Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mijn kinderen zitten midden in de toetsen en examens. Ze zijn tussen de 9 en de 14, en gisteren hadden we beloofd om voor een gezamelijk kadootje te zorgen als de resultaten meevallen.
Groeten,
Wat zijn goede resultaten hé ? Het gaat niet om het puntenaantal het gaat om de inzet . Hebben ze hun "best" gedaan ?
En dat kan je dagelijks volgen daar moet ik geen rapport voor zien;
Een klein nuance verschil toch dat ik toch even wilde melden
Wat zijn goede resultaten hé ? Het gaat niet om het puntenaantal het gaat om de inzet . Hebben ze hun "best" gedaan ?
En dat kan je dagelijks volgen daar moet ik geen rapport voor zien;
Een klein nuance verschil toch dat ik toch even wilde melden
Erwin
Ppfff, blij dat jij mijn vader niet bent, dan had ik vroeger nooit wat gekregen
Met de minimale inzet, het maximale bereiken, dat was op school altijd mijn motto
Nu zeg ik natuurlijk overigens niet dat mijn motto de meest juiste werkwijze is hè (Sterker nog, nu baal ik er nogal van dat ik vroeger niet iets harder mn best heb gedaan want dan had ik nu makkelijker meer kunnen bereiken). Ik hoop dan ook dat mijn zoontje later niet net zo gaat denken
Het zend andere consoles zoals de PS3 naar de dieperik qua game-ervaring, en het is nog eens 3 keer zo goedkoop ook.
De controller is de max en werkt enorm goed, de spellen die erop komen (zeker die van Nintendo) zijn hier zéér goed aan aangepast, de grafische kwaliteit is zeker behoorlijk genoeg...
Als je kinderen tussen de 9 en de 14 zijn zal je zeker al genoeg spellen vinden. Wii Sports is ongelooflijk geestig, de nieuwe Zelda is één van de beste games ooit, MonkeyBall is uuuuuuren pret verzekerd enz.
Grafisch is het een meer dan voldoende presterende console. De beelden zijn niet te vergelijken met de PS3 natuurlijk, maar ze zijn zeker niet slecht en ik noem ze zelfs zeer goed. Die van de PS3 zijn uitstekend, maar enkel aantrekkelijk voor spelletjes als shooters enzo.
De Wii was bedoeld als een console voor jong en oud waar iedereen zich mee kan amuseren. Ze zijn er bij Nintendo verdomd goed in geslaagd moet ik zeggen
Nu ik er wat meer over gelezen en gehoord heb, ik vind het grootste voordeel dat de kids (en misschien ik ook) gemotiveerd worden om te bewegen tijdens het spelen.
Met een ander spel zitten ze een paar uur op hun gat...
En gezien ik de gameplay veel belangrijker vind dat de grafiek denk ik dat we een goede keuze gemaakt hebben.
qua mogelijkheden is het wel een leuk toestel maar hetgeen erin is gewoonweg brol en ik snap niet hoe ze dit zo hebben gemaakt vandaag de dag.
Het toestel bestaat nog geen jaar en het enige wat het als uitgang bied is video composiet uit en audio component uit.
Dit is echt het slechtste van het slechtste, slechter kan gewoon niet. Wie op vandaag nog een videobron aansluit op een tv via composiet is een prutser.
Terwijl je al zoveel jaar component of scart hebt, en nu hdmi versta ik echt niet dat ze dit zo hebben gebouwd ...
Qua mogelijkheden is het een leuk toestel, alleen jammer dat beeld en geluid op niets trekt op de huidige tv's (50cm en groter) en op de huidige audiotoestellen (bose, harman/kardon, b&o,...)
