Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wii - is het wat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wii - is het wat?

Mijn kinderen zitten midden in de toetsen en examens. Ze zijn tussen de 9 en de 14, en gisteren hadden we beloofd om voor een gezamelijk kadootje te zorgen als de resultaten meevallen.

Al snel werd een Nintendo Wii voorgesteld.
    Na wat gesurf lijkt het me ook wel wat door het unieke concept van de bewegingssensoren in de controllers. Als ze dan videospelletjes doen, zitten ze tenminste niet uren stil, maar moeten ze bewegen.

Heeft er iemand hier thuis al een exemplaar?
    Welke zijn de onmisbare accessoires?

Ze staan momenteel bij de collishop voor 235€, en als ik voor het eind van de maand bestel gaat er nog 5% 'voorjaarskorting' af. Vergeleken met andere shops lijkt me dit geen slechte aanbieding.

Groeten,

Re: Wii - is het wat?

Ik heb zelf gene , maar van horen zeggen is het wel de max. En heb je er de 1ste keren wel spierpijn van als je het te lang speelt
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

En wat ga je doen als de ene een goed rapport heeft en de andere een slecht?
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        En wat ga je doen als de ene een goed rapport heeft en de andere een slecht?
        Daarover ga ik een ander draadje starten denk ik.. Hele goeie vraag...

Maar misschien moet ik die vraag stellen op een site over opvoeden. Alhoewel, als ik daar met een vraag over een spelcomputer kom, dan krijg ik in no time een flame rond mijn oren.
        Last edited by Guest14; 18 juni 2007, 15:17. Reden: typfoutje gecorrigeerd

Comment

‘k Heb zelf niet zo’n ding maar als ik op dit moment een spelcomputer zou kiezen (ik heb nu een playstation 2 en een pc die nog aardig mee wil voor games) zou dit zeker de Wii zijn.

Grafisch kan dit apparaat niet tippen aan een playstation 3 of een Xbox 360, maar volgens mij maakt de besturing van dit ding dat ruimschoots goed. Gamen en tegelijk nog bewegen ook, da’s toch ideaal. Ben zelf niet bepaald sportief (29 jaar, en nog nooit echt gesport, tja….) dus ’t zou voor mij een ideale combi zijn…
          www.indetailfotografie.nl

Comment

'k heb er hier ook een staan. Ben er meer dan tevreden over. Voor het grafische geweld op ps3 en xbox, kom ik toch niet toe met mijn tv omdat het geen hd tv is.

Wat je er zeker moet bij kopen, een 2e controller (best in combinatie met wii sports, krijg je er die wii sports voor 5 euro ofzo bij, en 't is amusement voor 2 , en een 2e nuchunk (of hoe je het ook schrijft), kun tegen elkaar spelen ipv van tegen de computer).
            Als je dan nog budget over hebt, zou ik er ook nog de component kabel bij doen (als je tv dergelijke aansluiting heeft tenminste, je ziet wel het verschil).
            En zeker een van de party games zoals rayman bvb)..... Ze gaan hun plezier niet opkunnen trouwens jij als volwassene ook niet (met koeien werpen is op iedere leeftijd leuk ).
            To make your dreams come true, wake up

Comment

misschien handig om even door te lezen. veel meer weet ik er niet van.

Comment

Toch ff opletten met die remote

http://www.youtube.com/watch?v=fDQCn...elated&search=

Comment

Amerikaanse mietjes die hun vinger hebben gesneden, niets om zorgen over te maken.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Wij hebben vanaf de datum dat hij uit kwam (22 dec. 06) een Wii en bevalt super maar dan ook super goed.
                    Ons ging het niet om de beste graphics (dan moet je naar bijv. PS3) maar om het speelplezier. Alle verwachtingen zijn waar gekomen!
                    De beeldkwaliteit is trouwens niet slecht hoor.

Golfen, Bowlen, Tennissen, Zwaardvechten, het voelt allemaal zo anders aan met zo'n draadloze controller (Wii-mote) die gevoelig is voor beweging. Dat is echt geweldig.

Wat jdm zegt over WiiSports en extra controller, die hebben we er ook bij gekocht. Is zeer de moeite waard.

Als je Zelda fan bent dan moet je wel voor de Wii kiezen

Mijn zoon is 13 jaar die vind het geweldig. Opa/oma zijn ook zeer enthousiast, ik zelf (38) vind het ook super. Kindjes van vrienden (tussen 5 en 10 jaar) zijn er ook weg van.
                    Groetjes, Damiaan.
                    Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Tja, ik ben zwak geworden.

Mijn kinderen hebben me overtuigd dat hun rapport echt wel goed zal zijn, en ik heb dan maar een reservatie naar de collishop gestuurd.
                      Superprijs daar: 235 € voor de Wii en tot 30/6 nog een korting van 5% erbovenop.
                      We hebben er dan nog het pakket Play met een extra controller en een extra nunchuk bijgedaan zodat we alvast per 2 plezier kunnen hebben.

Dit weekend kan de pret al van start gaan.

Iemand tips over goede webshops voor goedkopere spelletjes?
                      Er ligt thuis een draadloos netwerk, dus dat zou ook moeten werken, maar wat kan je daar allemaal mee zonder dat het een hoop extra centen kost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Tja, ik ben zwak geworden.

Mijn kinderen hebben me overtuigd dat hun rapport echt wel goed zal zijn, en ik heb dan maar een reservatie naar de collishop gestuurd.
                        Superprijs daar: 235 € voor de Wii en tot 30/6 nog een korting van 5% erbovenop.
                        We hebben er dan nog het pakket Play met een extra controller en een extra nunchuk bijgedaan zodat we alvast per 2 plezier kunnen hebben.

Dit weekend kan de pret al van start gaan.

Iemand tips over goede webshops voor goedkopere spelletjes?
                        Er ligt thuis een draadloos netwerk, dus dat zou ook moeten werken, maar wat kan je daar allemaal mee zonder dat het een hoop extra centen kost?
                        ik vrees dat dat een nadeel van een console blijft.
                        games zijn duur genoeg, daar haalt de fabrikant veel winst uit
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                          ik vrees dat dat een nadeel van een console blijft.
                          games zijn duur genoeg, daar haalt de fabrikant veel winst uit
                          Wellicht op dit moment wel, maar als consoles wat langer op de markt zijn wordt de markt voor 2ehands spellen ook steeds groter. Ik ken diverse gameshops die voor een groot deel leven van de verkoop van tweedehands spellen

Comment

Geef eens een paar namen en/of adressen aub.

Comment

Ik heb zelf al een aantal keer tweedehands spellen gekocht voor m'n Playstation 2, bij Gameshop Play-it. Deze is echter alleen gevestigd in Noord Nederland (ik woon in die regio...) en ik weet niet of ze ook tweedehands games aanbieden op hun internetsite (denk het niet eigenlijk) dus daarvoor zou je dus langs hun filialen moeten gaan...

Comment

Working...
                              X