Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik volgde vanmorgen de InDesign/PhotoShop sessies in Antwerpen en ben niet echt begeesterd teruggekomen. CS3 is zo veelomvattend dat van elk pakket maar enkele puntjes aan bod kwamen. Ik denk dat er in de eerste sessie van anderhalf uur 20 minuten aan InDesign besteed zijn - men wil iedereen zo "cross-media wild" maken dat het lijkt alsof drukwerk een beetje een bijkomstigheid is geworden. Misschien moet Adobe eens nadenken wat ze nu eigenlijk willen bereiken met deze roadshows. De boodschap raakt geleidelijk aan zo versnipperd dat niemand er nog veel baat bij heeft.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
... Misschien moet Adobe eens nadenken wat ze nu eigenlijk willen bereiken met deze roadshows. De boodschap raakt geleidelijk aan zo versnipperd dat niemand er nog veel baat bij heeft...
Indruk maken en zoveel mogelijk proberen te verkopen!
Heb nog wat gepraat met euh...Ton Hendrikx of hoe heet die man weer.
(bril en lange haren)
Vind het jammer dat je in Lightroom de afmetingen niet kunt ziet
als je wilt croppen op een bepaalde maat (breedte + hoogte).
Als je wilt printen dan kan je wel "rulers" zien.
Maar ja, de brave mens kon me niet antwoorden
En het was weer hardstikke warm in zaal 12.
En een paar mensen vroegen aan mij en mijn collega die naast me zat...
"waar we ergens zaten".
Op ne stoel zijn mijn collega...hahaha.
Ik denk dat die gasten wellicht stoelen hadden gereserveerd
Comment