Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn ei !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn ei !

Oorspronkelijk geplaatst door doedelzakje Bekijk bericht
    1. Ik heb het gewoon uit beleefdheid gevraagd. Zo van mannen, ik ga iets posten, indien jullie niet akkoord gaan heb je de toestemming om het aan te passen. Juist zoals mijn foto's, die mogen ze verplaatsen of verwijderen, ik ga daar niet van wakker liggen, het is maar een forum zulle.

2. Zo denk ik er ook over, het is maar een forum, ik ga der niet van wakker liggen als ze mijn foto's de grond in boren. Ik denk dan steeds "ze zijn zeker jaloers "

Ik wou gewoon even mijnheer pastoor spelen en en laten weten dat met vloeken en schimpen ge nooit in de hemel zult komen
    je bent geen goede pastoor hoor, je zou dan toch moeten weten, dat uiteindelijk......al uw zonde worden vergeven.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Mijn ei !

Er is inderdaad wel wat veranderd hier op bd.
      Er wordt opmerkelijk minder gereageerd op foto's, en als er dan wat minder positieve reacties komen dan kan de poster daar niet bepaald goed mee overweg.
      Ik, als echte amateur, post de foto's die ik persoonlijk de moeite vind om in de showcase geplaatst te worden. Dit doe ik na een kritische eliminatie door mezelf.
      Op deze manier is het me dan toch gelukt om op relatief korte tijd 2 plaatsjes de HOF in te schieten. Wil maar zeggen dat je echt geen pro moet zijn om daar een plaatsje in te krijgen. Gewoon zelf je eigen werk kritisch durven bekijken.
      Verder moet je kunnen aanvaarden dat anderen jou foto gerust wat minder kunnen vinden en dit ook mogen uiten. Diegenen die hiermee niet overweg kunnen en dan ook nog eens fors reageren op de reacties die ze niet kunnen aanvaarden zullen het op tijd en stond zelf wel doorkrijgen.
      Zoals iemand op dit forum hier eens mooi op gereageerd heeft zal de "natuurlijke selectie" hier wel zijn werk doen.
      StijnDeGrauwe.be

Comment

Working...
      X