijstje als je geen troubles wilt. dell is toch ook niet alles

ok, er mag gerust meer zijn dan HP alleen .. je vergeet bv. MSI en Toshiba in je lijstje te zetten, als je tenminste kwalitiet mag aanraden . Je zou eventueel ook nog Asus kunnen aanbevelen, maar niet alles van asus is hun faam van kwaliteit waardig, zeker de goedkopere reeksen zijn soms bedenkelijk.

Internet en office vragen niet veel .. als het meer moet kunnen, let dan op een goede grafische kaart en wat meer werkgeheugen. Een scherm met hoge hardwareresolutie zoals 1600x1200 is handig voor grafisch werk.

Comment

Working...
                              X