Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn ei !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn ei !

Oorspronkelijk geplaatst door cvcaelen Bekijk bericht
    Effe reageren op een herkenbare situatie:
    ...
    op mijn geposte foto's kwamen niet de reacties die ik verwachte
    na het lezen van veel commentaren op foto's van anderen en vergelijken met de mijne viel me op dat er meestal naar de exif werd gekeken om uit te vissen met welk toestel de foto's werden genomen, compacts werden en worden nog) als "minderwaardig" beschouwd.
    Ook merkte ik een wedloop hier op het forum om steeds de laatste nieuwe dslr te hebben, vroeg een nieuweling advies, werd na een paar replies steevast een dslr aangeraden.
    Fotobewerkingsprogramma's hetzelfde: als het geen fotoshop is , is het niet goed.
    Ik blijf ervan, van mijn foto's, beetje bijsnijden en klaar, kan met praktisch ieder gratis progje.
    Om een lang verhaal kort te maken:
    ik neem nog steeds foto's, zeer veel zelfs, en ik beleef er telkens weer plezier aan.Nee, ik post ze hier niet meer, ik hoef me dan ook niet meer af te vragen wat een ander ervan vind : weg een deel kopzorgen.

dit was mijn ei

Christiaan
    Het is ook mijn ei geweest! Ik heb het op een bepaald moment ook voor bekeken gehouden.
    Omdat ik een eerder eigenzinnige manier van "kijken" heb, had ik destijds nogal wat animo en tegenkanting verwacht ... echter niets van dat! soms maar één reactie (immer paraat zijnde Bouk!) op de 300 keer dat een foto bekeken werd! terwijl op andere heel banale opnames massa's reacties kwamen.
    Ik zat niet om een schouderklopje te wachten, maar wel op enige interactie ... die bleef volledig uit! Dan kan je enkel tot de vaststelling komen dat verder posten van foto's compleet zinloos is.

Comment

@doedelzakje: d'r zit iets in, d'r zit iets in ...! Denk dat iedereen hier wel die ervaring heeft ! Maar zoals je eerder zij: als iedereen dit is leest en eens effe nadenkt, is er mischien beterschap.

Greetz!
      Krims@nline
      Krims@nline - A memory in the raw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
        ik zelf krijg op dit forum veel de gedachte als ik geen professionele camera heb en geen 3 L glazen.. en een 580ex en noem maar op en flits set of studio heb of dit of dat.. dat mijn afbeeldingen al gedoomed zijn..
        Waarom plaats je dan heel je lenscollectie in je signature ... je moet bluffen en daar een paar L glazen in vermelden
        (ps: je hebt vergeten je aantal geheugenkaartjes te vermelden) ... grapje é
        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Waarom plaats je dan heel je lenscollectie in je signature ... je moet bluffen en daar een paar L glazen in vermelden
          (ps: je hebt vergeten je aantal geheugenkaartjes te vermelden) ... grapje é
          lol.. ik plaats het er vooral in omdat mensen één van die lenzen op het oog hebben om te kopen dat ze eventueel vragen kunnen stellen of ik wel tevreden ben of waarom niet enz..

want tzijn zeker niet de beste lenzen.. ik gebruik bijna enkel en alleen mijn 50 en 60mm macro lol

ps = 2*2gig 2*1gig aub
          Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
            ps = 2*2gig 2*1gig aub
            OMG! das meer of ikke
            www.fotofolio.be

Comment

gij zijt gene pro hé, tom

De helft van mijn foto's zijn "lucky-shots", 30 percent zijn "snaps" en de rest is afschuwelijk! Maar mijn mama ziet ze graag ...
              leuk onderschrift trouwens, past precies in de tijdsgeest

mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                gij zijt gene pro hé, tom
                Maar jawel! Ik heb zelfs een eigen website, stickers en setcards!
                www.fotofolio.be

Comment

das zeker ... d'r is zelfs al een liedje over u gemaakt
                  Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                    Het is ook mijn ei geweest! Ik heb het op een bepaald moment ook voor bekeken gehouden.
                    Omdat ik een eerder eigenzinnige manier van "kijken" heb, had ik destijds nogal wat animo en tegenkanting verwacht ... echter niets van dat! soms maar één reactie (immer paraat zijnde Bouk!) op de 300 keer dat een foto bekeken werd! terwijl op andere heel banale opnames massa's reacties kwamen.
                    Ik zat niet om een schouderklopje te wachten, maar wel op enige interactie ... die bleef volledig uit! Dan kan je enkel tot de vaststelling komen dat verder posten van foto's compleet zinloos is.
                    Carolaatje.... je wordt stilaan mijn meisje
                    Een eigen stijl en een eigen kijk op de dingen maakt het onderscheid.

Plaats eens foto van een kindje, een hondje of een katje.
                    Wil je succes hebben... begin maar met die onderwerpen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

nu nog leren de stickers te plakken
                      waar de mensen ze wél kunnen zien

mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                        nu nog leren de stickers te plakken
                        waar de mensen ze wél kunnen zien

mm
                        Mmm, idd ... die verlaten panden zijn géén publiekstrekkers
                        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
                          -het lijkt me nogal wiedes dat ieder die met een ei zit rond BD (in de ruime betekenis van het woord), dat hier ook kwijtkan. Ik zie niet goed in waarom je op voorhand aan een mod zou moeten vragen of je een bijdrage zoals de jouwe wel zou mogen posten.

- wat betreft de inhoud van het ei van doedelzakje denk ik dat hij bovenal moet bedenken dat BD niet alleenzaligmakend is, het is een vrijblijvende groep min of meer veredelde amateurs die allen in mindere of meerdere mate geintresseerd zijn in het schieten van fotootjes.
                          1. Ik heb het gewoon uit beleefdheid gevraagd. Zo van mannen, ik ga iets posten, indien jullie niet akkoord gaan heb je de toestemming om het aan te passen. Juist zoals mijn foto's, die mogen ze verplaatsen of verwijderen, ik ga daar niet van wakker liggen, het is maar een forum zulle.

2. Zo denk ik er ook over, het is maar een forum, ik ga der niet van wakker liggen als ze mijn foto's de grond in boren. Ik denk dan steeds "ze zijn zeker jaloers "

Ik wou gewoon even mijnheer pastoor spelen en en laten weten dat met vloeken en schimpen ge nooit in de hemel zult komen
                          Vriendelijke groeten van Pyper
                          (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

Comment

Ik wou gewoon even mijnheer pastoor spelen en en laten weten dat met vloeken en schimpen ge nooit in de hemel zult komen
                            G*d***d**m*m**j****dju...

Te koop: 1 ticket to heaven, eventueel te ruilen voor 1 ticket to utopia...

[Een flauw intermezzo mag ook al eens]
                            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                              G*d***d**m*m**j****dju...

Te koop: 1 ticket to heaven, eventueel te ruilen voor 1 ticket to utopia...

[Een flauw intermezzo mag ook al eens]
                              tja ... god is een ei ... heb daar eens de ganse nacht over gefilosofeerd met Axel Red (mijn vriendinneke )
                              Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Carolaatje.... je wordt stilaan mijn meisje
                                Een eigen stijl en een eigen kijk op de dingen maakt het onderscheid.

Plaats eens foto van een kindje, een hondje of een katje.
                                Wil je succes hebben... begin maar met die onderwerpen

Kindje, hondje, katje? Om te "scoren" moeten het half ontklede madammekes zijn!
                                (Toch maar liever niet!)

Comment

Working...
                                X