Koop zeker geen 50 inch plasma om met dit toestel te spelen want je zal echt spijt hebben van de combinatie, een PS3 is wel perfect hiervoor, al maakt die dan weer evenveel lawaai of een computer van 15 jaar oud.
en wie zegt dat dit toestel grafisch voldoende is, die heeft het toch niet zo goed begrepen of kijkt op een 50 cm tv
groeten
Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!
en wie zegt dat dit toestel grafisch voldoende is, die heeft het toch niet zo goed begrepen of kijkt op een 50 cm tv
groeten
'k heb een 107cm plasma staan, 'k werk wel via de component kabel . En ik klaag niet over het beeld, maar je moet er geen games zoals call of duty gaan op spelen (op pc en mac draai ik cod2 in 1920*1200 dat is pas hd), daarvoor schiet de wii te kort, maar voor games zoals sports, rayman, raving rabits.... party games e.d. is het beeld uitstekend .... Zelfs op een 107cm plasma
Om een klein beetje kwaliteit uit een xbox 360 of ps 3 te halen heb je een hd tv nodig, geen hd tv en je zit met dezelfde resoluties als op de wii te werken, dus (ik heb ze nog niet naast elkaar gezien, geef ik grif toe) in theorie kan hier niet veel verschil op zitten
'k heb een 107cm plasma staan, 'k werk wel via de component kabel . En ik klaag niet over het beeld, maar je moet er geen games zoals call of duty gaan op spelen (op pc en mac draai ik cod2 in 1920*1200 dat is pas hd), daarvoor schiet de wii te kort, maar voor games zoals sports, rayman, raving rabits.... party games e.d. is het beeld uitstekend .... Zelfs op een 107cm plasma
Om een klein beetje kwaliteit uit een xbox 360 of ps 3 te halen heb je een hd tv nodig, geen hd tv en je zit met dezelfde resoluties als op de wii te werken, dus (ik heb ze nog niet naast elkaar gezien, geef ik grif toe) in theorie kan hier niet veel verschil op zitten
Zit er dan een component kabel bij met rgb? Bij de klant die ik had om de tv te plaatsen meldde ze me dat ze enkel een composiet kabel had (met zo'n geel fisheke)
Als er een component kabel bijzit, dan haal ik mijn betrekkingen terug naar binnen uit mijn vorige post.
Maar composiet op een 50 inch (107cm) is toch echt slecht, als je ziet wat een pioneer geeft als je er een hd indi box of een gewone component digibox op aansluit...
Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!
Zit er dan een component kabel bij met rgb? Bij de klant die ik had om de tv te plaatsen meldde ze me dat ze enkel een composiet kabel had (met zo'n geel fisheke)
Als er een component kabel bijzit, dan haal ik mijn betrekkingen terug naar binnen uit mijn vorige post.
Maar composiet op een 50 inch (107cm) is toch echt slecht, als je ziet wat een pioneer geeft als je er een hd indi box of een gewone component digibox op aansluit...
42" is 107 cm, 50 " is 127... is ietske groter... maar de kabel maakt effectief een verschil.
Het is toch erg, dat zo'n hedendaags toestel met zo'n slechte kabel komt hé! En uiteraard dat de kabel een groot verschil kan maken. Test jij hem eens met de standaard kabel, dan zie je snel wat ik bedoelde.
Het is toch erg, dat zo'n hedendaags toestel met zo'n slechte kabel komt hé! En uiteraard dat de kabel een groot verschil kan maken. Test jij hem eens met de standaard kabel, dan zie je snel wat ik bedoelde.
'k heb de standaard kabel gehad, maar 'k weet al van mijn dvd player, dat scart niet dat is op mijn plasma. Jammer genoeg heeft die plasma nog maar 1 component aansluiting, 't is dus kabel switchen tussen de wii en de dvd speler
Hogere resolutie geeft altijd beter beeld, daar kunnen we niet onder uit. En je kunt op de wii zijn hoogste resolutie niet kiezen, als er geen component inzit. Heb je met de standaard instellingen gewerkt bij die klant ? Je kan het nog iets verbeteren, door in de menu de andere optie te kiezen (weet niet juist meer hoe ze noemt, je moet maar eens kijken in de setup bij beeldscherm.... 't is geen spectaculaire verbetering, maar 't is iets).
Het is toch erg, dat zo'n hedendaags toestel met zo'n slechte kabel komt hé!
De prijs van de wii staat scherp, en niet iedereen heeft die component nodig, 'k versta hun redenering wel. Als je over een plasma beschikt, best erbij kopen
Comment