Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wii - is het wat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wii - is het wat?

Laten we dan als eindbesluit geven :

Prijs/kwaliteit is het toestel ok : het kost niets en geeft je ook geen kwaliteit.

Prijs/fun kan ik niet oordelen maar het lijkt ook meer dan ok :d

Kortom een goed toestel voor zijn prijs
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Ik kijk nog altijd TV op een 100 HZ toestel van zo'n 70 cm. Ben ik nu een aanhanger van Antiek??

Ik vind de beeldkwaliteit nog altijd prima, en in vergelijking met vele LCD of Plasmatoestellen kan ik echt niet klagen.
      En die TV zal toch pas buitenvliegen als hij versleten is.

Om TV conflicten te vermijden gaan we de Wii aansluiten op een 40cm toestel op één van de slaapkamers (toch alvast tijdens de vakantie).

Ik ga hiervoor speciaal echt geen HD machien kopen. Het belangrijkste is de play !!

Comment

Een hd machien heb je niet nodig, de wii ondersteund trouwens geen hd . Maar 40cm is toch wat klein om te gamen .... Is maar iets groter dan een 17" monitor. En dat is heden ten dage toch al aan de krappe kant
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Ondertussen staat de Wii in huis, en iedereen is er gek van.

Mijn zonen en dochters staan tegenwoordig op met pijn in de schouder van het tenissen, bowlen of honkballen.
          Je hebt wel behoorlijk wat plaats nodig om elkaar geen blauwe plekken te slaan bij het tenissen.

Zelfs op het TV'tje van 40cm lukt het prima om alles te zien en te besturen.

Wat ons nog niet lukt is de gratis spelletjes van het Internet downloaden. We hebben wel al de spelletjes gevonden die je met Wii points kan kopen, maar die zijn belachelijk duur voor wat het is.

Ik kan je de Wii alleen maar aanraden, en mijn kids geven me 100% gelijk.
          Voor hen mag het gerust wat regenen deze vakantie.

Comment

Even een vraagje. Lijkt me nl ook leuk voor de kids:
            Wat zit er in het pakket en wat moet er apart bijgekocht worden om er met z'n tweeen mee te kunnen spelen?
            Alvast bedankt

Comment

In het pakket zit telkens 1 Wii controller en één Nunchuk, en het spelletje Wii sports

De Nunchuk hebben wij voorlopig enkel gebruikt om te boksen.

Als je met 2 wil spelen, koop dan het pakket Wii Play. Dat kost een paar euro
              meer dan de Wii controller en je hebt nog een paar gekke spellen erbij (vb schieten, koe-racen, ...). In dit pakket zit dus ook een Wii Controller.

Een extra Nunchuk hebben we wel besteld, maar is nog niet aangekomen.
              Deze lijkt me voorlopig alleen nodig bij het boksen, en is voor mij niet zo belangrijk.

Veel plezier !

Comment

bedankt!
                nog een vraagje is nl ons eerste spel en heb nl echt geen ervaring met die dingen. : Moet het op een tv aangesloten worden of is een pc scherm ook ok?

en..geldt die voorjaarskorting voor iedereen (en hoe krijg ik hem dan) of is hij enkel voor bestaande klanten?

Comment

Ik denk dat de voorjaarskorting voor iedereen geldt, maar het best is dat je bestelt per telefoon bij de collishop, dan kan je het meteen vragen.
                  Als je bestelt via de site wordt de korting pas aangeduid op het moment dat je de bestelling bevestigt.

Het is wel zo dat een bestelling bij de collishop niet 'definitief' is. Als het artikel je in de winkel niet bevalt mag je het laten liggen. (geldt niet voor aan huis geleverde waren)

Ik vermoed dat je ook een PC scherm kan gebruiken, maar dan moet je ongetwijfeld een extra kabel kopen en die kost ook zo'n 20-30 €.

Veel succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Ondertussen staat de Wii in huis, en iedereen is er gek van.

Mijn zonen en dochters staan tegenwoordig op met pijn in de schouder van het tenissen, bowlen of honkballen.
                    Je hebt wel behoorlijk wat plaats nodig om elkaar geen blauwe plekken te slaan bij het tenissen.

Zelfs op het TV'tje van 40cm lukt het prima om alles te zien en te besturen.

Wat ons nog niet lukt is de gratis spelletjes van het Internet downloaden. We hebben wel al de spelletjes gevonden die je met Wii points kan kopen, maar die zijn belachelijk duur voor wat het is.

Ik kan je de Wii alleen maar aanraden, en mijn kids geven me 100% gelijk.
                    Voor hen mag het gerust wat regenen deze vakantie.
                    wat is belachelijk duur?
                    foto als spiegel of als venster?

Comment

Duur?

Tussen de 5 en de 10 Euro voor een verouderd Mega drive of NES spelletje. Ik vind dat belachelijk.

Comment

Duur?

Tussen de 5 en de 10 Euro voor een verouderd Mega drive of NES spelletje. Ik vind dat belachelijk.
                        10 euro?!?

das goeikoop
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

ff trugvalle met vraagje

heb tennis en bowling gespeeld in een winkel in parijs en vond het gewoon super, maar zijn dit elk aparte spelletjes van 50euro of zit dit in het sports pack?
                          want ben niet bereid om nog veel bijkomende spelletjes te kopen

en wat zit er nog meer in zo n sports pack?

thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janDX Bekijk bericht
                            ff trugvalle met vraagje

heb tennis en bowling gespeeld in een winkel in parijs en vond het gewoon super, maar zijn dit elk aparte spelletjes van 50euro of zit dit in het sports pack?
                            want ben niet bereid om nog veel bijkomende spelletjes te kopen

en wat zit er nog meer in zo n sports pack?

thanks
                            Die 2 games zitten standaard bij de wii in het sports pack, samen met honkbal, golf en boksen.

Zou u toch tenminste aanraden van er een 2e controller met wiiplay te nemen.

Ik dacht ook, dat ik er achteraf geen games ging bijkopen ('k had mij de wii gekocht om call of duty 3 te spelen, omdat die niet op pc uitkwam), 'k heb ondertussen al een lopende rekening bij game mania
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Wii play is inderdaad een aanrader !

Voorzie ook wat centen om af en toe een lamp te vervangen, dat kan wel eens nodig zijn.

Comment

Is je Wii omgebouwd? indien nee, ga je nog veel mogen downloaden, ze zullen niet echt werken.

In België ga je niet snel adressen vinden die reclame maken met omgebouwde Wii's, in Nederland daarentegen...... (hoewel ze zelfs daar al wat voorzichtiger aan het worden zijn)
                                Voor meer info, stuur me een PM
                                Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Working...
                                X