Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wii - is het wat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wii - is het wat?

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ondertussen staat de Wii in huis, en iedereen is er gek van.

Mijn zonen en dochters staan tegenwoordig op met pijn in de schouder van het tenissen, bowlen of honkballen.
    Je hebt wel behoorlijk wat plaats nodig om elkaar geen blauwe plekken te slaan bij het tenissen.

Zelf had ik voor de eerste communie van m'n dochtertje zo'n Wii gekocht. Omdat ze toch een spelconsole wou dacht ik aan de Wii, omdat ze op die manier toch nog wat extra beweging maakt tijdens het gamen...
    Dat was goed voor de eerste weken... Nu zit ze in de zetel, met heel korte en kleine bewegingen te gamen, met exact hetzelfde resultaat als toen ze bijna het salon inclusief tv aan diggelen zou krijgen... En effectief, als je de handleiding leest staat het er zelfs in:
    Oorspronkelijk geplaatst door Wii-handleiding pag 149
    De Wii-afstandsbediening reageert op kleine bewegingen, dus gebruik geen overdadige, snelle of wijd zwaaiende bewegingen
    Kortom, de eerste blauwe plek of spierpijn moet hier nog gesignaleerd worden, althans bekomen door het spelen met de Wii

Aja, onlangs ook het game 'Boom Blox' gekocht en ondanks het mooie spel en de mooie demo's eromtrent valt het op één punt (en wel het belangrijkste) toch enorm tegen. De cursor is bijna onbestuurbaar op het scherm, alsof iemand met Parkinson in de ergste graad de bediening vasthoudt...
    Het spel is met momenten zo goed als onspeelbaar...

Mvg,
    Frederic

Comment

Re: Wii - is het wat?

hadden hier ook een wii!!

een maand of 2 op gespeeld en mee bezig gehouden.
      daarna de deur uit!!! en ps3 in huis!!

reden! grafisch ferm stom!!! ben een beetje van een freak als't op game graphics
      aankomt!!! game-play: is fun tot ge een deftig spel speelt!!!
      +ps3= sony bleuray!! koop die maar eens los!!! zo komt de film liefhebber in mij ook weer
      super aan bod!!

mvg david
      nikon stuff

Comment

Working...